[ ALL] Zmiana zegarów wielka prośba o pomoc.Kupione i OK

Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

amadeusz568 pisze:Wyskakuje OK.
teraz pozostało kupić manetkę do BC tutaj u naszego kolegi na bazarku masz http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2040
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

No więc tak, przed chwilą wróciłem z garażu. Trochę długo mi to zajęło, ale miałem full komplikacji :evil: :evil: Więc do rzeczy, to co pisałem wcześniej pokryło się, czerwona kostka, czerwono zielony kabelek, jest tylko jeden jedyny taki, na pewno znajdziecie.. Podłączamy się do niego równolegle, ja użyłem takich złączek jak na foto poniżej, i ciągniemy kabelek do zegarów i podłączamy na pin nr 11 czarnej kostki AC ( tej większej czarnej kostki) i cieszymy się kontrolką niskiego poziomu płynu spryskiwaczy ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-08-25, 00:03 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

ale tylko wtedy kiedy w serii byl ten czujnik...
czesto byly zwykle pompki i pozostaje ciagniecie druta :)
wrzuc ten opis jako osobny temat do dzialu projket idealne c4 czas tam zaczac zbierac ciekawe porady
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

GTR34 pisze:użyłem takich złączek jak na foto poniżej
Odradzam stosowanie takich złączek, tylko i wyłącznie lutowanie, potem izolowanie. Takie złączki potrafią nie łączyć już po 2 m-cach. Potem nawet jak będzie niski stan nic nie zobaczysz na AC.
Zima, szyba uwalona od soli niemiłosiernie, daleko do stacji, woda w przydrożnych rowach w stanie stałym a ty nie widzisz gdzie jedziesz, kiedyś dawno temu topiłem śnieg w rękach i myłem szybę co kilka km :mrgreen:
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Butterbean pisze:ale tylko wtedy kiedy w serii byl ten czujnik...
czesto byly zwykle pompki i pozostaje ciagniecie druta :)
No coś Ty :-P Przecież ja nie miałem ani AC/BC ani nic. W ori miałem pompkę 2 pinową, ten kabelek jest podciągnięty w ori instalacji. Kupujesz tylko pompkę 3 pinową wsadzasz składasz, potem ściągasz półkę pod kierownicą, odszukujesz czerwono zielony kabelek w czerwonej kostce, wpinasz się do niego, ciągniesz kabelek do zegarów i finish :ok: Nic więcej nie trzeba robić.

J.A.G, Na szczęście zawsze wożę bańkę płynu w bagażniku na czarną godzinę :mrgreen:
Awatar użytkownika
amadeusz568
Adept
Adept
Posty: 47
Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarn. Góry

Post autor: amadeusz568 »

Witam Panowie :lol: Znowu potrzebuje pomocy. Dzisiaj podłączałem dalszą część licznika.Jedna rzecz działa, mianowicie temperatura oleju :mrgreen:, ale niestety jest jeden problem. Kupiłem czujnik temperatury zewnetrznej firmy MAXGEAR dwu stykowy zdjęcie czujnika temperatury zewnetrzej Podlączylem do pinow żótej kostki od temp. zewn. po kolei:
pin 1 :arrow: dolutowałem się do wyjście dla sygnału prędkości (kostka czerwona pin 7)
pin 2 :arrow: jeden kabelek od czujnika temperatury zewnętrznej
pin 3 :arrow: podałem masę która jest złączona i z drugim kabelkiem od czujnika temperatury i podpiąłem do czerwonej kostki pin 10 (masa)
pin 4 :arrow: dolutowałem się do wyjścia regulacji podświetlania (czerwona kostka pin 22)
pin 5 :arrow: dolutowałem się do pinu 11 kostki czerwonej (+)

Nie wiem co jest nie tak. Gdy odpale samochód wyświetlacz temperatury zaświca sie dopiero po jakiejś minucie i nic nie wyświetla. Poniżej foto
Obrazek
Czekam na wasze pomysły :-)
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

amadeusz568, Tak się dzieje tylko i wyłącznie wtedy, gdy wyświetlacz nie dostaje sygnału z czujnika temperatury. Jeden kabel z czujnika to jest sygnał, który podpinasz pod 2 pin kostki termometru a drugi kabel podpinasz pod masę. I powinno pokazywać temperaturę, jak dobrze podpiąłeś, to może być uszkodzony wyświetlacz temperatury tak jak u mnie niestety... Tylko,że u mnie pokazuje.. ale durnoty.. :-/
Awatar użytkownika
amadeusz568
Adept
Adept
Posty: 47
Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarn. Góry

Post autor: amadeusz568 »

GTR34, czy twój wyświetlacz temp. zewn. też załącza się dopiero po ok. minucie?
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

No właśnie tak..Ale nie powinno tak być..
Ostatnio zmieniony 2012-08-28, 19:34 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
amadeusz568
Adept
Adept
Posty: 47
Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarn. Góry

Post autor: amadeusz568 »

Właśnie dziwi mnie to
:-? a jeszcze jedno gdzie znajdę kabel z spalania jednostkowego?
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Chodzi ci sygnał spalania do BC ? W moim przypadku był za osłoną koło nóg pasażera w czerwonej kostce pin nr 2 kabelek czarno- niebieski. Nie wiem jak z tym u ciebie.
Awatar użytkownika
amadeusz568
Adept
Adept
Posty: 47
Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarn. Góry

Post autor: amadeusz568 »

Dobra będę szukał kabelka od BC.
U mojego ojca w A6 wyświetlacz temp zewn zaraz przy zapłonie się zapala i od razu pokazuje temperature, myślałem ze u nas w C4 tez tak bedzie :(
Ostatnio zmieniony 2012-08-28, 19:40 przez amadeusz568, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

amadeusz568, Bo tak powinno być, może po prostu masz uszkodzony wyświetlacz, bo mój jest uszkodzony na pewno, nie będę sobie zawracał gitary z naprawianiem go, tylko kupie drugi i spokój..
Awatar użytkownika
amadeusz568
Adept
Adept
Posty: 47
Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarn. Góry

Post autor: amadeusz568 »

GTR34, Jak Skasować inspekcje na liczniku? Rozumiem ze muszę pociągnąć diagnostyczna linie "K" ale jak to podłaczyc pod Vaga?
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Po prostu wyciągasz sobie linię K, wpinasz się kabelkiem z linią K do pinu nr 4 w zielonej kostce T26A od zegarów, odpalasz vaga, wchodzisz w zegary... itd. dalsza instrukcja jest na forum, zaraz ci dam link..

Dalej robisz tak jak tu opisane:

Audi A4, A6, A8 - Resetting Service Reminders
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
1995-1997 (i część 1998):
kanał 05 – dystans do zmiany oleju – w tysiącach kilometrów. (15 000 km)
kanał 06 – dystans do “In-1 Service” – jednostka: 1000 km (standardowo 24)
kanał 07 – czas do “In-1 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 36)
“In-1 Service” pojawia się po przebyciu odpowiedniej odległości lub po czasie w zależności co upłynie pierwsze.
Kanał 08 – czas do “In-2 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 72 – czyli 720 dni = 2 lata)
1998 i nowsze:
kanał 02 – wartość 0 kasuje wskazania.
Ostatnio zmieniony 2012-08-28, 19:50 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”