zaczynamy zabawe.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Bo w VR jest jedna głowica, czyli też jeden kolektor wydechowy więc zamontowanie doładowania jest o wiele prostsze. Druga sprawa to gabaryty są mniejsze.
Ja czego innego nie rozumiem, samo R5 2.2T z S4/S6 jest genialne i bardzo podatne na wszelkiego rodzaju przyrost mocy. Chyba że koleś celuje w ~1000KM to VR ma większą pojemność, więcej można dmuchnąć sprężarką, więcej tłoków a więc i cykl pracy jest bardziej zapełniony niż w R5 może o to chodzi. Z 2.2T to chyba bezpiecznie nie można więcej uzyskać niż 400-500KM, są jakieś projekty po 800KM ale to już typowe nitro na kilka przejazdów.
Ja czego innego nie rozumiem, samo R5 2.2T z S4/S6 jest genialne i bardzo podatne na wszelkiego rodzaju przyrost mocy. Chyba że koleś celuje w ~1000KM to VR ma większą pojemność, więcej można dmuchnąć sprężarką, więcej tłoków a więc i cykl pracy jest bardziej zapełniony niż w R5 może o to chodzi. Z 2.2T to chyba bezpiecznie nie można więcej uzyskać niż 400-500KM, są jakieś projekty po 800KM ale to już typowe nitro na kilka przejazdów.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
lipton, takim ludziom koszta mało mówią. Robi się to dla przyjemności, samozadowolenia i indywidualności. Bo normalny człowiek jeśli za tę kasę może kupić RS6, które będzie miało podobne osiągi, jeżdżące i bez wkładu finansowego, to się nie zastanawia i kupuje.
Trzeba mieć ogromną pasję i przy okazji też trochę kasy ale tu raczej kasa przychodzi na bieżąco i na bieżąco jest pakowana w auto a taki proces trochę trwa, więc jest to rozciągnięte w czasie.
Trzeba mieć ogromną pasję i przy okazji też trochę kasy ale tu raczej kasa przychodzi na bieżąco i na bieżąco jest pakowana w auto a taki proces trochę trwa, więc jest to rozciągnięte w czasie.
Ostatnio zmieniony 2011-11-10, 15:08 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Spoko Eklund przewijał mi się dość często.
Swoją drogą nie lubię już Jensa porzucił ładne stare S4 R5 z najlepszym na świecie napędem quattro na rzecz A5, które rozbebeszył do gołej blachy i zrobił z niej draga tylnonapędowego
Podejrzewam że złapał niezłych sponsorów za wygrane mistrzostwa Europy w swoim S4.
Ma nawet swoją stronkę, jeśli nie widziałeś jeszcze co zrobił z tej A5tki tu masz galerie http://www.eklundracing.se/
Swoją drogą nie lubię już Jensa porzucił ładne stare S4 R5 z najlepszym na świecie napędem quattro na rzecz A5, które rozbebeszył do gołej blachy i zrobił z niej draga tylnonapędowego
Podejrzewam że złapał niezłych sponsorów za wygrane mistrzostwa Europy w swoim S4.
Ma nawet swoją stronkę, jeśli nie widziałeś jeszcze co zrobił z tej A5tki tu masz galerie http://www.eklundracing.se/
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Powiem ci że dobry dragster (który przecież jest RWD) startuje lepiej niż jakiekolwiek osobowe 4x4. Dziwne to ale tak jest, spójrz jakie są opony w dragach... Widać to nawet w filmach ze startów na 1/4mili jak nieobliczalnie zaczyna zachowywać się C4 z 800KM. To zrywa przyczepność na 3 biegu S4 C4 nie znudziło mu się, po prostu bez ruszania konstrukcji nad i podwozia nie dało się wrzucić większych opon. Nawet silnik cały z esy przeszczepił do tej Apiątki Jeśli miał sponsorów to pewnie opłacało się kupić nowe nadwozie i tam modzić od podstaw. S4 to już jakby nie było senior.
Piana_sta, jakie linki? Na jego stronie masz wszystko, początki, stary z podziałem na lata i kolejne etapy modyfikacji. N a youtubie wpisz eklund albo S4 i szukaj jego startów.
Piana_sta, jakie linki? Na jego stronie masz wszystko, początki, stary z podziałem na lata i kolejne etapy modyfikacji. N a youtubie wpisz eklund albo S4 i szukaj jego startów.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Zakładałem sam Ale opisać, to trochę mogęstypek007 pisze:Ma ktoś jakies informacje odnośnie montażu elektrycznych szyb tylnych?
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka