2.2 t

Awatar użytkownika
fuso
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Capital-G

Post autor: fuso »

moja byla chwastem ale ta z ogloszenia to juz total, no i jeszcze tansza niz moja nie mozliwe :szok:
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Wydech ma zajebisty, ja bym brał.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

J.A.G pisze:Wydech ma zajebisty


Urzekła mnie końcówka tłumika, mamy podobny gust hehe.
Awatar użytkownika
lucas3512
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubelskie

Post autor: lucas3512 »

Przeróbka automatu na manual jest mało sensowna ;-)
Nie tylko skrzynia, której koszt w należytym stanie to minimum 1200PLN i wał, ale też most, półosie, sprzęgło, komp itp...
Chyba, że robi się profi, nie drutuje i nie żałuje kasy...
W ogóle kupno "S" poniżej 10tysi, to spore ryzyko :lol:
Auto kosztujące tyle, co zwykłe C4 nie może być dobre...
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo ;)
Pawel27
Mechanik
Mechanik
Posty: 241
Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: Pawel27 »

lucas3512 pisze:Przeróbka automatu na manual jest mało sensowna ;-)
Nie tylko skrzynia, której koszt w należytym stanie to minimum 1200PLN i wał, ale też most, półosie, sprzęgło, komp itp...
Chyba, że robi się profi, nie drutuje i nie żałuje kasy...
W ogóle kupno "S" poniżej 10tysi, to spore ryzyko :lol:
Auto kosztujące tyle, co zwykłe C4 nie może być dobre...
komp bez zmian, most zostaje ten sam, różni się nieznacznie przełożeniem. Sprzęgło, półosie i wał to oczywistość. Całość spokojnie zamknie się w 3k zł, co biorąc pod uwagę ilość zadbanych manuali na rynku może być uzasadniony.
Co do tanich esek - całkowita zgoda.
Awatar użytkownika
lucas3512
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubelskie

Post autor: lucas3512 »

Jesteś pewien, że most z automatu może zostać?
Jeżeli różni się przełożeniem, to oczywistym jest, że torsen, będzie narażony na szybsze zużycie, czego np. przy swoim aucie wolałbym uniknąć ;-)
Zresztą, jak pisałem, albo profi przeróbka, albo "drut" :-|

Co do aut z automatem, to zgodzę się, że są większe szanse trafić na mniej zajechany silnik z tą przekładnią 8-)
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo ;)
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

lucas3512, Pawel27, Przełożenie główne w automacie to 4.10 natomiast w manualu 4.111. Automaty ZF'a stosowane w C4 są pancerne, pomijamy skrajne przypadki ostrej upalanki gdy to buda zajmuje się od skrzyni :lol:
Reasumując, most lepiej zmienić, torsen odwdzięczy się długa niezawodnością.
W kwestii swapu skrzyni proponuję założyć oddzielny wątek :idea: .
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Fakt, temat o zmianie ASB na manual już jest.
Pisaliśmy tam, że przewód hydro do sprzęgła, wysprzęglik, pompka sprzęgła, pedaliera i wybierak/lewarek biegów z ramką też :) Mnóstwo drobnych rzeczy się zmienia, więc i roboty nie mało.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Zacznę pakować warny za OT to się uspokoicie :-P. Koniec, wracać do meritum.
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

wolfik0 pisze:I coś licho z poziomem płynu chłodzącego, oby tylko "wyparował" :mrgreen:
Ma wywaloną uszczelkę pod głowicą. W poprzednim ogłoszeniu ta usterka była ujęta :lol:
Rynek Esek monitoruję od dobrych 3 lat, naprawdę zdrowy S4/S6 manual w przyrodzie praktycznie nie występuje, nieważne czy 4.2 czy 2.2T, wg. mnie cena za naprawdę zdrowy egzemplarz powinna oscylować bardziej w granicach 20k pln.
Jeszcze jak szukałem sobie auta, oglądałem S4 2.2T w manualu, cena była naprawdę okazyjna, bo o ile dobrze pamiętam 6k pln, teraz patrząc przez pryzmat czasu wiem, że 10k pln pękłoby szybciej niż zaraz, a samochód dalej byłby padalcem.
Jeszcze nawiązując do automatu :P miałem okazję jeździć S4 2.2T w automacie i do dziś jestem pod wrażeniem kultury pracy skrzyni w tym aucie.
Awatar użytkownika
brydzio1
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2012-04-05, 12:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: brydzio1 »

Oglądałem ten samochód jakieś 4miesiaće temu bo kolega szukał.. Odpuść z każdej strony byla popękana i odpadająca szpachla. W silniku najprawdopodobniej były walniete cewki bo przy max obciazeniu przerywał, ogólnie koleś mówił że o z 300 koni ma :) jednak nie wiem czy chociaż zdrowa seria tam była. Cena się nie zmieniła
bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

mówił mi przez tele za niby konwersacja na cewki tfsi była. ale i tak już ją odpuściłem. ale dzieki za info :) :ok:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi 100 C4”