podepne sie bo mialem kilka takich przypadkow.
audi 80 1.6 b bez zadnych zapowiedzi migania kontrolek zaowazyc mozna bylo slabniecie podswietlania zegarow po chwili zgasla zero pradu na aku nie mialo skad brac iskry i zgasla-przyczyna skonczone szczotki
calibra 2.0 w moim posiadaniu jak byl wlaczony silnik i swiatla widocznie byly na zarowkach jasniejsze rozblyski trwajace ulamki sekund co kilka sekund 3-5?
sprzedalem i po jakims czasie okolo 2 tyg nowemu wlascicielowi padl alternator i spalil wszystko co bylo tylko mozliwe wszystki zarowki komputery silnika samochodu radio przepływomierz .przyczyna padl regulator
bmw 528 nagle zrobilo sie 18 nawet 20v ładowania przy gazowaniu nie palilo zaworek ani nic w tym stylu siedział tam aku 90ah i on ucierpiał i spuchł tracąc bezpowrotnie pojemność. przyczyna okazał sie regulator
ta sama bmw objaw brak lądowania dopiero po prze-gazowaniu do 3700 pojawiało sie ładowanie<dzieki falom elektromagnetycznym wytwarzanym samoistnie przez alternator>
jezeli przekrecilo sie kluczyk bez odpalania lub odpalilo bez wzbudzenia ladowania i zgasilo w kilka chwil rozladowywal sie akumulator doslownie w minute lub 2 potrafil sie rozladowac ze nie udalo sie odpalic auta
przyczyna okazal sie zimny lut w srodku alternatora tuz za pinem od kabla do wzbudzania zalany takim plastikiem elastycznym
obecna audi brak ładowania dopiero po prze-gazowaniu do ok 2200 wracało.
przyczyna okazal sie akumulator po wymianie problem znikna.
mam nadzieje ze komuś pomogło to w diagnozie