Witam. Od pewnego czasu borykam się z problemem migającego wykyrzyknika (!). Czy ktoś z Was mógłby mi zobrazować(bądź napisać) gdzie idzie wiązka do której się wpina kostkę od klocka hamulcowego? Chodzi mi o drugi koniec wiązki(czy drugi koniec jest wpięty bezpośrednio do zegarów? a może gdzieś w komorze silnika?) Z góry dziękuje za pomoc.
Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem, ew proszę o przeniesienie, jeśli zły.
Pozdrawiam
[A6 C4] Wiązka od czujnika zużycia klocków. Gdzie jej drugi
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: opolskie
Prawy czujnik- pasażer,
lewy czujnik- kierowca.
Z tego co pamiętam.
Masz dwa kable w czujniku.
Czarny kabel od czujnika pasażera idzie do czujnika kierowcy, skąd idą do licznika. Oba brązowe (masa) idą do słupka kierowcy.
Ogólnie ma być zrobiona pętla, po przerwaniu (przetarcie klocka) której licznik nie widzi masy i wywala błąd.
W C4 często w wiązce robi się zwarcie albo nie ma styku w kostkach przy kołach.
Na forum w dziale download są schematy i tam to na 100% jest.
lewy czujnik- kierowca.
Z tego co pamiętam.
Masz dwa kable w czujniku.
Czarny kabel od czujnika pasażera idzie do czujnika kierowcy, skąd idą do licznika. Oba brązowe (masa) idą do słupka kierowcy.
Ogólnie ma być zrobiona pętla, po przerwaniu (przetarcie klocka) której licznik nie widzi masy i wywala błąd.
W C4 często w wiązce robi się zwarcie albo nie ma styku w kostkach przy kołach.
Na forum w dziale download są schematy i tam to na 100% jest.
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: opolskie
Raczej nie, bo ostatnio we wtyczce przy kole nie stykały mi piny i miałem błąd na liczniku. Po poprawieniu styku kontrolka zgasła.
Ostatnio zmieniony 2017-12-14, 07:31 przez q_dancer1, łącznie zmieniany 2 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Ma byc zamknięta pętla.
Wiazka pod błotnikiem wchodzi do nadwozia i pod plastikiem przy nodze lewej kietowcy i prawej pasażera łączy die z wiazka w aucie..mozna je dobie wymienić i dzieki temu na kolejne 20 lat zniknie problem niedziałającej kontroli i irytujących alarmów kontrolek itp.
Wiazka pod błotnikiem wchodzi do nadwozia i pod plastikiem przy nodze lewej kietowcy i prawej pasażera łączy die z wiazka w aucie..mozna je dobie wymienić i dzieki temu na kolejne 20 lat zniknie problem niedziałającej kontroli i irytujących alarmów kontrolek itp.
sprzedaż częsci używanych-
telefon
/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon

jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.

albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Witam, sorry za odgrzebywanie ale co do schematu wiązki zużycia klocków może ktoś mógłby podesłać bo na forum jakoś nie mogłem odnależć, nie to że mi się nie chciało ...
Ogólnie sprawdzałem multimetrem na przejscie kable to w prawym kole przy wtyczce jest sygnał zamknietego obwodu a w lewym brak, czyli jakby coś od kierowcy było nie tak ...
Dlatego też sprawdziłem te 2 kable od wtyczki aż do słupka przy kierownicy to nigdzie nie widac zeby był uwalone.
Praktycznie wszedzie gdzie się nie dotknę pod kierownicą to pika przy tych bezpiecznikach, mieżąc od wtyczki bezpośrednio dotykając do instalacji ...
No i tak się zastanawiam co dalej gdzie idą te kable aby nie rozgrzebywać za dużo ...
Ogólnie sprawdzałem multimetrem na przejscie kable to w prawym kole przy wtyczce jest sygnał zamknietego obwodu a w lewym brak, czyli jakby coś od kierowcy było nie tak ...
Dlatego też sprawdziłem te 2 kable od wtyczki aż do słupka przy kierownicy to nigdzie nie widac zeby był uwalone.
Praktycznie wszedzie gdzie się nie dotknę pod kierownicą to pika przy tych bezpiecznikach, mieżąc od wtyczki bezpośrednio dotykając do instalacji ...
No i tak się zastanawiam co dalej gdzie idą te kable aby nie rozgrzebywać za dużo ...
Łapicki