[100 C4] Licznik z obrotomierzem w Audi 100 2.4D

lgsmario
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2011-12-14, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tylmanowa

[100 C4] Licznik z obrotomierzem w Audi 100 2.4D

Post autor: lgsmario »

Posiadam taką bryke i licznik w niej niestety nie działa, więc chciałem zmienić, ale mam zegarek i pomyślałem że może lepiej z obrotkiem, ale pojawia się problem bo nie wiem czy sie da i czy będzie działać, a znaleźć takie zegary oryginalne z tym zegarkiem to też cud...

Więc moje pytanie czy istnieje taka mozliwość??
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

lgsmario, da sie.mozesz zastosowac szafe od innego diesla.impuls obrotow bedzie w kostce.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

lgsmario, najpierw zgodnie z regulaminem przywitaj się.
Ostatnio zmieniony 2012-07-20, 20:15 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
lgsmario
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2011-12-14, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tylmanowa

Post autor: lgsmario »

J.A.G zrobione:)

czyli moge kupić taki licznik z 2.5np ten http://allegro.pl/licznik-zegary-audi-1 ... 20053.html
i bez problemu będą działały wszystkie zegary?

I czy samemu będzie to trudne w wymianie? Czy lepiej żeby to ktoś inny zrobił jakiś mechanik?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Dasz radę sam. Nie jestem tylko pewny czy w tym samym pinie w kostkach jest sygnał obr w D i TDI. W samym D jest to sygnał z alternatora, w TDI z czujnika na kole zamachowym ale myślę że producent nie kombinował i jest w tym samym miejscu więc powinno być P&P

[ Dodano: 2011-12-15, 18:29 ]
Swoją drogą kolo ściemnia niesamowicie bo w dieslu 100 C4 nie było quattro.
Czemu od razu nie zaszaleć z pełnymi zegarami np z A6 C4? Ceny podobne.
Ostatnio zmieniony 2011-12-15, 18:29 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
lgsmario
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2011-12-14, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tylmanowa

Post autor: lgsmario »

a nie będzie też problemu?? Bo jesli będa działac to chętnie
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Możliwe że temp oleju będziesz musiał sobie dorobić. Napięcia jak nie będzie, zrobisz sobie lutując gdzieś w +12V na liczniku.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
lgsmario
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2011-12-14, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tylmanowa

Post autor: lgsmario »

Nie wiem czy to na moją głowe bo jednak elektronika to nie moja najmocniejsza strona także nie wiem czy uda mi się coś tam dolutować a ile tak plus minus zajmie taka wymiana licznika?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Max 1 godz. Za drugim razem w 20min sobie poradzisz :ok:
Kupuj licznik z A6, zamontuj zobacz co będzie, powoli będziemy ci pomagać i sobie wszystko rozkminisz sam.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

J.A.G, mowimy w przypadku wymiany z 100 do 100 to godzinka lub krocej.bo ze swapem to juz jazda mala.ale generalnie warto sie bawic.polecam.mozna poprostu zalozyc budzik z a6 i powoli dochodzic do pelnej fumkcjonalnosci.
tymbardziej jesli nasz kolo nie chce sie bawic w ac i bc co skolei znowu polecam.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
lgsmario
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2011-12-14, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tylmanowa

Post autor: lgsmario »

a co to ac i bc? Bo sie niezbyt orientuję
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

komputer pokładowy ówczesny :P
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
lgsmario
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2011-12-14, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tylmanowa

Post autor: lgsmario »

Komputer mi tam zbyt nie potrzebny byle licznik działał
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Butterbean pisze:ac i bc co skolei znowu polecam.
Tomek do czego tam podepniesz sygnał BC np. spalania, do alternatora? :mrgreen:
To nie ma ECU, zwykły fajny 5cyl mechaniczny klekot z komorą wstępną.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa masz racje moj blad.przeca to silnik jeszcze z lt28 hehehe
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”