[A6 C4] Parujący lewy reflektor (Kleić czy wymienić?)
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
[A6 C4] Parujący lewy reflektor (Kleić czy wymienić?)
Witam. Zauważyłem, że lewy reflektor paruje. Prawdopodobnie wcześniej był już wymieniany ( prawy Hella, lewy nie ma zadnego loga). Czy jest sens kleja czy rozejrzeć się na nową lampą? Obecnie są takie lampy https://dl-web.dropbox.com/get/A6%20C4% ... NXh4ydHugw . Jeżeli nowy reflektor to jakiego producenta? Reflektor i kierunkowskaz są obosno czy tworzą jednolity element?
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
jak masz za dużo kasy to kup inny
Ale skleić reflektor to max 20min szkło trzyma sie na metalowych spinkach, ściągasz te spinki i podważasz dużym śrubokrętem powoli szkło, sylikon musisz dać pomiędzy uszczelkę a szkło nie ma sensu dawać pomiędzy obudowę reflektora a uszczelkę bo tam dobrze się trzyma zazwyczaj
Ale skleić reflektor to max 20min szkło trzyma sie na metalowych spinkach, ściągasz te spinki i podważasz dużym śrubokrętem powoli szkło, sylikon musisz dać pomiędzy uszczelkę a szkło nie ma sensu dawać pomiędzy obudowę reflektora a uszczelkę bo tam dobrze się trzyma zazwyczaj
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
Dimson, jest plastikowa śrubka dostępna z komory silnika, potrzebny długi śrubokręt krzyżakowy i poświeć latarką to namierzysz
jak przekręcisz zabezpieczenie to wciskasz w dół i wysuwasz kierunek
jak przekręcisz zabezpieczenie to wciskasz w dół i wysuwasz kierunek
Ostatnio zmieniony 2014-05-22, 20:53 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2013-05-19, 10:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
dzięki, dziś udało się zamontować nowy kierunek
tylko problem miałem z ustawieniem śrubki w odpowiedni sposób po wciśnięciu
reflektora (ciężko ją przekręcić - mało miejsca) więc ustawiłem ją w odpowiedni sposób przed wciśnięciem kierunkowskazu potem trzeba było użyć troszkę siły i wskoczył na swoje miejsce mam nadzieję że nie wypadnie.
tylko problem miałem z ustawieniem śrubki w odpowiedni sposób po wciśnięciu
reflektora (ciężko ją przekręcić - mało miejsca) więc ustawiłem ją w odpowiedni sposób przed wciśnięciem kierunkowskazu potem trzeba było użyć troszkę siły i wskoczył na swoje miejsce mam nadzieję że nie wypadnie.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
tomasz84, ja dałem troszkę silikonu między uszczelkę a szkło i odrobinkę (dla pewności) między uszczelkę a obudowę i przestało parować
nowe uszczelki pewnie dostaniesz nie tylko w ASO ale i w lepszym motoryzacyjnym, tylko nie masz pewności, że to pomoże
nowe uszczelki pewnie dostaniesz nie tylko w ASO ale i w lepszym motoryzacyjnym, tylko nie masz pewności, że to pomoże
Ostatnio zmieniony 2014-05-26, 08:44 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.