znasz już koszt?Michaelo pisze:Jutro dzwonie do serwisu aby uświadomić sobie kwestie finansowe zakupu nowego ori błotnika.
[A6-SEDAN] błotniki zamienniki
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
- kesah
- Czeladnik
- Posty: 53
- Rejestracja: 2014-06-21, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
Nowy ok 1100 zł, ale chyba już niedostępny. Ceny ori części możesz sprawdzić na http://sklep.benepol.pl/sklep/quattrdomasz pisze:znasz już koszt?Michaelo pisze:Jutro dzwonie do serwisu aby uświadomić sobie kwestie finansowe zakupu nowego ori błotnika.
Rok temu zakładałem u siebie lewy i prawy z zamiennika za ok 300 za sztukę i przez rok nic nie wysypało. Co będzie dalej nie wiem, bo tydzień temu C4 się sprzedała. Wiele zależy od lakiernika, najważniejsze żeby zeszlifować ten chiński podkład i porządnie przygotować przed malowaniem.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-16
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
gtr czytam i czytam..zadnych spawan zadnych wstawek...
uwazasz ze ta technologia jako przestarzala sie nei sprawdza?to jak produkowali kiedys auta?na klej?przeciez i pozostale elementy auta nawet twojego sa spawane..
kurde przeciez nie na kazdym aucie jest ocynk..
zasada jest jedna-blacha musi byc zdrowa.
uwazasz ze ta technologia jako przestarzala sie nei sprawdza?to jak produkowali kiedys auta?na klej?przeciez i pozostale elementy auta nawet twojego sa spawane..
kurde przeciez nie na kazdym aucie jest ocynk..
zasada jest jedna-blacha musi byc zdrowa.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Butterbean, W pewnym sensie masz rację, ale właściwie to większość blachy w naszych autach jest zgrzewana, nie spawana. Spawy oczywiście też na pewno gdzieś tam są, ale nie są to takie same spawy jakie stosuje się w "Naprawach powypadkowych". Ori spawy i zgrzewy są właśnie ocynkowane, dlatego m.in to nie koroduje. Poza tym nie będę się kłócił czy spawanie i wstawki są warte czegoś bo nie jestem lakiernikiem ani blacharzem więc mała moja wiedza o tym. Niektórzy lakiernicy tak właśnie twierdzą. Wiem tylko, że w swoim aucie nigdy, przenigdy nie wycinałbym kawałka błotnika i wspawywał kawałka blachy jeśli można wymienić cały element na zdrowy ori i mieć z głowy. Fakt, ciężko znaleźć zdrowy ori błotniki za rozsądne pieniądze, nie powiem, że nie. Ale mimo wszystko wstawki/spawanie, mnie nie przekonuje po prostu.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
zaskocze cie..znam osobiscie goscia ktory cynuje polaczenia..nie stosuje szpachli albo stosuje ja w minimalnym stopniu.widzialem jak robil wstawki w hyundaiu sonata..stara zemieslnicza robota...wyszlo na kozaku..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Ktoś się orientuje w jakim stanie takie rzeczy przychodzą?
http://allegro.pl/audi-a6-c4-94-97-blot ... 88316.html
Błotnik w naszych budach jest spawany do karoserii?
http://allegro.pl/audi-a6-c4-94-97-blot ... 88316.html
Błotnik w naszych budach jest spawany do karoserii?
Ostatnio zmieniony 2016-01-13, 18:47 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
mas0n, Błotniki są tylko przykręcane, pod maską masz ciąg śrub, jak otworzysz drzwi zobaczysz jedną na słupku a, na dole przy drzwiach są dwie pod plastikową listwą tą czarną dolna, z przodu pod zderzakiem są chyba trzy o ile dobrze pamiertam jedna pod kierunkiem na tej wąskiej części, dwie pod ślizgiem zderzaka Plus dwie kręcone do słupka A pod nadkolem, z prawej strony trzeba wyciągać filtr węglowy bo przeszkadza
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
adriang92, jasne, tylko myślałem że może gdzieś koło listew jest coś jeszcze pomodzone. No i dobrze.
Dzięki za spis śrub. Obecnie już musze robić błotnik bo przeglądu już nie chcą podbić
Dzięki za spis śrub. Obecnie już musze robić błotnik bo przeglądu już nie chcą podbić
- Michaelo
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Kupiłem błotnik (LP):
http://allegro.pl/blotnik-przedni-prawy ... 37659.html
Cena (razem z lakierowaniem): 480zł
Jest to oczywiście zmiennik. Jakość do ceny oceniam na bdb. Póki co jest nowy, zobaczymy jak się będzie zachowywał po paru latach eksploatacji.
Odcień (LY7T) oraz sposób położenia lakieru bez zastrzeżeń.
Poziom współpracy OK - zdecydowanie polecam.
Namiar:
Pan Szymon
Tel. 501158086
Luboń (wlkp)
Pakowanie:
Wymiana:
Detale:
Efekt:
Polecam!
http://allegro.pl/blotnik-przedni-prawy ... 37659.html
Cena (razem z lakierowaniem): 480zł
Jest to oczywiście zmiennik. Jakość do ceny oceniam na bdb. Póki co jest nowy, zobaczymy jak się będzie zachowywał po paru latach eksploatacji.
Odcień (LY7T) oraz sposób położenia lakieru bez zastrzeżeń.
Poziom współpracy OK - zdecydowanie polecam.
Namiar:
Pan Szymon
Tel. 501158086
Luboń (wlkp)
Pakowanie:
Wymiana:
Detale:
Efekt:
Polecam!
I V-ce Mister zlotu '12
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
Widzę że szpara troszkę szersza? Też wymieniałem błotnik wyszedł o 300zł więcej ale mam oryginał.
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
Ostatnio zmieniony 2016-08-31, 20:38 przez burdzio89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2016-10-09, 19:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lębork
Zamienniki to zło. O ile sam wygląd i materiał z którego element jest wykonany może być ok to samo pasowanie zazwyczaj jest bardzo uciążliwe i nie do końca wygląda to jak powinno.
Wolę poszukać ori używanego elementu niż kupować nowe zamienniki.
Wolę poszukać ori używanego elementu niż kupować nowe zamienniki.
Ostatnio zmieniony 2016-10-29, 00:02 przez Guapo, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mariusz93
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-10-16, 16:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ruchna
ja wsadziłem zamienniki za 300 zł sztuka pasuja dosyć dobrze jedyny problem to nie do konca wykonczone rogi, sa ostre. owszem kupisz urzywane elementy ale to sie mija z celem te samochody maja 20 lat a nowy poprawnie polakierowany i zakonserwowany wytrzyma długo, wiem co mówie jestem lakiernikiem w swoim tak zrobiłem
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
To samo idzie zrobić z używanym. Ja za jeden blotnik zapłaciłem 3razy tyle co ty. W bdobrym stanie 300 zł za błotnik, piaskowanie, ocynk malowanie konserwacja i pasuje bardzo dobrze praktycznie nie widac różnicy a jest oryginał.
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest