Strona 1 z 1

S6 AAN ile na haku

: 2016-09-16, 22:17
autor: kormoran
Mam pytanie do posiadaczy tego modelu. Jaką macie wbita w dowód maksymalna masę przyczepy. U mnie jest jakoś dziwnie mało, bo 1300 kg, a na tabliczce znamionowej, z której można to policzyć nie ma podanych żadnych mas.

: 2016-09-17, 11:12
autor: pili
Faktycznie mało. Nie wiem ile w AAN ale w 100-ce 2.8 ośka mam 1500 kg a w S4 4.2 quattro 1900kg. Skoro masz mniej niz 50 KM słabsza seta w ośce to coś tu nie gra.

: 2016-09-17, 16:19
autor: void
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=823 . Hak fabryczny czy dokładany? Np. w DE auto z 4x4 może mieć na haku więcej niż więcej waży.

: 2016-09-17, 18:25
autor: kormoran
Hak oryginalny westfalia. Czytałem ten temat, ale żadna podana wartość nie pochodzi od dokładnie takiego samego modelu. Wydaję mi się, że podczas pierwszej rejestracji w Polsce (auto pochodzi z Włoch, a nie wiem jak wygląda dowód włoski i czy tam są zawarte tak szczegółowe informacje jak w niemieckim) diagnosta nie posiadając takich danych i mas z tabliczki znamionowej wpisał cokolwiek. Jedyne wyjście to kilkudziesięcio kilometrowa podróż do ASO i załatwienie wyciągu homologacji. Jednak przed tym zadaniem chciałbym się upewnić czy ta wartość jest na pewno błędna, żebym na darmo nie tracił czasu,a może i pieniędzy.

: 2016-09-17, 20:42
autor: Rafał_93
kormoran, ja też mam westfalię ori, u mnie jest 1450 KG z hamulcem, 750 bez

: 2017-04-18, 23:48
autor: NYGA
Westfalia 1600 z ham. 750 bez

: 2017-04-19, 22:39
autor: kwazik
Tylko to i tak nic nie zmienia.
W myśl polskich przepisów przyczepa musi być lżejsza o co najmniej 1/3 do masy samochodu. 1500:1,33 daje jakieś 1100 kg.
Wynika to z tego, że hamulec najazdowy nie spełnia kryteriów hamulca uruchamianego z pozycji kierowcy.
Hak masz do 1300 więc wytrzymałość masz z nadmiarem. ITD i inne .... nie przyczepią się.
Pzdr
kwazik