Strona 1 z 2
[A6-2.8 AAH] Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.
: 2015-05-05, 18:11
autor: dropsik
witam
kolejny moj problem tym razem na gazie jest taki ze gdy jade stala predkoscia na gazie auto zaczyna szarpac drgac, cala buda chodzi jakby ktos ja bujal a nawet gozej... na benzynie nie ma tego efektu... i na gazie auto ma chyba z 50km
tragedia jest...
jakas rada od czego zaczac sprawdzic? cos moze sie dziac?
: 2015-05-05, 18:47
autor: Tomas
dropsik pisze:na benzynie nie ma tego efektu...
No a filtry gazu wymieniane były?
: 2015-06-03, 10:03
autor: kamila12345
Witam mam taki problem mam autko na Gaz i przy odpalaniu niema problemu natomiast po przejechaniu kilkudziesięciu metrów gaśnie, jeśli np się zatrzymam na światłach, co to może być ?
Re: Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.
: 2015-06-03, 11:43
autor: Larix
dropsik pisze:... na benzynie nie ma tego efektu...
jakas rada od czego zaczac sprawdzic? cos moze sie dziac?
Więc to raczej problem gazowy a nie silnikowy.
Od czego zacząć ? Od podpięcia laptopa do instalki LPG (o ile to sekwencja).
Następnie regulacja lub wymiana i regulacja określonych elementów instalacji.
: 2015-06-03, 21:00
autor: muody
Może za mało płynu chłodzącego i parownik zamarza
Re: Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.
: 2015-06-09, 10:45
autor: dropsik
problem chyba rozwiazany
wymienilem poczatkowo przeplywke poprawy zero przez jakis miesiac.... (caly czas jezdzilem na benzynie) nagle auto zaczelo chodzic hm... powiedzmy dobrze
nie rwalo itp wiec chyba jakos sie adaptacja przepustnicy zrobila czy jak to moge nazwac... bo nic nie grzebalem a auto nagle chodzi dobrze
wiec przyszla wyplata mowie jade z gazem... co trzeba zrobie... pojechalem do renomowanej firmy znajomego... ja wczesniej czulem i slyszalem ze gdzies mi ucieka gaz... i dobrze slyszalem i czulem... miedzy parownikiem a filtrem duzym byl jakis trojnik czwornik z termometrem itp itd i tam bylo 6szt opasek gdzie wszystkie byly przekrecone i puszczalo tam ostro gaz... zrobilem to i przy okazji wymiana wszystkich filtrow... gazu zalane na probe za 30zl mowie cos tam przejade... okazalo sie ze to nie pomoglo problem tkwil w czyms innym...
nagle znajomy wsiadl do auta przegazowal lekko i mowi on chodzi na 5garow... co tez zauwazylem bo sie silnik telepotal jak stary dziadek z parkinsonem... (nikogo tutaj nie obrazajac) i mowi sprawdzimy czy wg wtryski chodza... ( i tutaj strzal w 10) okazalo sie ze jedna cala listwa wg nie chodzila... sciskajac weze kombinerkami silnik nie dawal zadnej reakcji... wszystkie 3 szt sprawdzone z jednej strony i nic zero reakcji przechodzimy na druga strone i tam gdy zostal jeden waz zacisniety auto zgaslo... kolejne 2 tak samo wiec listwa chodzila...
zamowilem nowa zamontowalem sam bo cudow tam nie ma no i dzisiaj wrocilem z podrozy do GD 250km zrobione w dwie strony no i auto chodzi pieknie na benzynie i na gazie no i przy czym dobrze jedzie
nawer zapi....la
wiec temat do zamkniecia
: 2015-06-20, 09:28
autor: rogaldo
U mnie samochód szarpie i ogólnie ma mało mocy na LPG na zimnym silniku. Potem, gdy złapie temperatury na ok 50st wszystko wraca do normy. LPG załącza się przy 15st i moim zdaniem za wcześnie się przełącza. U Was przy jakiej temperaturze LPG wkracza do akcji?
: 2015-06-20, 10:06
autor: mas0n
rogaldo, Miałem BRC, tylko do A4. Włączało się przy 70 st. W zimie przy -15 i załączaniu się przy 15 nie zamarza Ci?
: 2015-06-20, 16:06
autor: kwazik
U mnie na LPG przełącza się coś koło 40 stopni.
Poniżej ostrzegał mnie gazownik, że może zamarzać.
Pzdr
kwazik
: 2015-06-22, 18:14
autor: rogaldo
Trochę zamarza, stąd to szarpanie i brak mocy. Niedługo jadę na regulację, to powiem, żeby mi przestawili. Na LPG zrobione prawie 1000km, do momentu założenia LPG przeze mnie silnik nigdy nie był "gazowany chociaż z Niemiec pochodzi"
: 2015-06-23, 21:15
autor: grzywacz
Witam Zagazowani. W czwartek oddaję swojego do zagazowania, koszt około 3800/4000zł z butlą w kole, wydaje mi się dużo. Pytanie: na co zwrócić uwagę, jaka w końcu jest najlepsza temperatura przełączania z benz. na gaz, czy gazownikowi sam muszę powiedzieć na jaką ma ustawić temp.? co radzicie?
: 2015-06-24, 07:25
autor: maly81
grzywacz pisze: koszt około 3800/4000zł z butlą w kole,
dużo za dużo to nie te czasy żeby tyle bulić za sekwencje
: 2015-06-24, 15:01
autor: grzywacz
Pytałem u innego gazownika zaproponował mi 3400zł Ale audi już dziś poszła do wcześniej wspomnianego fachowca za około 3800zł. Mam nadzieję że będę zadowolony
Czy ktoś z Was niedawno montował LPG? Jakie koszty poniósł?
: 2015-06-24, 16:48
autor: Larix
maly81 pisze:grzywacz pisze: koszt około 3800/4000zł z butlą w kole,
dużo za dużo to nie te czasy żeby tyle bulić za sekwencje
I może jeszcze Valdemary i Alaskę władują
: 2015-06-24, 17:15
autor: muody
Wydatek trochę przesadzony (jak dla mnie). Do swojego np. kupiłem na alledrogo za 800 całą, kompletną instalację (bez butli) wyciągniętą z audi z V8 (A8 chyba). Koszt z zamontowaniem, nową butlą i papierami niecałe 2000 jak dobrze pamiętam
Jeździ tak jak nowa, 250 bez problemu