2.2 t
- fuso
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Capital-G
moja byla chwastem ale ta z ogloszenia to juz total, no i jeszcze tansza niz moja nie mozliwe
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
- lucas3512
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubelskie
Przeróbka automatu na manual jest mało sensowna
Nie tylko skrzynia, której koszt w należytym stanie to minimum 1200PLN i wał, ale też most, półosie, sprzęgło, komp itp...
Chyba, że robi się profi, nie drutuje i nie żałuje kasy...
W ogóle kupno "S" poniżej 10tysi, to spore ryzyko
Auto kosztujące tyle, co zwykłe C4 nie może być dobre...
Nie tylko skrzynia, której koszt w należytym stanie to minimum 1200PLN i wał, ale też most, półosie, sprzęgło, komp itp...
Chyba, że robi się profi, nie drutuje i nie żałuje kasy...
W ogóle kupno "S" poniżej 10tysi, to spore ryzyko
Auto kosztujące tyle, co zwykłe C4 nie może być dobre...
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
komp bez zmian, most zostaje ten sam, różni się nieznacznie przełożeniem. Sprzęgło, półosie i wał to oczywistość. Całość spokojnie zamknie się w 3k zł, co biorąc pod uwagę ilość zadbanych manuali na rynku może być uzasadniony.lucas3512 pisze:Przeróbka automatu na manual jest mało sensowna
Nie tylko skrzynia, której koszt w należytym stanie to minimum 1200PLN i wał, ale też most, półosie, sprzęgło, komp itp...
Chyba, że robi się profi, nie drutuje i nie żałuje kasy...
W ogóle kupno "S" poniżej 10tysi, to spore ryzyko
Auto kosztujące tyle, co zwykłe C4 nie może być dobre...
Co do tanich esek - całkowita zgoda.
- lucas3512
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubelskie
Jesteś pewien, że most z automatu może zostać?
Jeżeli różni się przełożeniem, to oczywistym jest, że torsen, będzie narażony na szybsze zużycie, czego np. przy swoim aucie wolałbym uniknąć
Zresztą, jak pisałem, albo profi przeróbka, albo "drut"
Co do aut z automatem, to zgodzę się, że są większe szanse trafić na mniej zajechany silnik z tą przekładnią
Jeżeli różni się przełożeniem, to oczywistym jest, że torsen, będzie narażony na szybsze zużycie, czego np. przy swoim aucie wolałbym uniknąć
Zresztą, jak pisałem, albo profi przeróbka, albo "drut"
Co do aut z automatem, to zgodzę się, że są większe szanse trafić na mniej zajechany silnik z tą przekładnią
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
lucas3512, Pawel27, Przełożenie główne w automacie to 4.10 natomiast w manualu 4.111. Automaty ZF'a stosowane w C4 są pancerne, pomijamy skrajne przypadki ostrej upalanki gdy to buda zajmuje się od skrzyni
Reasumując, most lepiej zmienić, torsen odwdzięczy się długa niezawodnością.
W kwestii swapu skrzyni proponuję założyć oddzielny wątek .
Reasumując, most lepiej zmienić, torsen odwdzięczy się długa niezawodnością.
W kwestii swapu skrzyni proponuję założyć oddzielny wątek .
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Ma wywaloną uszczelkę pod głowicą. W poprzednim ogłoszeniu ta usterka była ujętawolfik0 pisze:I coś licho z poziomem płynu chłodzącego, oby tylko "wyparował"
Rynek Esek monitoruję od dobrych 3 lat, naprawdę zdrowy S4/S6 manual w przyrodzie praktycznie nie występuje, nieważne czy 4.2 czy 2.2T, wg. mnie cena za naprawdę zdrowy egzemplarz powinna oscylować bardziej w granicach 20k pln.
Jeszcze jak szukałem sobie auta, oglądałem S4 2.2T w manualu, cena była naprawdę okazyjna, bo o ile dobrze pamiętam 6k pln, teraz patrząc przez pryzmat czasu wiem, że 10k pln pękłoby szybciej niż zaraz, a samochód dalej byłby padalcem.
Jeszcze nawiązując do automatu miałem okazję jeździć S4 2.2T w automacie i do dziś jestem pod wrażeniem kultury pracy skrzyni w tym aucie.
- brydzio1
- Adept
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-04-05, 12:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
Oglądałem ten samochód jakieś 4miesiaće temu bo kolega szukał.. Odpuść z każdej strony byla popękana i odpadająca szpachla. W silniku najprawdopodobniej były walniete cewki bo przy max obciazeniu przerywał, ogólnie koleś mówił że o z 300 koni ma jednak nie wiem czy chociaż zdrowa seria tam była. Cena się nie zmieniła