Szukam audi 100 widział ktoś??
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Szukam audi 100 widział ktoś??
Witam kolegów widział ktoś to audi?? http://tablica.pl/oferta/audi-100-quatt ... 3a370;r:;s: Ładna ale 4k za takie w quattro i z tym alu to chyba trochę mało... no i słaby opis... Albo tą.... http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-2- ... 09e27;r:;s: dużo napraw i wymian ale daleko żeby w ciemno jechać. I to chyba klubowe http://otomoto.pl/audi-100-quattro-C24998669.html Z góry dzięki za zainteresowanie
Ostatnio zmieniony 2012-08-15, 22:13 przez Key100l, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
1.oplaty duze nie beda...akcyza 2.8 to 18 procent.
w 2 tysiacach z oplatami bedzie ciezko sie zmiescic...
2.ciekawe skory chociaz mysle ze fotel kierowcy juz zajechany bo nie ma go na zdjeciach.przebieg realny zgoda ale pol miliona km za ta cene naprawde przesada.za chwile motor do roboty..nie liczac ogolnego zmeczenia...
mozna kupic realnie z przebiegiem o 1/3 mniejszym prawdziwym w tej cenie...
3.nie wyroznia sie niczym i chyba taka najepiej szukac...
w 2 tysiacach z oplatami bedzie ciezko sie zmiescic...
2.ciekawe skory chociaz mysle ze fotel kierowcy juz zajechany bo nie ma go na zdjeciach.przebieg realny zgoda ale pol miliona km za ta cene naprawde przesada.za chwile motor do roboty..nie liczac ogolnego zmeczenia...
mozna kupic realnie z przebiegiem o 1/3 mniejszym prawdziwym w tej cenie...
3.nie wyroznia sie niczym i chyba taka najepiej szukac...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Dzięki kolego za porady ta ostatnia jest z forum bo dzięki Espe którego czaje trochę dłużej z forum audi 80 dowiedziałem się że to samochód kolegi z zach-pom. Ogólnie szukam sedana w quattro w v6 najlepiej bo r4 w tej budzie to porażka z racji wagi... A z opcji to wiadomo dodatkowe zegary może inny fotel i gazownia ale tym ostatnio to tak bardzo się nie przejmuje bo sam robię w gazie więc dam sobie radę:p
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Zwróć uwagę na rodzaj klimy, bo ten rocznik to może być jeszcze na R12 - opcja nr 2 ma taką samą chłodnicę klimy jak ja więc pewnie to na R12. Niby da się nabić R12 czynnikiem na R134a, ale jednak są problemy - u "fachowców" w mojej okolicy - żeby się w ogóle podpiąć. Przy silniku AAH w vagu dostępne jedynie bloki 000 - pod tym względem lepsze ACK bo masz dostępne więcej bloków pomiarowych.
Jak czytam drugie ogłoszenie to współczuję sprzedającemu "wpakowanej" w auto kasy - wymiana silnik, sprzęgło....
Ile masz kasy w portfelu na ten zakup? Tak całościowo ile msz "w skabonce"?
Jak czytam drugie ogłoszenie to współczuję sprzedającemu "wpakowanej" w auto kasy - wymiana silnik, sprzęgło....
Ile masz kasy w portfelu na ten zakup? Tak całościowo ile msz "w skabonce"?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ostatnie kolegi http://audi-c4.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=281
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=31237 ... ght=#31237
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=31237 ... ght=#31237
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Fiat Panda 1.1 - 2007 rok ok 6000 zł Serio - jak masz taki budżet to daj sobie spokój z takim autem. Piszę bez złośliwości....
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Ja mam AAH i jakos łacze sie z innymi blokami ACK w 100 nie było, i za 6tys napewno ACK nie znajdzieszPrzy silniku AAH w vagu dostępne jedynie bloki 000 - pod tym względem lepsze ACK bo masz dostępne więcej bloków pomiarowych.
Key100l, Lepiej troche dołozyc bo takie okazje duzo potem kozstuja, wiem cos o tym.. Chyba ze taiej zakupic i robic od podstaw, odszczurzać
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Hmm, to nie wiem - ja mam Vaga na com, używałem VAG 3.** i VWTols i nie mogłem nic innego sprawdzić jak silnik, ASB i klimatronik. W silniku jedynie błędy i bloki 000. Może twój ma inny komputer, mój jest z 91 roku, twój z 94. Teraz po formacie kompa nie mogę się w ogóle połączyć, mechanik ma jakiś tam interfejs porządniejszy do diagnostyki i on wchodził np. w czasy wtryskiwaczy.
No ta Panda to może nie taka "dosłowna" moja propozycja, ale jak moje mondeo z 93 skona już totalnie (choć na razie na szczęście nic się nie dzieje - oprócz do kitu wykończenia wnętrza i hałasu....) to żonie kupuje jakieś małe kilku letnie auto - Panda, Sejczento lub coś większego jak Hyundai i30, Kia Ceed, Toyota Corolla ... - w każdym razie albo coś małe popularne i tanie w utrzymaniu, albo jakiś azjatycki pojazd - "przewaga dzięki technice" i pochodne już jakoś do mnie nie trafia
A koledze radzę, żeby sobie dał spokój z 20 letnim autem z silnikiem V6 - zobacz sobie w moją stopkę - jest temat mojego auta, gdzie masz podane koszty jakie poniosłem od zakupu. Powiedzmy, że odlicz te 1200 zł na planowanie głowicy i koszt demontażu i montażu - jak nie trafisz pechowo jak ja to nie będziesz musiał tego robić. Ale tak czy siak wymiana rozrządu, klocki, płyny i masz od razu 2500 zł lekko.
A jak już kolega ma serio "trójkę" dzieci to już w ogóle niech szuka czegoś co "za flaszkę" można naprawić, a nie V6! Ja ma 6 miesięcznego brzdąca i kasa leci ładnie - szczepienia, badania, pampersy .... Więc przy takim budżecie to wolałbym kupić durnego Lanosa 1.4 - mieliśmy 9 lat - kupiony w salonie chyba za 27 000 zł w 2000/2001 roku - "stary" rocznik + jakieś zniżki, LPG fabryczne, 8 litrów LPG/100, 220 000 km zrobione na LPG z mikserem... 3 lata za free serwisu było - za nic się nie płaciło, auto służyło dzielnie - co prawda nawet wspomagania nie było, ale eksploatacja "groszowa".
No ta Panda to może nie taka "dosłowna" moja propozycja, ale jak moje mondeo z 93 skona już totalnie (choć na razie na szczęście nic się nie dzieje - oprócz do kitu wykończenia wnętrza i hałasu....) to żonie kupuje jakieś małe kilku letnie auto - Panda, Sejczento lub coś większego jak Hyundai i30, Kia Ceed, Toyota Corolla ... - w każdym razie albo coś małe popularne i tanie w utrzymaniu, albo jakiś azjatycki pojazd - "przewaga dzięki technice" i pochodne już jakoś do mnie nie trafia
A koledze radzę, żeby sobie dał spokój z 20 letnim autem z silnikiem V6 - zobacz sobie w moją stopkę - jest temat mojego auta, gdzie masz podane koszty jakie poniosłem od zakupu. Powiedzmy, że odlicz te 1200 zł na planowanie głowicy i koszt demontażu i montażu - jak nie trafisz pechowo jak ja to nie będziesz musiał tego robić. Ale tak czy siak wymiana rozrządu, klocki, płyny i masz od razu 2500 zł lekko.
A jak już kolega ma serio "trójkę" dzieci to już w ogóle niech szuka czegoś co "za flaszkę" można naprawić, a nie V6! Ja ma 6 miesięcznego brzdąca i kasa leci ładnie - szczepienia, badania, pampersy .... Więc przy takim budżecie to wolałbym kupić durnego Lanosa 1.4 - mieliśmy 9 lat - kupiony w salonie chyba za 27 000 zł w 2000/2001 roku - "stary" rocznik + jakieś zniżki, LPG fabryczne, 8 litrów LPG/100, 220 000 km zrobione na LPG z mikserem... 3 lata za free serwisu było - za nic się nie płaciło, auto służyło dzielnie - co prawda nawet wspomagania nie było, ale eksploatacja "groszowa".
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
W AAH chodziło tylko HITACHI, a one sa lekko niestabilne.. Trzeba miec dobry kabel i ustawienia zeby sie normalnie łaczył Mi wchodzia grupy do 20 chyba, wiec sondy wtryski przeplywka itd da sie zprawdzicHmm, to nie wiem - ja mam Vaga na com, używałem VAG 3.** i VWTols i nie mogłem nic innego sprawdzić jak silnik, ASB i klimatronik. W silniku jedynie błędy i bloki 000. Może twój ma inny komputer, mój jest z 91 roku, twój z 94. Teraz po formacie kompa nie mogę się w ogóle połączyć, mechanik ma jakiś tam interfejs porządniejszy do diagnostyki i on wchodził np. w czasy wtryskiwaczy.
A co do temamtu, to tak jak mowia koledzy, kupisz za 6tys i napewno dołozyc bedziesz musiał zeby normalie bezpiecznie jezdzic, wypadało by zrobic odrazu serwis a taki w v6 to 1tys wywalony na rozrzad paski plyny olej.. A gdzie bezpieczenstwo? Hable zawias? Zawsze do roboty cos bedzie, za 6tys to taka baza wyjsciowa do zrobienia niestety Za swoje 3lata temu dałem 11za sprowadzone, a na dzien dzisiejszy kosztowało kolo 25tys..
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
hmm to powiem tak, bo znam oczywiście realia... Na razie mam tylko narzeczoną... Mieszkam na wsi daleko od szos więc zimą bez quattro to tylko na pieszo. Pierwszy samochód jakim była 80 robiłem sam. Ostatnio wymiana panewek pompy oleju rozrząd, pół roku temu remont głowicy. Sąsiad ma warsztat więc za szlif i docieranie zaworów płaciłem 100 złotych.... Robota wszystko sam. Jestem elektromechanikiem z zawodu i tak jak każdy młody człowiek mam ogrom zapału i wiary w swoje siły. Wiem trochę to nudne ale jedynie miłość do tej sylwetki trzyma mnie przy decyzji o kupnie. Mechanicznie wszystko robię sam a że pracuje w warsztacie zakładającym gaz to myślę o kupnie samej benzyny i doprowadzenia jej do ładu. 80 kupiłem za 4k a dołożyłem przez 3 lata drugie tyle. Martwią mnie koszta quattro i v6 ale cóż... Na nowe mnie nie stać.... A więc trzeba bawić się z klasykami;-)
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Miałem podobne podjescie, chciałem c4 quattro i tyle koniecznie sedana z jasnym wnetrzem i wypasem, no i trafiło sie ale dobite, ale ze dlubac lubie,garaz mam sasiada mechanika to powoli sie doporwadza do ładu Jezeli 6tys masz na gotowy zakup, a jestes w stanie potem cos dołozyc to jest jeszcze jakas szansa,powoli wszystko da sie zrobic Ja wiem ze nie ma jak c4, proste toto wszystko sie bezproblemowo robi i szybko, tata ma a4b6 i nie je uj strzeli.. czego niedotkniesz to niedosc ze lap wsadzic nie ma to jeszzcze wszystko problematyczne do roboty
A quattro nie masz sie co bac, to odporny mechanizm jest,tam sie nie ma co zepsuc, moze cieknac na moscie i podpora poleciec ale to drobnostki, od paru ładnych lat quattro w domu jest zawsze i nigdy z tym problrmu nie ma, a ja i tata lubimy sie pobawic, boczki i te sprawy
A quattro nie masz sie co bac, to odporny mechanizm jest,tam sie nie ma co zepsuc, moze cieknac na moscie i podpora poleciec ale to drobnostki, od paru ładnych lat quattro w domu jest zawsze i nigdy z tym problrmu nie ma, a ja i tata lubimy sie pobawic, boczki i te sprawy
Ostatnio zmieniony 2012-08-19, 13:35 przez adriang92, łącznie zmieniany 1 raz.
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Ja tak miałem, jakos udało sie do domu przyjechac, kiere ciagle trzymac trzeba było bo uciekał we wszystkie strony, hable stały, pozatym ich nie było bo zjechane, alee postał troche porobiło sie i długo posłuzy nie to co nowe jednorazówki, i do tego ma charakterja jestem tego zdania że samochód ma przyjechać do domu cały... A później rozbiórka co do roboty i jechana... Może się uda i mam taka nadzieję bo uwielbiam tą markę i ten model:-)
Myslałem ze liczysz na autko typu odrazu wsiadz i jedz, ale skoro liczysz sie ze bedzie trzeba cos porobic to powinienes cos znalesc, i kolejna c4 zostanie uratowana. Powodzenia w szukaniu
A co do v6 sa to bardzo proste silniki i w miare tanie w utzymaniu, pomijając ACK bo juz bardziej skomplikowany i kosztowniejszy za to ekonomiczniejszy ABC nawet przepływki nie ma wiec prostota do bulu AAH tez wystepowało pare modeli, głownie usrzetem sie rózniły, pierułkami typu EGR i paroma innymi, ja mam najprostrzy jaki jest czyli bez niczego V lubia sie pocic to ich bolączka nistety.. a tak to dobre odporne silniki I co najwazniejsze robota przy nich to przyjemnosc bo wszedzie jest miejsce na łapki, rozrzad sie zmienia bez rwania przodu Sam jak bys robił to koszt przystepny by byl
Paru kolegów robiło silniczki to mzoe wypowiedza sie jakie były koszty poszczegolnych elementów
Ostatnio zmieniony 2012-08-19, 16:36 przez adriang92, łącznie zmieniany 2 razy.