Strona 3 z 3

: 2017-02-03, 08:50
autor: przemoprzem
A co ci nie pasuje znowu w LPG? Akurat w przypadku audi jest o tyle ok że masz chociażby hydraulikę od luzu zaworowego i nie trzeba tego tykać. Moje AAH przejeździło w sumie na LPG ok 80 000 km i żadnych defektów przez LPG. Podstawa to odpowiednio dobrane bebechy i ustawienie.

: 2017-02-03, 10:06
autor: Kulfon
przemoprzem pisze:A co ci nie pasuje znowu w LPG? Akurat w przypadku audi jest o tyle ok że masz chociażby hydraulikę od luzu zaworowego i nie trzeba tego tykać. Moje AAH przejeździło w sumie na LPG ok 80 000 km i żadnych defektów przez LPG. Podstawa to odpowiednio dobrane bebechy i ustawienie.
Nie to, że mi nie pasuje. Mam kumpla co ma a6 z 2,8 aah, które ma nalatane 390tyś z czego około 170 na gazie. Jakie ralny przebieg to nikt nie wie :roll:. Jednak 5 zaworowe głowice wydają mi się zbyt delikatne pod gaz. Były w mojej rodzinie dwie 1,8 125 km z tymi głowicami i jednej coś tam nie pukło z zaworem a drugiej wypaliło gniazda. Fakt może źle dobrana gazownia może coś innego. Jednak każdy magik od lpg mi powtarza, że te początkowe 5 zaworowe głowice w Audi to tak średnio do gazu. AAH to topór 2 zawory na cyl więc i gaz znosi znacznie lepiej.

: 2017-02-03, 12:19
autor: szarpej913
zgodze się z kulfonem, że do 5zaworowej głowicy to troche słabo z gazem, chciałem coś bez gazu bo ja dużo w sumie nie jeżdze małym bo jeżdze wiecej dużym ciężarowym po europie, ale w zielonej jest 2letni gaz i gosciu mowi ze duzo za nim nie jeździł bo nie zawsze chce chdozić ale chyba wiem dlaczego bo mu jakis magik od gazów powiedział ze do Vki wystarczy na 1 reduktorze a to błąd i musi być na 2reduktorach to by chodziła dobrze, ale to jest do przerobienia na dwa albo moze jak po prostu wywale tą instalacje, okaz wydaje się warty uwagi, klima do zrobienia jak mowił łozysko buczy i waz którym pekniety, no i sprzedawca widać z dobrym podejsciem do aut nie magik-handlarz

ta w dolnośląskim też w miare wygląda ale automat odpada

: 2017-02-03, 13:32
autor: artion
Wydaje mi się że trochę przesadzacie odnośnie tego gazu w 5v. Wszystko zależy od tego jak to jest złożone. Jednak patrząc teraz na instalacje założoną w tej zielonej ack to trochę słabo wygląda, wężyki od listwy do kolektora straszne długie, tym gorzej że wtryskiwacze leżą, a powinny być zamontowane cewkami do góry. Myślę że tu nie jest problemem reduktor, ten który jest zamontowany obsługuje moce do 250KM, nie ma potrzeby zakładania dwóch reduktorów przy tym motorze, dopiero jakieś 4.2 potrzebuje takiego zabiegu. Podejrzewam że problem tkwi bardziej w przewodach zasilających być może ktoś zamontował przewód o zbyt małym przekroju.

Jak byś przekonał się do automatu to mógłbym zaproponować Ci moje Quattro, bo mam okazję kupić trochę mocniejsze c4 i w ostatnim czasie zastanawiam się nad sprzedażą.

: 2017-02-03, 17:07
autor: Kulfon
Przesadzamy czy nie, prawda leży zawsze gdzieś po środku.

: 2017-02-03, 17:19
autor: K4r0l
No jednak między 1.8 a 2.8 jest trochę róznic ;-) 90% Audiówek które znam z silnikiem 2.8 ack czy to c5 czy c4 jeździ na gazie i nikt nie narzeka, nic się nie psuje a samochody robią przeważnie dużo kilometrów :ok:

: 2017-02-04, 20:58
autor: szarpej913
a wiec stało się :D kupiłem tą zielona w ACK fajny okaz ale wymaga troche troski, więcej szczegółów i foto podeśle na dniach, bo jak narazie racze się Grants'em ;) pozdro

: 2017-02-04, 21:57
autor: Sylwester1775
szarpej913, dobrze zrobiłeś ja 2 lata temu kupiłem avanta w tej samej konfiguracji bo nie było sedana. Załorzyłem gaz i choć idealnie nie jest i czasami potrafi szarpnąć na zimnym to jestem zadowolony. Gratuluje fajnej sztuki w manualu quattro i 2.8 ack.

: 2017-02-04, 22:08
autor: burdzio89
szarpej913, to masz teraz czym jechać na zlot ;-)
Pochwal się audikiem w odpowiednim dziale ;-)
Gratuluje wyboru c4 i witamy w gronie
WŁADCÓW PIERŚCIENI :ok:

: 2017-02-05, 06:52
autor: Kulfon
I miejmy nadzieję, że nie trafisz do grona posiadających bańkę 4l w bagażniku na dolewki