Polecany mechanik do diagnostyki TDI

gienkas
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
Imię: Grzegorz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa

Polecany mechanik do diagnostyki TDI

Post autor: gienkas »

Witam,

Szukam godnego polecenia mechanika, który pomoże w diagnostyce silnika AEL TDI?
Generalnie sam dużo rzeczy zrobiłem(wtryski, turbo, dolot, rozrząd), ze względu na wibracje silnika na biegu jałowym, potrzebuję kogoś kto przeprowadzi diagnostykę silnika i rozrządu.

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Grzegorz
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

Zapytaj w EDC Chiptuning Otwock. Spanky nadal dłubie R5 TDI.
gienkas
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
Imię: Grzegorz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa

Post autor: gienkas »

Witam,

Dzisiaj dzwoniłem i dostałem informację, że nie podejmują się prac w tak starych samochodach.

Ponawiam pytanie, czy może ktoś polecić jakieś dobre miejsce w mazowieckim (lub poza), gdzie mogę wykonać diagnostykę/sprawdzenie rozrządu oraz napędu pompy?

Z góry dziękuję za pomoc.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Rozrząd sprawdzi ci każdy glupi mechanik - wystarczy odkrecić dekiel pokrywy zaworów, zdjąc pasek rozrządu i kolo pasowe z wałka rozrządu z tyłu silnika i ustawić silnik na znaki - jeśli znak na kole pasowym zgra sie z znakiem na kole zamachowym(okienko rewizyjne skrzynii biegów) i to wszystko bedzie odpowiadać temu że płaskownik włozony w wałek rozrządu z tyłu gdzie zdjelismy kolo pasowe bedzie równy z płaszczyzną głowicy - tzn ze rozrząd jest ok.
Jeśli kąt wtrysku i dawka paliwa są u ciebie ok to winne może być 2 rzeczy - stare poduszki silnika - wywalone i wylane, - najlepiej kupisz sztywne gumy i wymienić - pasują z silnika 2.3 beznyna R5 - jest odrobina sztywniej ale i tak nic nie drży.
Ponadto może być uszkodzone koło dwumasowe - choć wątpie , ale pierwsze co to sprawdziłbym i wymienił poduszki silnika.
Diagnosytyka tego silnika to bułka z masłem
AEL INSIDE
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mazowieckie”