[A6-SEDAN] [a6 c4] polerowanie lakieru
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
[A6-SEDAN] [a6 c4] polerowanie lakieru
Witam. Czy ktos mogł by mi powiedzieć co jest potrzebne aby samemu wykonac polerke? Wiadomo że maszyna ale jakich środkow uzyc żeby przygotować lakier do polerki, jakich do polerowania i jakich juz po polerce. Miło by było jak by ktoś napisal poradnik jak przywrócić blask Mój lakier jest już w slabej kondycji pełno na nim rys kołeczek itd poprzedni własciciel fan myjni automatycznych.. Auto miało byc malowane całe no ale brak na to kasy wiec malowane bedzie tylko t co trzeba,a reszcie chciał bym zrobić sam polerke ze wzgledu na to że sie nudze Więc prosze o odpowiedzi jak i czym Jak bym nabral wprawy to tacie a4 bym też przejechał
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
adriang92, moja rada?
zakup sprzetu i past wg specyfikacji auto detailingu wyjdzie ci tyle co malowanie polowy auta.jak nei lepiej.
ale oki.masz to.
po pierwsze uderz do jakiegos szrotu...popros kup wypozycz jakies blachy ktore bada w miare proste a jednoczesnie maja jakies krawedzie i zalamania.i trenuj...trenuj.trenuj....
przypaic lakier jest naprawde mega prosto....narobic swirli rowniez...
zastanow sie czy nie lepiej oddac to do tego zakladu gdzie beda ci malowac....
nie wiem nie znam sie jak u was ale u mnie kompleksowa polerka calego avanta wlacznie z ich materialami i maszyna i gabka to koszt 200zl.
zakup sprzetu i past wg specyfikacji auto detailingu wyjdzie ci tyle co malowanie polowy auta.jak nei lepiej.
ale oki.masz to.
po pierwsze uderz do jakiegos szrotu...popros kup wypozycz jakies blachy ktore bada w miare proste a jednoczesnie maja jakies krawedzie i zalamania.i trenuj...trenuj.trenuj....
przypaic lakier jest naprawde mega prosto....narobic swirli rowniez...
zastanow sie czy nie lepiej oddac to do tego zakladu gdzie beda ci malowac....
nie wiem nie znam sie jak u was ale u mnie kompleksowa polerka calego avanta wlacznie z ich materialami i maszyna i gabka to koszt 200zl.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- pawellike
- Mechanik
- Posty: 146
- Rejestracja: 2011-07-07, 07:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sobolew
No u mnie w okolicy, za polerkę krzyczą 300zł, dlatego takie rzeczy robię sam. Jak wspomniał kolega wyżej, bardzo łatwo przypalić lakier jeżeli się poleruje za szybkimi obrotami, bądź za mocno przykłada maszynę do lakieru. Ja na szczęście nauczylem się na autach w Szwajcarii hehe U Pakistańca jednego polerowałem czasem auta.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
pawellike, trzeba tylko pamietac o jednym...kazda polerka to nie wygladzanie lakieru to zdzieranie jakiejs tam warstwy...cienkeij bo cienkiej ale zawsze...wiec trzeba tu jeszcze pwoiedziec o tym ze czeste zabawy polerka doprowadza wczesniej czy pozniej do zniszczenia lakieru...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Wlasnie chyba jednak najpierw zapytam lakierika co bedzie mi malował to co do malowania czy wogole da sie go spolerowac bo jest duzo głebokich rys no ale spec wezmie papier scierny i zniweluje to z czym sam bym sobie nie poradzil. Troche czytałem sobie w teori dał bym moze rade no ale wole odac komus kto sie tym zajmuje. I taniej mi to wyjdzie bo tak jak liczyłem to preparaty do przygotowania polerki i zabezpeczenia to 300 a do tego maszyna jeszcze wiec sie nie oplaca samemu robic. Teraz aby czekam na blotniki i leci do lakiernika Dzieki za pomoc
-
- C4 Autorytet
- Posty: 293
- Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
jestem tego samego zdania co Butterbean, że to zdzieranie lakieru... aczkolwiek u mnie na samochodzie nie była jeszcze robiona polerka i myślę że na wiosnę może się skuszę ale nie bd tego robił sam bo ręcznie to się tego nie da zrobić da się nabłyszczyć ewentualnie a kupić maszynę i średniej klasy pastę wyjdzie pewnie więcej niż polerka w zakładzie...
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
Jeśli oddajemy auto do zakładu, warto przy odbiorze nie ulegać zachwytowi nad efektem wizualnym polerki, a zamiast tego dokładnie obejrzeć czy polerka została wykonana dbale i z należytą precyzją, np czy przypadkiem ktoś nie "przejechał" po blendzie, kierunkowskazach czy innych elementach, którym polerka nie służy.
Ostatnio zmieniony 2011-10-01, 12:18 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawellike
- Mechanik
- Posty: 146
- Rejestracja: 2011-07-07, 07:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sobolew
Moje audi było spolerowane gdy je kupiłem. Lakier po umyciu był naprawde ładny (i jest ). Ale będę musiał niestety spolerować klapę bagażnika ponieważ zbytnio porysowała się od anteny CB oraz mojego kochanego tatę, który zobaczył że są ślady po kieliszkach na klapie ... (no klapa slużyła za barek ), więc przetarł ją suchym ręcznikiem z piachem .... no teraz to mam indiańskie wzorki
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Ja miałem brać sie sam lecz rysy sa zbyt glebokie i sama pasta tego nie usune trzeba przejechac papierem wiec zostawie to lakiernikowi. Jak by były drobne ryski od mycia to jeszcze bym sie za to zabrał a tak to sie boje ze przepoleruje Wiem ze to zdzieranie lakieru no ale nigdy raczej nie był polerowany, lakier jest ori wiec gruby i czesto btl myty na auto myjni wiec jest tragedia.. Błotniki juz mam wiec niedlugo leci do lakierni czekam juz na listwy dolne i czekam az lakiernik robote skonczy.
A tak na marginesie. W a6 były błotniki bez kierunkowskazów czy tylko w 100? Bo sie boje ze nie to przysłał bo nie ma otworiw na kierunki boczne. Wizualnie to samo no ale.. KIerunki przy lampach w 100 i a6 sa inne nie? jak bedzie pasował moj kierunek czyli błotnik z a6 jest tak? Bo nie wiem czy bedzie mi to pasowalo..
A tak na marginesie. W a6 były błotniki bez kierunkowskazów czy tylko w 100? Bo sie boje ze nie to przysłał bo nie ma otworiw na kierunki boczne. Wizualnie to samo no ale.. KIerunki przy lampach w 100 i a6 sa inne nie? jak bedzie pasował moj kierunek czyli błotnik z a6 jest tak? Bo nie wiem czy bedzie mi to pasowalo..
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
otwory na kierunki byly w momencie zamontowania haka holowniczego.adriang92 pisze:Ja miałem brać sie sam lecz rysy sa zbyt glebokie i sama pasta tego nie usune trzeba przejechac papierem wiec zostawie to lakiernikowi. Jak by były drobne ryski od mycia to jeszcze bym sie za to zabrał a tak to sie boje ze przepoleruje Wiem ze to zdzieranie lakieru no ale nigdy raczej nie był polerowany, lakier jest ori wiec gruby i czesto btl myty na auto myjni wiec jest tragedia.. Błotniki juz mam wiec niedlugo leci do lakierni czekam juz na listwy dolne i czekam az lakiernik robote skonczy.
A tak na marginesie. W a6 były błotniki bez kierunkowskazów czy tylko w 100? Bo sie boje ze nie to przysłał bo nie ma otworiw na kierunki boczne. Wizualnie to samo no ale.. KIerunki przy lampach w 100 i a6 sa inne nie? jak bedzie pasował moj kierunek czyli błotnik z a6 jest tak? Bo nie wiem czy bedzie mi to pasowalo..
w jednej secie nie ma w drugiej sa.podobnie bedzie w a6 c4.
najprosciej wypnij kierunkowskaz przedni i sprawdz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Dzieki za odpowiedz W 100 chyba duzo wieksze były nie? Jak przymierzalem do swoich błotnikow i kierunkow to otwor chyba podoby ale dla pewnosci wypne kierunek. Jedynie bedzie trzeba otwor wyciacotwory na kierunki byly w momencie zamontowania haka holowniczego.
w jednej secie nie ma w drugiej sa.podobnie bedzie w a6 c4.
najprosciej wypnij kierunkowskaz przedni i sprawdz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
adriang92, jak nie masz haka to ewidentnie nie musisz miec tych kierunkow.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...