Zakup A6 C4 pod gaz
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-04-14, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Zakup A6 C4 pod gaz
Witam,jestem nowy na forum,do rejestracji zainspirowały mnie oględziny jednego egzemplarza,pomimo wad wielu jakie miało auto,jego klimat i ogólny charakter niesamowicie mi się spodobał. Tak się składa że w ciągu 2 miesięcy będę wymieniał swój samochód na inny stąd okazja na zakup właśnie A6. Myślałem nad wersją C5 ale ceny części eksploatacyjnych troszkę mnie odrzuciły,zależy mi na prostocie. Dlatego zdecydowałem się na kupno C4. Chcę wydać max 9 tys zł. W grę wchodzą tylko benzyny. Aktualnie najwięcej czasu spędzam w trasie lecz za klika miesięcy wracam do rodzinnego miasta na stałe. Stąd wybór wyłącznie benzyny. Mam możliwość ściągnięcia pojazdu z zagranicy i tylko na takim się chcę skupić. Obejrzałem wiele różnych pojazdów jeżdżąc po Polsce i nie widzę sensu kupowania tutaj samochodu. Zależy mi głównie żeby auto miało klimatronik,elektryczne szyby,lusterka,centralny zamek(najlepiej na pilota,w razie czego zawsze można w coś takiego auto wyposażyć),żeby nie miało skoplikowanych i drogich w naprawie elementów,chciałbym żeby mój mechanik mógł bez problemów naprawić auto nie zdzierając ze mnie ostatniego grosza . Nie wiem czy wszystkie audi tak mają ale przy jeździe próbnej auto było bardzo miękkie,nie pewnie się prowadziło,szczerze miałem wrażenie jakbym jechał swoim fiatem z zużytym zawieszeniem, spodziewałem się czegoś innego po audi(może ten egzemplarz był tak zużyty). Czy w tej kwocie mogę liczyć na coś przyzwoitego? Sądzę że ten silnik 1.8 by mi wystarczył,był bardziej żwawy niż mój aktualny pojazd, choć napewno V6 nie pogardzę Doradzcie mi
Ostatnio zmieniony 2016-04-18, 19:34 przez sekacz19, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 478
- Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
sekacz19, 1.8 będzie mało do tego auta. Szukaj 2.6 najlepiej z quattro, 2.8 jest trochę bardziej skomplikowany.
Nie powinno pływać, na pewno zawieszenie było zużyte.
Nie powinno pływać, na pewno zawieszenie było zużyte.
Ostatnio zmieniony 2016-04-18, 20:10 przez dechpo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-04-14, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Tylko czy quattro nie będzie mi generować dużych kosztów? Między zwykłym przednim napędem a quattro konstrukcja znacząco się różni? Z tego co widzę po ogłoszeniach to w Niemczech znalezienie 2.6 v6 nie będzie trudne,jest masa egzemplarzy do wyboru. Kwestia znaleźć ten właściwy 150 KM to już fajnie będzie jeździć,aktualnie mam 103 to trochę w trasach mało.
Ostatnio zmieniony 2016-04-18, 20:24 przez sekacz19, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-04-14, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Bez pakietu,na pakiet mam osobną kasę,na rozrząd olej i filtry wystarczy plus małe pierdoły, a gaz założę na raty i sobie spłacę. Ten silnik 2.6 ma jakieś poważne bolączki?
Ostatnio zmieniony 2016-04-19, 18:13 przez sekacz19, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2016-01-21, 08:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: północna pólkula
Szczy olejem z narożników głowic. Jak nie sikał to zacznie. Ma opinię chętniejszego nad normę na olej.
Jeżeli założysz gaz zadbaj o porządne wtryskiwacze, bo dostaniesz czerwone Valteki, a to raczej mini mikserki niż wtryskiwacze. Z nimi zużycie gazu może chwilami niemile zaskoczyć. Są powolne, niejednorodnie wykonane i lubią się rozstroić wyjątkowo szybko.
Jedną niby wadą 2.6 jest jednoczesna zaleta -niezbyt mocny jak na ilość cylindrów i pojemność dzięki temu ma dużą elastyczność i jest naprawdę trwały.
Naprawdę porządny silnik do codziennej jazdy.
Lista zalet jest długa i znacząca.
Elementy eksploatacyjne i takie typówki jak popychacze hydrauliczne są naprawdę tanie. Filtr oleju nieco nad przeciętną(mam na myśli prawdziwy nie jakieś dupermany, czy czajnastrasy).
Ogólnie jak na Vkę to i dostęp jest naprawdę do osprzętu świetny. W porównaniu do np. r5 z LPG w b3 to niemal "silnik na stole"
Jeżeli założysz gaz zadbaj o porządne wtryskiwacze, bo dostaniesz czerwone Valteki, a to raczej mini mikserki niż wtryskiwacze. Z nimi zużycie gazu może chwilami niemile zaskoczyć. Są powolne, niejednorodnie wykonane i lubią się rozstroić wyjątkowo szybko.
Jedną niby wadą 2.6 jest jednoczesna zaleta -niezbyt mocny jak na ilość cylindrów i pojemność dzięki temu ma dużą elastyczność i jest naprawdę trwały.
Naprawdę porządny silnik do codziennej jazdy.
Lista zalet jest długa i znacząca.
Elementy eksploatacyjne i takie typówki jak popychacze hydrauliczne są naprawdę tanie. Filtr oleju nieco nad przeciętną(mam na myśli prawdziwy nie jakieś dupermany, czy czajnastrasy).
Ogólnie jak na Vkę to i dostęp jest naprawdę do osprzętu świetny. W porównaniu do np. r5 z LPG w b3 to niemal "silnik na stole"
Ostatnio zmieniony 2016-04-19, 21:09 przez miron72, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-04-14, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Gaz napewno będę zakładał,moje auto jeździ 12 rok na gazie i nie mogę złego słowa powiedzieć mimo starej instalacji problemów żadnych.A czy warto się interesować motorem 2.8? Więcej mocy,a koszta eksploatacji,potrafi puścić z torbami? O samochód dbam żeby był sprawny i mi służył. Czyli jak zacznie to głowice do zrzucenia,kiepsko bo to już koszty
Ostatnio zmieniony 2016-04-20, 21:04 przez sekacz19, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 218
- Rejestracja: 2015-06-14, 23:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
Ja polecam ACK czyli 2.8 30v. Silnik na prawdę fajny, problemy z wyciekami oleju z pokryw głowic są najcześciej następstwem źle działającej odmy i po prostu wydmuchuje uszczelki. 193hp w serii po programie ( pomimo że to wolnossak ) da się nawet go zrobić na 220hp ( znam takie auto i to nie jest fejk ). Nawet na najgorszej sekwencji pojedzie ale lepiej wrzucić coś na lepszych gratach i będzie śmigać. Dużo części bo silnik też był w C5 czy B5, co prawda droga jest cewka zapłonowa ale można zapłon przerobić na pojedyńcze cewki TFSI i wychodzi to dużo taniej niż zestaw dobrych kabli + cewka. Spalanie jak na taką pojemność i moc jak dla mnie jest super, w automacie jeździ się spokojnie, w trasie mi palił koło 11L lpg ( z uszkodzoną zmienną długością kolektorów i zaklejonymi kanałami ssącymi... ;D ), w mieście koło 13-14 LPG, przy zabawie ile wlejesz tyle zje. Ogólnie ja polecam.
A6 C4 Avant 2.8 30V Quattro - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
sekacz19, osprzęt czy jest kłopotliwy? raczej nie. Ważne by przypilnować odpowiedni olej bo posiada zmienną fazę rozrządu co jest bardzo ważne w tym silniku. Odpowiedniej firmy i jakości części zdadzą egzamin. Nie należy stosować kiepskich zamienników takich jak "eżektor" odmy, zaślepki wałków tył, poruszyłem ten temat bo przeważnie z tym jest problem. Poza tym silnik godny uwagi. Jego praca i spalanie potrafi zaskoczyć Głowice w 2.6 nie "szczą" a pocą się a stwierdzenie że jeśli nie szczą to zaczną...dziwne porównanie....a czemu się pocą? Silniki 2.6 ABC kanały olejowe mają blisko krawędzi głowicy...jakiekolwiek przegrzanie silnika bo tutaj ma wpływ jakość uszczelki głowicy daje taki rezultat rozszczelnienia. Silniki 2.6 są bardzo wrażliwe na przegrzanie. W dobrych ręcach nic nie będzie Ci szczało, sikało czy mówiąc brzydko babrało...Najlepszego