Żygnęło z rury wydechowej
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Dodam jeszcze że olej po zmianie na nowy Motul 10w40 a było to już przeszło miesiąc temu już następnego dnia po zmianie na bagnecie był koloru czarnego.
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
Powinieneś zrobić płukankę po tak długim nie zmienianiu oleju. Nigdy nie zejdzie Ci cały olej zawsze coś zostanie. Co do Ciśnienia oliwy to nie będę się sprzeczał siedzę dość długo z tym silnikiem i swoje wiem.
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Poczytałem trochę o tej płukance i nie jest to wcale taka prosta operacja ,może lepiej zrobić coś takiego że przejeździć ze 2 tysiące kilometrów na tym oleju co wlałem teraz nowym i znowu zmienić ? Czy taka operacja to będzie prawie jak płukanka teoretycznie ?
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
Wszystko jest kwestią jak bardzo motor jest zasyfiony. Ja bym zrobił płukankę lub przed wymianą dodać ropy do oleju i niech pochodzi na wolnych obrotach z 10-15 minut. Potem zlać wszystko zalać nowym olejem jakimś tanim przejechać z 200 km i wymienić na pełen synteteyk
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
No właśnie ale jak to sprawdzić jak bardzo jest zasyfiony ? Jeżeli po zmianie oleju ciśnienie tak ładnie skoczyło do góry i na na zimnym i na nagrzanym to może nie jest aż tak tragicznie może pompa olejowa też jeszcze nie jest na wykończeniu? Przebieg w tej chwili mam 330 tysięcy ale nie jestem pewny czy nie było kręcone, auto w 2006 roku przyjechało ze Szwecji tam wątpię żeby ktoś kręcił w Polsce już prędzej.
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
Dzwoń to ci parę rzeczy podpowiem
669415890
669415890
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Dzisiaj zrobiłem dłuższą trasę w sumie 30km i ciśnienie na nagrzanym już spadło znowu, było 1.2 bara tylko, na zimnym ok ponad 4 bary, pompa umiera ?