[100 C4] Jakie prawidłowe ładowanie alternatora
-
- Mechanik
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SK
[100 C4] Jakie prawidłowe ładowanie alternatora
Witam, czy jeśli alternator ładuje 13,95v i 13,85V(włączona nagrzewnica 4 bieg) na wolnych obrotach tylko z załączono dmuchawą. Czy te ładowanie nie jest za niskie?
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
Pisałem w alternator, sprawdż też ze wszystkimi włączonymi światłami ile wtedy ma. Mówisz 13,9V a pewnie sprawdzałeś to zaraz po odpaleniu auta? Sprawdz sobie kiedyś po przyjechaniu z dłuższej trasy zobasz że będziesz miał więcej
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
Włącz wszystko co masz. Światła, grzanie szyb, klimę, dosłownie wszystko co masz na prąd. Zmierz napięcie na alternatorze (+) a minus gdzieś do masy.
13,8-14,4V jest dobrze. Jak Ci spadnie niżej na alternatorze to już kiepsko.
Z ciekawości możesz też sobie potem pomierzyć np. na żarówce. Będzie pewnie koło 12,5V
13,8-14,4V jest dobrze. Jak Ci spadnie niżej na alternatorze to już kiepsko.
Z ciekawości możesz też sobie potem pomierzyć np. na żarówce. Będzie pewnie koło 12,5V
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
Paweł.S,
- gdzie?
- skąd brany jest pomiar do sterownika gazu? pewnie z jego zasilania
- skąd jest do niego doprowadzone napięcie? Itd. Itp...
także miernika tutaj nic nie zastąpi, bo jakby nie patrzeć po 20 latach na pewno się zgubi trochę napięcia na złączach/mocowaniach kabli bo tu zaśniedziało, bo tu już nie styka tak dobrze jak za nowości, co powoduje obciążenie większe a to równa się spadek napięcia po drodze do celu
- gdzie?
- skąd brany jest pomiar do sterownika gazu? pewnie z jego zasilania
- skąd jest do niego doprowadzone napięcie? Itd. Itp...
także miernika tutaj nic nie zastąpi, bo jakby nie patrzeć po 20 latach na pewno się zgubi trochę napięcia na złączach/mocowaniach kabli bo tu zaśniedziało, bo tu już nie styka tak dobrze jak za nowości, co powoduje obciążenie większe a to równa się spadek napięcia po drodze do celu
-
- Mechanik
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SK
Na wolnych obrotach przy podgrzewaniu tylnej szyby, tylne światła przeciwmgłowe, nawiew na 4biegu radio światła drogowe jest 12,65V. Więc wydaje mi się iż troche za mało nie sprawdzałem na wyższych obrotach bo nie miałem jak.
Sprawdzane na klemach z aku
Sprawdzane na klemach z aku
Ostatnio zmieniony 2014-12-09, 19:38 przez gti18, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zamość
gti18 to coś mało ja przy włączonych drogowych , awaryjnych , przeciwmgielnych , radio na full , grzanie na max , podgrzewanie szyby , wycieraczki , zapalniczka , oświetlenie wew. i wynik na akumulatorze był 13.35 V przy obrotach 1tys.
Iten wynik wydaje mi sie odrobinę przymały .A ty jak masz 12.65 to pewnie alternator do roboty .
Iten wynik wydaje mi sie odrobinę przymały .A ty jak masz 12.65 to pewnie alternator do roboty .
Ostatnio zmieniony 2014-12-11, 13:14 przez Revird, łącznie zmieniany 1 raz.