[A6 C4] Dziwne napięcie na lampach

GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

[A6 C4] Dziwne napięcie na lampach

Post autor: GreenGreen »

Zaczęło się od tego, iż zachciało mi się świateł do jazdy dziennej z automatem czyli urządzeniem elektrycznym, które automatycznie włącza drl'y po osiągnięciu 13.5V w instalacji i wyłącza je po pojawieniu się napięcia na pewnym przewodzie.
Wszystko po montowałem a że zaczęło robić się ciemno stwierdziłem że kabel wyłączający podepnę pod przewód plus żarówki mijania lampy kierowcy gdyż nie chciało mi się szukać pod kierownicą i tu się zaczął mój problem:
po włączeniu świateł postojowych drl'y nadal miały być włączone ale u mnie się wyłączały - wniosek podłączyłem pod nie ten plus przy lampie co trzeba, ale dzisiaj sprawdzam co i jak i okazuje się, iż dobrze podpiąłem pod przewód plusa mijania. Miernik w łapkę i ku mojemu zdziwieniu po włączeniu postojówek na każdym plusie do lampy kierowcy pojawia się ok 0.50V napięcia - niby nic ale wystarczy aby automat od drl'ów stwierdził że ma się wyłączyć. Natomiast na lampie pasażera każdy plus przy włączonych postojówkach pokazuje 0.02 - 0.03V napięcia.
Dodatkowo przy wyciągniętej wtyczce lampy kierowcy zaczynają mrugać długie (ikonka na desce też). Normalnie długie mam tylko w wersji na stałym włączeniu manetki a chwilowe (do siebie manetka) nie działa.


Ktoś ma jakiś pomysł w kwestii dziwnego małego napięcia ?
Jakieś rozwiązanie na niedziałające miganie długimi ?

Przekaźnik od lamp jest tylko jeden ten pod maską ? i obsługuje obie lampy i długie i krótkie ?

Swoją drogą, który przewód pod kierownicą w rozdzielce i na którym pinie (kolory też byłyby mile widziane) odpowiada za postoje krótkie i długie z manetki ?
Ostatnio zmieniony 2015-11-02, 12:20 przez GreenGreen, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

GreenGreen,_tagi
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

sorki już spałem jak to pisałem :D
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

Nadal nie doszedłem do żadnych rozwiązań - ktoś ma jakieś rady do moich pytań ?
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

GreenGreen pisze:Ktoś ma jakiś pomysł w kwestii dziwnego małego napięcia ?
Jakieś rozwiązanie na niedziałające miganie długimi ?
pająk przy kierownicy, wypalone styki.
można spróbować je obczyścić i prysnąć np kontakt sprayem. uprzedzam - rozbieranie "pająka" dość upierdliwe i za 1 razem można połamać taki pizdryczek plastikowy
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

Dzięki wielkie - to już jakiś kierunek do zbadania
ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”