[100 C4 2,6] nie pokazuje się temperatura na zegarach
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
[100 C4 2,6] nie pokazuje się temperatura na zegarach
witam, myśle że w dobry miejscu zalożyłęm temat
a więc mój problem jest taki ze zegareczek nie pokazuje mi jaka jest temperatura cieczy
wymienilem zegareczek i nadal to samo więc wina lezy gdzies indziej
w ETCE pisze ze w mojej niuni jest czujnik i sensor, czujnik ma 4 styki a sensor ma 2.
ciekawostką ważną jest to że na komp w VAG pokazuje prawidłową temperature a zegarek się wgl nie rusza.
jest jeszcze problem chyba gotującej sie cieczy która ubywa górą ze zbiorniczka i brudzi pół silnika ale to później bo rzadko sie to dzieje, a więc ktoś wie gdzie może być błąd ?
jestem na etapie dowiadywania się ceny za czujnik, mam nadzieje ze to on jest walnięty, ktoś sie orientuje czy trudno się go wymienia ?
a więc mój problem jest taki ze zegareczek nie pokazuje mi jaka jest temperatura cieczy
wymienilem zegareczek i nadal to samo więc wina lezy gdzies indziej
w ETCE pisze ze w mojej niuni jest czujnik i sensor, czujnik ma 4 styki a sensor ma 2.
ciekawostką ważną jest to że na komp w VAG pokazuje prawidłową temperature a zegarek się wgl nie rusza.
jest jeszcze problem chyba gotującej sie cieczy która ubywa górą ze zbiorniczka i brudzi pół silnika ale to później bo rzadko sie to dzieje, a więc ktoś wie gdzie może być błąd ?
jestem na etapie dowiadywania się ceny za czujnik, mam nadzieje ze to on jest walnięty, ktoś sie orientuje czy trudno się go wymienia ?
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
styki zostały przeczyszczone i nic to nie dalo zegarek kupiłem od a6c4 i troche spiłowałem plastik i nadal nic ale gdyby to był czujnik to zegareczek chociaż trszkę by się ruszył co ?
w aukcji pisano ze wszystkie zegary był sprawdzone i działąją... no ale to tylko ktos napisała czy to prawda to nie wiem,
wieć nie wiem czy ryzykować i znów kupić zegareczek czy co a można jakoś sprawdzić ten zegareczek ?
EDIT:
zegareczek sprawdzony, dzialal, czy dziala aktualnie to nie umiem powiedziec, ale przy zalozeniu dzialal i po zalożeniu też
podlączyłęm go do zasilacza czy czegos co wydziela 12v i wskazówka zaczęłą się podnosić
czy jesli wszystkie zegary maja mase sprawną to może ona się jakos po drodze zgubić do jednego zegara od temperatury?
w aukcji pisano ze wszystkie zegary był sprawdzone i działąją... no ale to tylko ktos napisała czy to prawda to nie wiem,
wieć nie wiem czy ryzykować i znów kupić zegareczek czy co a można jakoś sprawdzić ten zegareczek ?
EDIT:
zegareczek sprawdzony, dzialal, czy dziala aktualnie to nie umiem powiedziec, ale przy zalozeniu dzialal i po zalożeniu też
podlączyłęm go do zasilacza czy czegos co wydziela 12v i wskazówka zaczęłą się podnosić
czy jesli wszystkie zegary maja mase sprawną to może ona się jakos po drodze zgubić do jednego zegara od temperatury?
- xman
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnów
skoro masz setke to spróbuj na szrocie sprawdzić cały inny licznik wprawe musisz juz miec do wyjmowania zegarów więc w czym problem a jak auto będziesz miał ciepłe to od ręki ci sie wskazanie podniesie po podpięciu zegara proste tylko pamiętaj że skoro masz 100 c4 to zegar musi być ze ślimakowym nabijaniem kilometrów ze setki bo z A6 c4 może nie być dobry wiem bo u mnie nie nabijało kilometrów na liczniku ze setki a z A6 nabija
Po mojemu to albo tak jak chłopaki pisali - przetarty albo przerwany kabel, albo licznik od bidy szlag trafił
Grzebałeś coś przy motorze? Ty albo jakiś mechanik? I od kiedy mniej więcej wskazanie przestalo działać? Dołek? Dziury na drodze? Mógł się z czujnika kabel z wtyczki przecież wypiąć albo zaśniedział z 2,6 nie miałem styczności ale czujnik musi być więc sprawdź sobie kostki przy nim tak samo.
Po mojemu to albo tak jak chłopaki pisali - przetarty albo przerwany kabel, albo licznik od bidy szlag trafił
Grzebałeś coś przy motorze? Ty albo jakiś mechanik? I od kiedy mniej więcej wskazanie przestalo działać? Dołek? Dziury na drodze? Mógł się z czujnika kabel z wtyczki przecież wypiąć albo zaśniedział z 2,6 nie miałem styczności ale czujnik musi być więc sprawdź sobie kostki przy nim tak samo.
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
jak już kupiłem to tak było
poprzedni właściciel mówił ze sie nic nie dzieje , nie przegrzewa a migała ta kontrolka czerwona od poziomu cieczy , a nie wiedziałęm ze to jest od poziomu, on jakoś mi wyjaśniłze one sie pali bo jest coś nie tak z czujnikiem
xman, nie mam możliwości podpiąć sie pod taki licznik bo nie mam raczej w pobliżu takich szrotów
dziś się dobiję do tego czujnika i wyjme wtyczki, troche wd-40 i mam nadzieje zesie uda.. . napewno będę pisać na forum jak poczynania
a apropo kabla to gdzie on mógłby się przetrzeć ? nie ma nigdzie ruchomych części
w sumie mógłbym komuś zaufanemu z forum wysłąć mój licznik aby nie naciągnąć go na koszta i czy mógłby sprawdzić czy to zadziałą
poprzedni właściciel mówił ze sie nic nie dzieje , nie przegrzewa a migała ta kontrolka czerwona od poziomu cieczy , a nie wiedziałęm ze to jest od poziomu, on jakoś mi wyjaśniłze one sie pali bo jest coś nie tak z czujnikiem
xman, nie mam możliwości podpiąć sie pod taki licznik bo nie mam raczej w pobliżu takich szrotów
dziś się dobiję do tego czujnika i wyjme wtyczki, troche wd-40 i mam nadzieje zesie uda.. . napewno będę pisać na forum jak poczynania
a apropo kabla to gdzie on mógłby się przetrzeć ? nie ma nigdzie ruchomych części
w sumie mógłbym komuś zaufanemu z forum wysłąć mój licznik aby nie naciągnąć go na koszta i czy mógłby sprawdzić czy to zadziałą
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
wydaje mi się ze jest z a6klubu i ma 100 takze musze tylko sprawdzić i zagadać dzięki za pomoc
dzis dopadłęm do czujnika, musze jeszcze raz sprawdzić czy w ETCE są 3 styki czy 4, bo mój ma 3, i znalazłęm listek taśmy izolacyjnej
poprzedni właściciel sonde lambda też załatwił taśmą izolacyjną i trzeba bylo kupować inna bo tą starą nie wiem gdzie dostał:/
jak coś będę wiedzieć nowego w sprawie czujnika to dam znac
dzis dopadłęm do czujnika, musze jeszcze raz sprawdzić czy w ETCE są 3 styki czy 4, bo mój ma 3, i znalazłęm listek taśmy izolacyjnej
poprzedni właściciel sonde lambda też załatwił taśmą izolacyjną i trzeba bylo kupować inna bo tą starą nie wiem gdzie dostał:/
jak coś będę wiedzieć nowego w sprawie czujnika to dam znac
- Matt_04
- Czeladnik
- Posty: 54
- Rejestracja: 2011-06-08, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rybnik
kopec, a delej ci sie swieci kontorlka od cieczy?? Bo jak tak to na bank niebieski czujnik... Tylko nie wiem gdzie on jest w 2,6 bo w ABK jest na wyjsciu weza od glowicy tam sa dwa czujniki jeden bialy drugi niebieski. Bialy jest od mieszanki a niebieski od temperatury. Ja mialem to samo, zle wskazania zegarow i migajaca kontrolka
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
nie nie, moja kontrolka na bank jest od poziomu cieczy w zbiorniczku bo jak doleje to jest wszystko ok
i na dłuższy czas mam zawsze spokuj ao póki nie mam ubrudzonej lewej częsci silnika i pierdułki od ABSu w czerwonym płynie
a odnośnie zegaró to będą działąć jeśli zamienie je z jakimiś od diesla ? albo od innego silnika?
i na dłuższy czas mam zawsze spokuj ao póki nie mam ubrudzonej lewej częsci silnika i pierdułki od ABSu w czerwonym płynie
a odnośnie zegaró to będą działąć jeśli zamienie je z jakimiś od diesla ? albo od innego silnika?