[100 C4] Zacisk DF alternatora

Wszystkie elementy elektryki znajdujące się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

[100 C4] Zacisk DF alternatora

Post autor: various »

Witam

Panowie kończę przekładkę na HDK i wg. schematów potrzebuję do ECU podać sygnał DF alternatora, VAG wywala mi błąd, że nie ma tego sygnału (bo nie podłączony), więc czemuś on musi służyć ? Jak mniemam jest to obciążenie altka ? (na jakiej podstawie mierzone ?) W moim alternatorze nie ma tego wyprowadzenia :/ Jest tylko B+ i D+ czyli aku i obwód wzbudzenia. Da się ten DF jakoś wyciągnąć z altka ?

Pzdr
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

To nie jest przypadkiem jeden z odczepów stojana?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

various, w nowszych altkach masz ten dodatkowy pin.
Ja ostatnio wymieniałem altek na nówkę i w nowym już jest 2pin wtyczka i jeden z tych drutów jest do DF a drugi jak w ori. Jak to jest zrealizowane w samym altku nie wiem :-? Może zapytaj gości w zabrzu ul. wolności - tam mają dobry warsztat od altków.
Ostatnio zmieniony 2014-05-18, 11:54 przez msk, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”