[A6-2.6 ABC] Spora różnica mocy między PB a LPG

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
Awatar użytkownika
TheStig95
Mechanik
Mechanik
Posty: 158
Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
Imię: Michał
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Serock

[A6-2.6 ABC] Spora różnica mocy między PB a LPG

Post autor: TheStig95 »

Witam wszystkich gazowników. Od jakiegos czasu odczuwam sporą różnicę mocy na PB i LPG. Dodam że silnik 2.6 ABC. Na PB wgniata w fotel a na LPG no cos tam czuć że ciągnie ale to nie jest to. Wrzucam mapy i ustawienia. Może cos jest źle ustawione? Poradźcie coś zanim odwiedzę jakiś "wyspecjalizowany" serwis.
Obrazek

Obrazek
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Bulbulator
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Polska

Post autor: Bulbulator »

Mapy są rozjechane bo mogły być zebrane w różnych warunkach. Załóżmy jednak że nie więc w takim razie masz za ubogo na lpg od 35% do 90% na podciśnieniu. Podnieś w tym miejscu mnożnik. Jeśli nie pomoże i masz ochotę szkolić się dalej to jest w sieci mnóstwo poradników.
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Mapy jak mapy. Najważniejsze to jest to jak trzyma ciśnienie reduktor, później jakie wtryskiwacze, a na końcu mapa. Sprawdź na początek w Stagu jak się zachowuje reduktor - czy daje stabilne ciśnienie LPG.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”