[ALL] Grzane fotele przednie
-
- C4 Autorytet
- Posty: 262
- Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
[ALL] Grzane fotele przednie
Zakupiłem fotele grzane i mam parę pytań co do nich:
1. Jedna z mat posiada przerwę, widać niebieski drucik pęknięty, czym to połączyć? Myślałem o cynie i zabezpieczyć koszulką termokurczliwą.
2. Przy demontażu gąbek z szkieletu są takie kółeczka metalowe, które są zaciśnięte, przy ponownym montażu można zastąpić je czymś innym?
Dla reszty mat sprawdziłem oporność i jest chyba dobrze, oprócz tej jednej.
1. Jedna z mat posiada przerwę, widać niebieski drucik pęknięty, czym to połączyć? Myślałem o cynie i zabezpieczyć koszulką termokurczliwą.
2. Przy demontażu gąbek z szkieletu są takie kółeczka metalowe, które są zaciśnięte, przy ponownym montażu można zastąpić je czymś innym?
Dla reszty mat sprawdziłem oporność i jest chyba dobrze, oprócz tej jednej.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
mastah22, jakim cudem można urwać opaskę 2,4x14 - takie stosowałem w mondeo jakieś 4 lata temu i w audi teraz. Prędzej drut miedziany uksyjesz niż opaskę plastikową - chyba że ją przeciągniesz przy zakładaniu. Jak już coś to lepiej drutem stalowym - jak przy robieniu zbrojenia ław fundamentowych.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- C4 Autorytet
- Posty: 262
- Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
mopikx pisze:Podepnę się pod temat. Z tego co rozumiem, to mogę wyciągnąć fotel kierowcy z auta, zdjąć tapicerkę (skórę), zobaczyć dlaczego mata mi nie grzeje i później złożyć to wszystko P&P? Bo myślałem, że trzeba się w tapicera bawić, żeby się do mat dostać.
Tak jak piszesz, rozbebeszasz fotel i sprawdzasz co nie trybi.
Jednak skuszę się na trytytki, jeszcze mat nie sprawdzałem, bo gąbki mokre były i susze już 2 dzień.
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
http://audi.pacula.eu/audi-b3b4-montaz-mat-grzewczych/
Łapcie fotostory jak za to się zabrać gdyby ktoś potrzebował
Sam niedługo będę się zabierał za rozbieranie fotela, bo muszę przełożyć tapicerkę.
Co prawda instrukcja do 80 ale podejrzewam, że fotel w setce dużo się nie różni
Łapcie fotostory jak za to się zabrać gdyby ktoś potrzebował
Sam niedługo będę się zabierał za rozbieranie fotela, bo muszę przełożyć tapicerkę.
Co prawda instrukcja do 80 ale podejrzewam, że fotel w setce dużo się nie różni
Ostatnio zmieniony 2015-01-02, 13:44 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
-
- C4 Autorytet
- Posty: 262
- Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
Chodzi Tobie konkretnie o przewód tak? On jest w gumowym oplocie coś jak koszulka termokurczliwa tylko że jest bardziej miękki
Edit:
Już chyba wiem o co chodzi, ten plastikowy sznurek jest regulowany w każdym oczku tak?
Edit:
Już chyba wiem o co chodzi, ten plastikowy sznurek jest regulowany w każdym oczku tak?
Ostatnio zmieniony 2015-01-03, 12:06 przez kEru, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 262
- Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
On nie jest przypadkiem dość sztywny? Na łączeniach drut jest grubszy, ale jak on wygląda dokładnie to Ci nie powiem, mata jest tak przyklejona, że przy próbie oderwania więcej bym tylko szkód narobił.
Właśnie tak się przypatrzyłem tym matom i stwierdzam, że od Recaro różnią się od tapczanowych w szczególności matą lędźwiową
Właśnie tak się przypatrzyłem tym matom i stwierdzam, że od Recaro różnią się od tapczanowych w szczególności matą lędźwiową