J.A.G pisze:Powinieneś mieć oryginalnie dwa czujniki ciśnienia. Jest to tzw dynamiczna kontrola ciśnienia oleju. Układ w liczniku lub AC bada czujnik 0.3bar do 2tyś obr, powyżej 2tyś obr układ "patrzy" na ten drugi.
To jest mi dobrze znane. Chodzi o to, że na żadnych schematach z A6 C4 nie ma dwóch czujników ciśnienia oleju, jest tylko 2,5 bara. Przejrzałem całą instalację i wszystkie schematy i drugiego czujnika (0,3bara) nigdzie nie znalazłem.
Jeżeli w A6 były dwa czujniki to prosiłbym żeby ktoś podpowiedział gdzie podpiąć ten niskiego ciśnienia.
W Etce są dwa (niskiego i wysokiego ciśnienia) nawet dla rocznika 1997
W serwisówce 100 też są dwa
W 100 wiem, że idą dwa przewody i wiem dokładnie gdzie idą. Jak podpinam w ten sposób w A6 to nie działa.
Mam gdzieś licznik z 100, spróbuję go podpiąć i zobaczę jak będzie działać.
Na chwilę obecną mam tak:
A w AAN-ie ile masz czujników ??? bo wg schematów też jest jeden.