Strona 1 z 1

Nieco wymeczone Audi 100 C4 2.8V6 Kalwaria Zebrzydowska

: 2017-10-09, 00:47
autor: Jake
Koledzy, szukam ciekawego, przyjemnego auta do jazdy na codzień. Budzet nie jest zbyt wielki, totez nie spodziewam sie ideałów, ale autko musi zapewniac w miare pewny transport na wyjazdach z pracy. Zawsze podobały mi sie stare Audi, no i tak mysle czy by nie ugryzc jakiegos 100 C4. Znalazlem taki egzemplarz niedaleko domu, mysle pojechc obejrzec i zobaczyc czy jest cos warte. Pomozecie ocenic ogloszenie?
https://www.olx.pl/oferta/audi-100-c4-q ... bb559c57d9

Z gory dzieki i pozdrawiam.

: 2017-10-09, 07:26
autor: burdzio89
Na dzień dobry wymiana 4 el. Karoseri :-\
2.8 Żywotny aczkolwiek miejmy nadzieję że nie katował go jakiś Młody Gniewny.

: 2017-10-09, 09:34
autor: Jake
Tak, zdaje sie sobie sprawe. Bardziej zastanawia przyczyna tak rozleglej korozji (wypadkowa przeszlosc?) bo same koszty paneli sa na rynku wtornym przystepnie tanie. Tylne drzwi ~80-150zł. Błotniki podobnie

: 2017-10-09, 09:34
autor: Jake
Tak, zdaje sie sobie sprawe. Bardziej zastanawia przyczyna tak rozleglej korozji (wypadkowa przeszlosc?) bo same koszty paneli sa na rynku wtornym przystepnie tanie. Tylne drzwi ~80-150zł. Błotniki podobnie

: 2017-10-09, 11:43
autor: burdzio89
To są ceny zamienników... dorwać blachy audi to wyższa szkoła... ;-)
Przerabialem to... jest w opisie mojego a6 :-P

: 2017-10-09, 13:58
autor: Butterbean
gaz zwykly-to zonk ale z kolei jest juz wbity w dowod wiec mozna zalozyc uzywke sekwencje.
co do rudego-standart w tym roczniku.moja rowniez miala korozje przy listwach-to sa uroki przedliftowych listew z blacha w srodku.
reszta wyposazenia niezla ipowiemszczerze ze baza niezla.

: 2017-10-09, 15:57
autor: Jake
Taak, widzialem wlasnie ze to zadna sekwencja tylko zwykła instalacja I gen, jak dobrze widze to z BLOSem zamiast zwyklego miksera. Niektorzy na forum audi chwala sobie taka rozwiazanie, ale jakos wydaje mi sie mocno toporne jak do widalstego silnika o tej pojemnosci. Zastanawiam sie jak to jezdzi, czy nie ma znacznego spadku mocy i strzałów w dolocie.
Korozja drzwi czy blotnikow to chyba najlepsza mozliwa, bo to panele latwo wymienne. Duzo gorzej gdy problem dotyczy progów, podłogi lub tylnych nadkoli, bo tu juz wylacznie ciecie i prace blacharskie sa w stanie pomoc. Zdjecia sa nie do konca wyrazne, ale tylne lewe drzwi wygladaja jakby prawie nie mialy dolnego rantu, to juz dosc zaskakuajcy stopien rozwoju rdzewienia. Z drugiej strony auto ogolnie nie wyglad na niewiadomo-jak wymeczone. Tapicerka nie ma widocznych na zdjeciach rozdarc i przetarc. Chociaz to troszke wrozenie ze szklanej kuli. Chyba dzis po pracy przejade sie go obejrzec, bo jesli nie ma ukrytych wad to w tej cenie jest kuszacy.

Czy doradzicie jakies standardowe miejsca na ktore trzeba zwrocic uwage? Typowe wady? Czytalem troche teamatów "przed zakupowych" na forum, ale moglem cos ominac, wiec bede wdzieczny za zalinkowanie ewentualnego wątku.

: 2017-10-09, 16:22
autor: Butterbean
a ze tak powiem przytwitac sie w odpowieDNIM DZIALE NIE Lska?
_przywitajsie

: 2017-10-10, 13:57
autor: Jake
Przywitane ;)

: 2017-10-10, 21:39
autor: highzim
Jak dobrze jeździ na BLOS'ie to nie ma sensu wrzucać sekwencji do takiego prostego silnika. Dobrze wyregulowany blos jest prawie jak sekwencja, raz na jakiś czas wyczyścić blosa i ew zregenerować parownik i będzie śmigać bez problemów. Ważne żeby reduktor był wystarczająco duży.

: 2017-10-12, 00:16
autor: Jake
Byłem widziałem. Ogladalem jakieś 3 minuty. Żenada. To auto wyglada jak wydobyte z dna oceanu lub przynajmniej po slonej powodzi. Skorodowane jest dokladnie, absolutnie wszystko. Doslownie zjedzone. 4 drzwi, blotniki tył, błotniki przod, tylna klapa, podłoga, mocowania kielichów. Tego auta prawie wcale nie ma. W dodatku cale do polowy rozgrzebane, z rozładowanym akumulatorem, nie odpalające. To nawet nie nadaje sie do remontu, wylacznie jako dawca czesci...