Zaczęło się od tego, iż zachciało mi się świateł do jazdy dziennej z automatem czyli urządzeniem elektrycznym, które automatycznie włącza drl'y po osiągnięciu 13.5V w instalacji i wyłącza je po pojawieniu się napięcia na pewnym przewodzie.
Wszystko po montowałem a że zaczęło robić się ciemno stwierdziłem że kabel wyłączający podepnę pod przewód plus żarówki mijania lampy kierowcy gdyż nie chciało mi się szukać pod kierownicą i tu się zaczął mój problem:
po włączeniu świateł postojowych drl'y nadal miały być włączone ale u mnie się wyłączały - wniosek podłączyłem pod nie ten plus przy lampie co trzeba, ale dzisiaj sprawdzam co i jak i okazuje się, iż dobrze podpiąłem pod przewód plusa mijania. Miernik w łapkę i ku mojemu zdziwieniu po włączeniu postojówek na każdym plusie do lampy kierowcy pojawia się ok 0.50V napięcia - niby nic ale wystarczy aby automat od drl'ów stwierdził że ma się wyłączyć. Natomiast na lampie pasażera każdy plus przy włączonych postojówkach pokazuje 0.02 - 0.03V napięcia.
Dodatkowo przy wyciągniętej wtyczce lampy kierowcy zaczynają mrugać długie (ikonka na desce też). Normalnie długie mam tylko w wersji na stałym włączeniu manetki a chwilowe (do siebie manetka) nie działa.
Ktoś ma jakiś pomysł w kwestii dziwnego małego napięcia ?
Jakieś rozwiązanie na niedziałające miganie długimi ?
Przekaźnik od lamp jest tylko jeden ten pod maską ? i obsługuje obie lampy i długie i krótkie ?
Swoją drogą, który przewód pod kierownicą w rozdzielce i na którym pinie (kolory też byłyby mile widziane) odpowiada za postoje krótkie i długie z manetki ?
[A6 C4] Dziwne napięcie na lampach
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
[A6 C4] Dziwne napięcie na lampach
Ostatnio zmieniony 2015-11-02, 12:20 przez GreenGreen, łącznie zmieniany 2 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
GreenGreen,_tagi
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
pająk przy kierownicy, wypalone styki.GreenGreen pisze:Ktoś ma jakiś pomysł w kwestii dziwnego małego napięcia ?
Jakieś rozwiązanie na niedziałające miganie długimi ?
można spróbować je obczyścić i prysnąć np kontakt sprayem. uprzedzam - rozbieranie "pająka" dość upierdliwe i za 1 razem można połamać taki pizdryczek plastikowy
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć: