Witam
Panowie kończę przekładkę na HDK i wg. schematów potrzebuję do ECU podać sygnał DF alternatora, VAG wywala mi błąd, że nie ma tego sygnału (bo nie podłączony), więc czemuś on musi służyć ? Jak mniemam jest to obciążenie altka ? (na jakiej podstawie mierzone ?) W moim alternatorze nie ma tego wyprowadzenia Jest tylko B+ i D+ czyli aku i obwód wzbudzenia. Da się ten DF jakoś wyciągnąć z altka ?
Pzdr
[100 C4] Zacisk DF alternatora
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
various, w nowszych altkach masz ten dodatkowy pin.
Ja ostatnio wymieniałem altek na nówkę i w nowym już jest 2pin wtyczka i jeden z tych drutów jest do DF a drugi jak w ori. Jak to jest zrealizowane w samym altku nie wiem Może zapytaj gości w zabrzu ul. wolności - tam mają dobry warsztat od altków.
Ja ostatnio wymieniałem altek na nówkę i w nowym już jest 2pin wtyczka i jeden z tych drutów jest do DF a drugi jak w ori. Jak to jest zrealizowane w samym altku nie wiem Może zapytaj gości w zabrzu ul. wolności - tam mają dobry warsztat od altków.
Ostatnio zmieniony 2014-05-18, 11:54 przez msk, łącznie zmieniany 1 raz.