zaczynamy zabawe.

Awatar użytkownika
Domel
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 70
Rejestracja: 2011-06-08, 17:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nałęczów

Post autor: Domel »

O ile sama jednostka vr6 dla mnie jest ciekawa to jaki sens ma wkładanie jej do s4??
Nie ma lepszego motoru seryjnie?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Bo w VR jest jedna głowica, czyli też jeden kolektor wydechowy więc zamontowanie doładowania jest o wiele prostsze. Druga sprawa to gabaryty są mniejsze.
Ja czego innego nie rozumiem, samo R5 2.2T z S4/S6 jest genialne i bardzo podatne na wszelkiego rodzaju przyrost mocy. Chyba że koleś celuje w ~1000KM to VR ma większą pojemność, więcej można dmuchnąć sprężarką, więcej tłoków a więc i cykl pracy jest bardziej zapełniony niż w R5 może o to chodzi. Z 2.2T to chyba bezpiecznie nie można więcej uzyskać niż 400-500KM, są jakieś projekty po 800KM ale to już typowe nitro na kilka przejazdów.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
lipton
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 293
Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: lipton »

swoją drogą to ciekawe ile wyniosą koszty finalnie nie licząc kupna auta i robocizny ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

lipton, takim ludziom koszta mało mówią. Robi się to dla przyjemności, samozadowolenia i indywidualności. Bo normalny człowiek jeśli za tę kasę może kupić RS6, które będzie miało podobne osiągi, jeżdżące i bez wkładu finansowego, to się nie zastanawia i kupuje.
Trzeba mieć ogromną pasję i przy okazji też trochę kasy ale tu raczej kasa przychodzi na bieżąco i na bieżąco jest pakowana w auto a taki proces trochę trwa, więc jest to rozciągnięte w czasie.
Ostatnio zmieniony 2011-11-10, 15:08 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

J.A.G pisze:Chyba że koleś celuje w ~1000KM.
Gdybys przeczytal uwaznie temat to wiedzialbys ze celuja w okolo 900 KM :mrgreen:
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Mało się pomyliłem :-P
Wiesz, tyle tego się naczytałem w innych projektach, że nie chciało mi się już wnikać dokładnie co tam pisali.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

Nie no luz stary, nie zebym sie czepial. A wzoruja sie na szerzej znanym S4 2.2 T 1000 KM Jensa Eklunda, pewnie juz ci sie gdzies przewinelo.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Spoko :ok: Eklund przewijał mi się dość często.
Swoją drogą nie lubię już Jensa :-P porzucił ładne stare S4 R5 z najlepszym na świecie napędem quattro na rzecz A5, które rozbebeszył do gołej blachy i zrobił z niej draga tylnonapędowego :mrgreen:
Podejrzewam że złapał niezłych sponsorów za wygrane mistrzostwa Europy w swoim S4.

Ma nawet swoją stronkę, jeśli nie widziałeś jeszcze co zrobił z tej A5tki tu masz galerie http://www.eklundracing.se/
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

J.A.G. mógłbyś wrzucic jakiegos malutkiego linka odnosnie Jensa i jego S4?
Zaintrygowalo mnie to z lekka. :oops:
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

A nie widzialem tej A5 jeszcze. No zawsze trzeba jakos isc do przodu, widocznie S4 juz sie znudzila. Ale szkoda jej bo to cos pieknego ;-)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Powiem ci że dobry dragster (który przecież jest RWD) startuje lepiej niż jakiekolwiek osobowe 4x4. Dziwne to ale tak jest, spójrz jakie są opony w dragach... Widać to nawet w filmach ze startów na 1/4mili jak nieobliczalnie zaczyna zachowywać się C4 z 800KM. To zrywa przyczepność na 3 biegu :-> S4 C4 nie znudziło mu się, po prostu bez ruszania konstrukcji nad i podwozia nie dało się wrzucić większych opon. Nawet silnik cały z esy przeszczepił do tej Apiątki ;-) Jeśli miał sponsorów to pewnie opłacało się kupić nowe nadwozie i tam modzić od podstaw. S4 to już jakby nie było senior.

Piana_sta, jakie linki? Na jego stronie masz wszystko, początki, stary z podziałem na lata i kolejne etapy modyfikacji. N a youtubie wpisz eklund albo S4 i szukaj jego startów.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

Widze widze. :)
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
stypek007
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2011-10-27, 12:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ostrołęka

Post autor: stypek007 »

Ma ktoś jakies informacje odnośnie montażu elektrycznych szyb tylnych?
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

stypek007 pisze:Ma ktoś jakies informacje odnośnie montażu elektrycznych szyb tylnych?
Zakładałem sam :mrgreen: Ale opisać, to trochę mogę

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

kasiarka zapodaj ze szczegolami moze sobie zrobie:P
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekt "Idealne C4"”