Strona 2 z 3

: 2014-06-22, 14:31
autor: quattrdomasz
Michaelo pisze:Jutro dzwonie do serwisu aby uświadomić sobie kwestie finansowe zakupu nowego ori błotnika.
znasz już koszt?

: 2014-06-22, 21:58
autor: kesah
quattrdomasz pisze:
Michaelo pisze:Jutro dzwonie do serwisu aby uświadomić sobie kwestie finansowe zakupu nowego ori błotnika.
znasz już koszt?
Nowy ok 1100 zł, ale chyba już niedostępny. Ceny ori części możesz sprawdzić na http://sklep.benepol.pl/sklep/

Rok temu zakładałem u siebie lewy i prawy z zamiennika za ok 300 za sztukę i przez rok nic nie wysypało. Co będzie dalej nie wiem, bo tydzień temu C4 się sprzedała. Wiele zależy od lakiernika, najważniejsze żeby zeszlifować ten chiński podkład i porządnie przygotować przed malowaniem.

: 2014-06-23, 13:42
autor: Michaelo
quattrdomasz pisze:
Michaelo pisze:Jutro dzwonie do serwisu aby uświadomić sobie kwestie finansowe zakupu nowego ori błotnika.
znasz już koszt?
Audi-Warszawa:
1132zł
Brak towaru w PL.
Na zamówienie z Niemiec.
Czas oczekiwania 5-10dni.

Także tego...
:->

: 2014-06-23, 20:59
autor: Butterbean
gtr czytam i czytam..zadnych spawan zadnych wstawek...
uwazasz ze ta technologia jako przestarzala sie nei sprawdza?to jak produkowali kiedys auta?na klej?przeciez i pozostale elementy auta nawet twojego sa spawane..
kurde przeciez nie na kazdym aucie jest ocynk..
zasada jest jedna-blacha musi byc zdrowa.

: 2014-06-23, 22:10
autor: wolfik0
Jak już tak bardzo chcecie ocynk to są firmy zajmujące się cynkowaniem metalowych rzeczy ;) także można im zlecić ocynkowanie na nowo takiego błotnika jeżeli ma się zamiar jeździć autem jeszcze kilka lat :mrgreen:

: 2014-06-23, 23:30
autor: GTR34
Butterbean, W pewnym sensie masz rację, ale właściwie to większość blachy w naszych autach jest zgrzewana, nie spawana. Spawy oczywiście też na pewno gdzieś tam są, ale nie są to takie same spawy jakie stosuje się w "Naprawach powypadkowych". Ori spawy i zgrzewy są właśnie ocynkowane, dlatego m.in to nie koroduje. Poza tym nie będę się kłócił czy spawanie i wstawki są warte czegoś bo nie jestem lakiernikiem ani blacharzem więc mała moja wiedza o tym. Niektórzy lakiernicy tak właśnie twierdzą. Wiem tylko, że w swoim aucie nigdy, przenigdy nie wycinałbym kawałka błotnika i wspawywał kawałka blachy jeśli można wymienić cały element na zdrowy ori i mieć z głowy. Fakt, ciężko znaleźć zdrowy ori błotniki za rozsądne pieniądze, nie powiem, że nie. Ale mimo wszystko wstawki/spawanie, mnie nie przekonuje po prostu.

: 2014-06-24, 11:17
autor: Butterbean
zaskocze cie..znam osobiscie goscia ktory cynuje polaczenia..nie stosuje szpachli albo stosuje ja w minimalnym stopniu.widzialem jak robil wstawki w hyundaiu sonata..stara zemieslnicza robota...wyszlo na kozaku..

: 2016-01-13, 18:47
autor: mas0n
Ktoś się orientuje w jakim stanie takie rzeczy przychodzą?
http://allegro.pl/audi-a6-c4-94-97-blot ... 88316.html
Błotnik w naszych budach jest spawany do karoserii?

: 2016-01-13, 19:04
autor: adriang92
mas0n, Błotniki są tylko przykręcane, pod maską masz ciąg śrub, jak otworzysz drzwi zobaczysz jedną na słupku a, na dole przy drzwiach są dwie pod plastikową listwą tą czarną dolna, z przodu pod zderzakiem są chyba trzy o ile dobrze pamiertam jedna pod kierunkiem na tej wąskiej części, dwie pod ślizgiem zderzaka :P Plus dwie kręcone do słupka A pod nadkolem, z prawej strony trzeba wyciągać filtr węglowy bo przeszkadza :)

: 2016-01-13, 19:31
autor: mas0n
adriang92, jasne, tylko myślałem że może gdzieś koło listew jest coś jeszcze pomodzone. No i dobrze.
Dzięki za spis śrub. Obecnie już musze robić błotnik bo przeglądu już nie chcą podbić

: 2016-04-17, 20:04
autor: Michaelo
Kupiłem błotnik (LP):
http://allegro.pl/blotnik-przedni-prawy ... 37659.html
Cena (razem z lakierowaniem): 480zł

Jest to oczywiście zmiennik. Jakość do ceny oceniam na bdb. Póki co jest nowy, zobaczymy jak się będzie zachowywał po paru latach eksploatacji.
Odcień (LY7T) oraz sposób położenia lakieru bez zastrzeżeń.

Poziom współpracy OK - zdecydowanie polecam.
Namiar:
Pan Szymon
Tel. 501158086
Luboń (wlkp)

Pakowanie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wymiana:
Obrazek
Obrazek

Detale:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Efekt:
Obrazek
Obrazek

Polecam!

: 2016-08-31, 20:35
autor: burdzio89
Widzę że szpara troszkę szersza? Też wymieniałem błotnik wyszedł o 300zł więcej ale mam oryginał.
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387

: 2016-10-29, 00:02
autor: Guapo
Zamienniki to zło. O ile sam wygląd i materiał z którego element jest wykonany może być ok to samo pasowanie zazwyczaj jest bardzo uciążliwe i nie do końca wygląda to jak powinno.
Wolę poszukać ori używanego elementu niż kupować nowe zamienniki.

: 2016-10-30, 11:19
autor: Mariusz93
ja wsadziłem zamienniki za 300 zł sztuka pasuja dosyć dobrze jedyny problem to nie do konca wykonczone rogi, sa ostre. owszem kupisz urzywane elementy ale to sie mija z celem te samochody maja 20 lat a nowy poprawnie polakierowany i zakonserwowany wytrzyma długo, wiem co mówie jestem lakiernikiem w swoim tak zrobiłem

: 2016-10-30, 12:26
autor: burdzio89
To samo idzie zrobić z używanym. Ja za jeden blotnik zapłaciłem 3razy tyle co ty. W bdobrym stanie 300 zł za błotnik, piaskowanie, ocynk malowanie konserwacja i pasuje bardzo dobrze praktycznie nie widac różnicy ;-) a jest oryginał.