S6 AAN ile na haku

Historia modelu, dane techniczne, silniki w modelu C4
kormoran
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2016-08-08, 11:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

S6 AAN ile na haku

Post autor: kormoran »

Mam pytanie do posiadaczy tego modelu. Jaką macie wbita w dowód maksymalna masę przyczepy. U mnie jest jakoś dziwnie mało, bo 1300 kg, a na tabliczce znamionowej, z której można to policzyć nie ma podanych żadnych mas.
Ostatnio zmieniony 2016-09-16, 22:18 przez kormoran, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

Post autor: pili »

Faktycznie mało. Nie wiem ile w AAN ale w 100-ce 2.8 ośka mam 1500 kg a w S4 4.2 quattro 1900kg. Skoro masz mniej niz 50 KM słabsza seta w ośce to coś tu nie gra.
C5 4.2 Avant quattro - jest
C4 4.2 Avant quattro - jest
C4 2.8 Avant - jest
C3 2.1 Sedan - było
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=823 . Hak fabryczny czy dokładany? Np. w DE auto z 4x4 może mieć na haku więcej niż więcej waży.
kormoran
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2016-08-08, 11:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: kormoran »

Hak oryginalny westfalia. Czytałem ten temat, ale żadna podana wartość nie pochodzi od dokładnie takiego samego modelu. Wydaję mi się, że podczas pierwszej rejestracji w Polsce (auto pochodzi z Włoch, a nie wiem jak wygląda dowód włoski i czy tam są zawarte tak szczegółowe informacje jak w niemieckim) diagnosta nie posiadając takich danych i mas z tabliczki znamionowej wpisał cokolwiek. Jedyne wyjście to kilkudziesięcio kilometrowa podróż do ASO i załatwienie wyciągu homologacji. Jednak przed tym zadaniem chciałbym się upewnić czy ta wartość jest na pewno błędna, żebym na darmo nie tracił czasu,a może i pieniędzy.
Rafał_93
Mechanik
Mechanik
Posty: 196
Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: Rafał_93 »

kormoran, ja też mam westfalię ori, u mnie jest 1450 KG z hamulcem, 750 bez
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
Awatar użytkownika
NYGA
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2015-08-18, 02:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: NYGA »

Westfalia 1600 z ham. 750 bez
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
kwazik
Mechanik
Mechanik
Posty: 187
Rejestracja: 2013-08-27, 21:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: kwazik »

Tylko to i tak nic nie zmienia.
W myśl polskich przepisów przyczepa musi być lżejsza o co najmniej 1/3 do masy samochodu. 1500:1,33 daje jakieś 1100 kg.
Wynika to z tego, że hamulec najazdowy nie spełnia kryteriów hamulca uruchamianego z pozycji kierowcy.
Hak masz do 1300 więc wytrzymałość masz z nadmiarem. ITD i inne .... nie przyczepią się.
Pzdr
kwazik
ODPOWIEDZ

Wróć do „Historia i dane techniczne”