Strona 2 z 3

: 2012-11-27, 22:13
autor: eSPe
Muszę sprawdzić jak moja pompa ABS wygląda :)
No właśnie mi się wydaje że do Q nie wsadzali bo i po co w sumie.
Jak masz problem z wyjazdem to zapinasz most i jedziesz.

: 2012-11-27, 22:20
autor: Kazikboy
eSPe, setki owszem ale a6 z Q już ma eds w seri raczej i jest zupełnie inna pompa i tylko po kompie ABS EDS można się dowiedzieć że się ma bo pisze wielki literkami :)

: 2012-11-27, 23:33
autor: Thorny
eSPe, Chciałbym właśnie tak zapinać most jak w Setce albo w A80

: 2012-11-27, 23:34
autor: eSPe
Thorny pisze:eSPe, Chciałbym właśnie tak zapinać most jak w Setce albo w A80
A no jo.
Zapomniał że 100 po lifcie nie ma tego magicznego guziczka w tunelu.
Więc pewnie dlatego szło w serii z Q EDS.

: 2012-11-28, 08:14
autor: Kazikboy
Thorny, możesz zmienić dyfer i dodać cała instalke do DiFF i będziesz miał tylko ciekawe czy by można zrobić ze diff i EDS by razem działało bo w setkach po włączeniu blokady dyfra ABS się wyłacza

: 2012-11-28, 13:46
autor: Thorny
Kazikboy, Ciekawa koncepcja , połączenie obu systemów bo przecież EDS nic nie mąci w samym dyfrze tylko bawi się prędkością obrotową kół poprzez czujniki ABS'u. Ciekawe... być może kiedyś będzie trzeba wrzucić inny dyfer to się pomyśli :)

A takie zejścia temperatur jak w piątkowy wieczór sprzyjają testom :)

Obrazek

: 2012-11-28, 17:15
autor: J.A.G
Bez sensu, wywalać dyfer żeby mieć manualną blokadę DIFF skoro jest EDS...
Lepiej już zrobisz kupując dyfer z Audi V8, tam masz TORSEN'a
eSPe pisze:Zapomniał że 100 po lifcie nie ma tego magicznego guziczka w tunelu.
Więc pewnie dlatego szło w serii z Q EDS.
Dokładnie, w A6 C4 z napędem Q było zawsze EDS.

: 2012-11-28, 20:31
autor: GTR34
Tak się zastanawiam.. Ciekawe czy dałoby radę założyć EDS w ośce ? Bo tutaj to na prawdę by się przydało..

: 2012-11-28, 20:56
autor: Casian
dziwne bo ja mam ośkę i mam właśnie taka pompę z EDS i ABS, widoczne napisy na opakowaniu, niestety od 2 lat ABS mam unieruchomiony poprzez brak czujnika.

: 2012-11-29, 14:06
autor: adriang92
GTR34, da rade tylko weż znajdz pompe i sterownik taki :-P

: 2012-11-29, 14:07
autor: GTR34
Na next zimę będę myślał :mrgreen:

: 2012-11-29, 15:42
autor: J.A.G
W Sharanach ponoć częściej były te pompy i sterowniki ABS z EDS dla ośki.
Kiedyś na elektrodzie bodajże czytałem cały temat, człowiek z powodzeniem wstawił sobie drugą pompę ABS i sterownik ale nie obyło się bez niespodzianek, przewody metalowe czy jakieś inne pierdołki.

: 2012-11-29, 16:17
autor: GTR34
J.A.G, Tak też to czytałem, nawet sobie zrezał kontrolkę, że kiedy EDS działa to kontrolka mrugała. Też bym to chciał mieć w ośce :mrgreen: U nas jest fajnie, bo wsadziłbym oprawkę z żaróweczką do kontrolki ASR i byłoby zacnie. Ciekawe czy wiązkę pompa---> sterownik też trzeba mieniać czy tylko mieniamy pompę i sterownik i wszystko, czy trzeba coś jeszcze rezać z wiązką.

: 2017-04-06, 16:09
autor: KazikMigdalski
Casian pisze:dziwne bo ja mam ośkę i mam właśnie taka pompę z EDS i ABS, widoczne napisy na opakowaniu, niestety od 2 lat ABS mam unieruchomiony poprzez brak czujnika.
Ja również mam ośkę, i na pompie poza ABS mam tez literki EDS. Zastanawia mnie czy to poprawnie działa (?), ponieważ często kiedy parkuje słyszę charakterystyczne 'truuuu' i jak wcisnę hamulec to kopie ABS. I martwi mnie ewentualna awaria jakaś, bo widzę ze bez quattro to rzadkość więc może być kłopot z częściami

: 2017-04-06, 19:26
autor: Tomas
Nie taka rzadkość, Ja miałem w swoim AAT ośka też EDS i nawet czasem działał :-P tzn jak czujniki ABS były ok to działało, na sniegu szedł jak głupi ;-)