Strona 3 z 3

: 2014-10-05, 14:45
autor: @lex
A coś konkretniej?
Po pierwsze, Silver to KME. Po drugie, 150 KM spokojnie obsłuży.
Po trzecie, interesuje mnie opinia rzeczowa. Szczególnie proszę o opinię nt. Toura (czy jak to się pisze) - czy rzeczywiście taki dobry i bezawaryjny.
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
@lex

: 2014-10-06, 09:30
autor: Key100l
To że silver da radę.... ok ale ile czasu ?? po co montować reduktor, który jest na granicy ?? Nie bez przyczyny ludzie na lpg forum go poprawiają bo ma olbrzymie spadki ciśnień. Kme silver i gold po poprawkach tak inaczej nie.... Kme Tur to już po poprawce silver i da radę ;-) AC R01 też dobry i stabilny reduktor ;-)

: 2014-10-06, 09:55
autor: @lex
Czyli co, polecasz KME Tur? Ja też skłaniam się ku niemu po rozmowie z gazownikiem.
KME Silver, jeśli się nie mylę, jest do 180 KM. Mój ma 150 KM, więc gdzie tu granica... Słyszałem o jednym problemie z nimi - że potrafią się zapychać i trzeba je czyścić.
Pozdrawiam,
@lex

: 2014-10-06, 11:15
autor: Key100l
Kme silver realne 150 a gold 200 koni obrabia.... Jeśli ktoś tak twierdzi.... To tak twierdzi ja jeździłem samochodami i widziałem spadki ciśnień i zapętlanie wtrysków.... Ale ja zbyt nadgorliwy jestem i Butterbean coś o tym wie :) Tur dobry i poprawiony.... Poczytaj o przeróbkach silvera to będziesz wiedział o co chodzi.... są reduktory co niby i 350 koni obrabiają.... chwilowo..... I w idealnych warunkach..... Ale jeśli uważasz że da radę to ok :) Masz rację :ok:

: 2014-10-06, 13:24
autor: @lex
Dziękuję za opinię. Skłaniam się więc ku Turowi.
Pozdrawiam,
@lex

: 2014-12-16, 20:36
autor: trejdmark
sorry za brak odpowiedzi ale miałem braki w internecie z racji przeprowadzki. Tur na luzaku. Ma taki bank gazu, że starczy aż nadto :3

: 2014-12-16, 22:18
autor: @lex
Rychło w czas :)
Tur zagościł pod maską. Zrobione już 3.000 km - so far so good.
Instalowałem u gazownika z polecenia jednego z klubowiczów, bardzo dobrze zna Audi i C4 w szczególności (sam ma 2 x A8 D2, przymierzał się do D3 jak u niego byłem i rozmawiałem), którego mogę szczerze polecam.
Pozdrawiam,
@lex

: 2015-11-07, 21:34
autor: skoti
Po co nowy temat na dniach gazuje mojego ,,smoka" 100zł na 120km to przegięcie, ceny u gazownikòw od 3 tysięcy za staga 300 do 3,6 tys za BRC, wezmę chyba Staga. Wtryski z tego co czytam tu to Hann/baracuda i reduktor Kme Gold coś jeszcze powinienem wiedzieć!?

: 2015-11-07, 22:56
autor: Key100l
Ja Hann unikam... gold okach k ale po przeróbkach a jeśli bez nich to AC R01 ;) Stag ok bo każdy gazownik w polsce ma podłączenie w razie co ;) Montowałem parę i nie było problemów a sam mam staga 300 i wtryski AC i jakoś to lata :P

: 2015-11-08, 10:31
autor: skoti
A widzisz a wszyscy polecają Hana, długo siè z tą myślą biłem bo nie uznajè gazu ale skoro ma ze mną jeszcze pojeździć to muszè to zrobić ,cièżko tankować dwa benzyniaki :-)

: 2015-11-08, 14:28
autor: Key100l
Hany tak ale poczytaj o niebieskich.... koledze po 10kkm padły dwa.... Do ciebie raczej złote albo czerwone ;)

: 2015-11-17, 23:10
autor: skoti
No i LPG na pokładzie z tego co wiem na szybko to reduktor;Tomasetto, wtryski;Hanna, sterownik;Stag 300isa2, zbiornik;Bormecht , tyle wiem na dziś

: 2016-09-22, 16:06
autor: platnerz
Ja mam w 100 c4 2.8 oska instalacje Optima Gaz. Ogolnie zalozylem w 2011 roku i do dzisiaj nic sie nie dzieje z nia. Przelatalem na niej 150 kkm w wiekszosci na trasach. Nie wiem co to dokladniej jest, ale wiem ze mam wtryski Barracuda ( wzialem drozsze bo za 2200 byly jakies na listwie) i wyszla mnie 2400 zl w 2011 roku u mojego gazownika. Jedyne co zrobilem przy niej to wymienilem raz filt gazu. Na dniach zakladam to samo do A6 2.6 avant Quattro.