chmielu pisze:Ją mam ciśnienie oleju w 100-ce i jest tak jak butterbean pisze. Stoję 2, jadę pod 5.
Zgadza się, u mnie w C3 na NF-ie również pokazywał dobrze. W 100 C4 jest czujnik 0,3 bara na 5 pin w liczniku (w A6 jest tylko z 2,5 bara).
W A6 C4 w misce pokazywał od razu 5 a w głowicy pokazuje ok 3 bary. Oczywiście jest reakcja po dodaniu gazu ale minimalna. Muszę coś jeszcze poczytać i pokombinować, gdzieś musi być błąd.
W C4:
Silniki z czujnikiem ciśnienia oleju w głowicy silnika = 2,7-2,9 bar przy 3000/min.
Silniki z czujnikiem ciśnienia oleju w misie olejowej = 3-5 bar przy 3000/min.
Wg ETKI
035919561 0-5/0,3 bar (3A)
078919561A 0-3/0,3 bar (3)
028919081D 0,25 bar (4A)
028919081D 0,25 bar (4)
078919081A 2,5 bar (1A)
068919081A 0,9 bar (1)
[ Dodano: 2013-03-24, 19:55 ]
Butterbean pisze:gratuluje podlaczenia.niewlasciwego zreszta
masz cos skrzaczone skoro nie wzrasta ci cisnienie wraz z obrotami.
prawidlowo podlaczonyw skaznik w sprawnym silniku pokazuje ponbad 2bary.
na oborotach dochodzi do 5...o ile pamietam dokladnie skale.w kazdym razie idzie pod koniec skali na wysokich obrotach..
napisz coś czego nie wiem, masz może schemat podłączenia dodatkowych zegarów w 100 C4, bo ja mam sporo schematów, ale z ciśnieniem oleju nie mam nic (jeśli chodzi o zegar z ciśnieniem oleju).
W oryginale w A6 miałem tylko jeden czujnik ciśnienia (ten 1A) i tyle. A ten puszkowato -gruszkowaty czujnik ma dwa piny jeden na zegar a drugi gdzieś w instalację ale gdzie ??? Wyczytałem, że jeżeli na kontrolkę idzie sygnał z innego czujnika to drugi pin z czujnika na zegary ma być połączony z masą. Po tej próbie również nic się nie zmieniło - wskaźnik nie pokazuje płynnego przejścia z ok. 2 barów w górę.
W 100 C3 podłączenie było proste: wykręciłem czujnik 0,25 bara i wkręciłem gruszkę. Pod jedn pin podpiąłem przewód ten który szedł do starego czujnika a drugi poprowadziłem do zegara i to pięknie działało a w A6 C4 na razie się krzaczy.