Witam wszystkich gazowników. Od jakiegos czasu odczuwam sporą różnicę mocy na PB i LPG. Dodam że silnik 2.6 ABC. Na PB wgniata w fotel a na LPG no cos tam czuć że ciągnie ale to nie jest to. Wrzucam mapy i ustawienia. Może cos jest źle ustawione? Poradźcie coś zanim odwiedzę jakiś "wyspecjalizowany" serwis.
[A6-2.6 ABC] Spora różnica mocy między PB a LPG
- TheStig95
- Mechanik
- Posty: 158
- Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
- Imię: Michał
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Serock
[A6-2.6 ABC] Spora różnica mocy między PB a LPG
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Polska
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Mapy jak mapy. Najważniejsze to jest to jak trzyma ciśnienie reduktor, później jakie wtryskiwacze, a na końcu mapa. Sprawdź na początek w Stagu jak się zachowuje reduktor - czy daje stabilne ciśnienie LPG.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837