[100 c4] problemy z instalacja podgrzewanych foteli
-
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Dzięki za odpowiedź Butterbean, dzisiaj ruszyłem do niegrzanej garażyny i wbrew wszystkiemu ruszyłem do pracy. Bezpieczniki trafiły pod maske stały + do 30 stacyjowy + do 15, masa do budy i prawie działa, sprawdziłem kostki foteli i okazuje się że żaden + nie dochodzi. Cofnąłem się do przekaznikow stały i zmienny + dochodzi podswietlenie działa ale nie przekazuje + dalej. Tzn stały + wystepuje tylko na wejsciu jak mniemam niezaleznie od pozycji pokretla przekaznika. I tutaj pojawia sie pytanie czy mozliwe ze obydwa przekazniki sa walniete? Czy jest opcja wyczyszczenia przekaznika jakos albo naprawienia w domowym zakresie. Napiszcie co o tym myślicie, temat wydaje się prosty a mimo wszystko są problemy
Zapomniałem dopisać że mam długie przełączniki z przekaznikiem wbudowanym
Zapomniałem dopisać że mam długie przełączniki z przekaznikiem wbudowanym
Ostatnio zmieniony 2013-02-19, 17:11 przez Tonyb, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Tonyb, musza byc podlaczone stolki zeby zadzialalo.pozatym musi byc wlaczone zeby dzialalo..
w siedzeniu jest czujnik temperatury.i bez niego uklad nie ruszy.
w siedzeniu jest czujnik temperatury.i bez niego uklad nie ruszy.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Czyli moje rozumowanie jest błędne że przekaznik dostaje + i w zależności od pozycji przelacznika , przesyła prąd o roznym napieciu lub nie przesyła go w cale do zielonej kostki? Chodzi mi generalnie o to czy bez podpięcia stołków da rade spr sprawność instalacji za pomoca kontrolki. Symulowany przebieg + leci do przekaznika---> przekaznik przewala go do zielonej kostki w zaleznosci od pozycji przelacznika. Jeżeli piszę pokrętnie to sorry . Stołki są w drodze do mnie więc zanim dojdą chciałem ogarnąc instalke tak zeby tylko podpiac plug &play i cieszyc sie grzancem.
przymetrze.pl
takeit24.pl
takeit24.pl
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Tonyb, blednie..to nie potencjometr...
tutaj moze mimo np pozycji 3 czy 4 na przelaczniku nie dawac pradu bo czujnik wyczuwa ze temperatura jest odpowiednia do tego stopnia pokretla.to nie grzeje caly czas tylko daje prad etapami.nie masz podlaczonego czujnika wiec nie daje pradu.wsio w pariadkie
tutaj moze mimo np pozycji 3 czy 4 na przelaczniku nie dawac pradu bo czujnik wyczuwa ze temperatura jest odpowiednia do tego stopnia pokretla.to nie grzeje caly czas tylko daje prad etapami.nie masz podlaczonego czujnika wiec nie daje pradu.wsio w pariadkie
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
brazowa kostka to zasilanie pracy fotela..
w fotelu keirowcy masz wicej kostek bo jest opcja pamieci..
dlatego tak panie to wyglada...
w fotelu keirowcy masz wicej kostek bo jest opcja pamieci..
dlatego tak panie to wyglada...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
A ja myślałem, że mata grzewcza to jakieś skomplikowane urządzenie. Podłączałem oddzielnie - siedzisko grzało, oparcie zaś nie. Zaopatrzyłem się w takie urządzenie własnej roboty:
I sprawdzanie - jeden przewód od maty pod "+" akumulatora, a do "-" jeden koniec od próbówki. Zorientować się w którą stronę leci podpięty pod akumulator przewód i jazda na około wbijając igłę od próbówki. Najlepiej sprawdzać kabelek pomiędzy sekcjami maty, żeby nie szukać na darmo.
Teraz wszystko grzeje
I sprawdzanie - jeden przewód od maty pod "+" akumulatora, a do "-" jeden koniec od próbówki. Zorientować się w którą stronę leci podpięty pod akumulator przewód i jazda na około wbijając igłę od próbówki. Najlepiej sprawdzać kabelek pomiędzy sekcjami maty, żeby nie szukać na darmo.
Teraz wszystko grzeje
- fuso
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Capital-G
Czy ktos sie orientuje jaka opornosc ma mata grzewcza plecow? Zjarala mi sie a chce ja obejsc i podlaczyc sama dupe
Z gory dzieki za info
Z gory dzieki za info
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
omin ja bez problemu...samo siedzisko bedzie grzalo bez problemu.
pod spodem w kostce masz dwie wiazki..jedna 2 kablowa druga 3 kablowa...
wypnij z kostki oba przewody wiazki dwuprzewodowej a w to miejsce włóż bypasa.
nie musisz stosowac zadnych oporów zastepczo...masz czujnik temperatury w dupce wiec sterownik bedzie dostosowywal prad do temperatury siedzenia oraz zadanej na przelaczniku wlasciwie..sprawdzone..dziala.
pod spodem w kostce masz dwie wiazki..jedna 2 kablowa druga 3 kablowa...
wypnij z kostki oba przewody wiazki dwuprzewodowej a w to miejsce włóż bypasa.
nie musisz stosowac zadnych oporów zastepczo...masz czujnik temperatury w dupce wiec sterownik bedzie dostosowywal prad do temperatury siedzenia oraz zadanej na przelaczniku wlasciwie..sprawdzone..dziala.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- fuso
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Capital-G
No ok tylko jak tak zrobilem to sie przejaraly kable zasilajace "grzalki" i dzisiaj je lutowalem z powrotem
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
fuso, no to coś pochrzaniłeś :
http://imageshack.us/photo/my-images/19/qa64.png/
Pozwoliłem sobie zobrazować myśl Tomka na schemacie
http://imageshack.us/photo/my-images/19/qa64.png/
Pozwoliłem sobie zobrazować myśl Tomka na schemacie
Ostatnio zmieniony 2013-12-07, 23:51 przez kk84, łącznie zmieniany 2 razy.
- fuso
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Capital-G
Ja mowie o fotelu kirowcy :p i przepialem kable na kostce gdzie jest mostek na grzanie plecow a podlacxylem plus i mase na mate dupy i sie pojaralo
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
- fuso
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Capital-G
domyślam się dla tego na końcu zdania o fotelu kierowcy byłokk84 pisze:fuso, ten sposób mostkowania odnosi się do KAŻDEGO elementu grzejnego.
ja na tak podłączonej macie jeździłem z tydzien w zeszłym roku i upaliły się kable zasilające, polutowalem to wczoraj do kupy i nie chciał bym żeby sytuacja się powtórzyła, dlatego jest plan zapięcia paru rezystorów w obieg żeby zmiejszyć prąd, jak na szybkiego sprawdzalem mate po polutowaniu własnie tak zmostkowaną, to temp wzrosla doslaownie momentalnie i boję się że znow się coś upali
dlatego jak ktoś by mogł mi zmierzyć oporność pleców był bym wdzięczny
Ostatnio zmieniony 2013-12-08, 09:41 przez fuso, łącznie zmieniany 1 raz.
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "