[ ALL] Zmiana zegarów wielka prośba o pomoc.Kupione i OK

Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

GTR34 pisze:kostka z wiązką
chodziło mi właśnie o ten. A tak jeszcze zapytam :-) Gdzie podłączam kostkę ze starego licznika do tego nowego? W to żółte coś?
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

baaartez pisze:Gdzie podłączam kostkę ze starego licznika do tego nowego? W to żółte coś?


Ale chodzi ci o żółte coś :mrgreen: czyli kostkę od wyświetlacza temperatury zewnętrznej. A twoje stare zegary miały wyświetlacz temperatury ? Bo jeśli nie to tutaj kostki już masz będziesz sobie musiał dorobić kawałek wiązki i jakoś się podpiąć pod czujnik temperatury który siedzi w zderzaku z przodu. Ale ja sam nie wiem jak to trzeba się podpiąć :-/
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

GTR34 pisze:Ale chodzi ci o żółte coś
ja tam widzę tylko jedno żółte coś i to jest od temperatury ?? :mrgreen: czujniku temperatury oczywiście nie miałem i wątpię aby w zderzaku coś u mnie siedziało, ale to w tej chwili nie jest najważniejsze :-) czyli finalnie w co podpinam licznik? aby pokazywało kilometry, obroty i tym podobne podstawowe funkcje?
Ostatnio zmieniony 2012-08-05, 00:01 przez baaartez, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Jak nie miałeś wyświetlacza temperatury to żółte coś narazie zostawiasz w spokoju :-P Chyba, że bardzo chcesz mieć to nie jest to wielkim problemem, jeśli masz klimę to masz i czujnik temperatury w zderzaku a wtedy już jest z górki, trzeba tylko się wpiąć chyba w kabelek od tego czujnika i poprowadzić do tablicy i podpiąć tam pod wyświetlacz plus i mase i powinno ci pokazywać temperaturę. Ale ja akurat nie wiem co tam trzeba, bo ja nie mam wyświetlacza temp. Podpytaj Butterbean'a on chyba wie jak to podpiąć.

W takim razie narazie podpinasz tylko kostkę czerwoną i zieloną i to wszystko, a żeby działał AC to chyba trzeba do tej czarnej kostki doprowadzić jeszcze jakieś przewody ale to jest małe piwo. Niech się ktoś jeszcze inny wypowie bo ja jeszcze do swojej nie zakładałem zegarów z AC/BC więc z tym trochę nie jestem w temacie co trzeba żeby uruchomić AC :ok:
Ostatnio zmieniony 2012-08-05, 00:07 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

GTR34 pisze:jeśli masz klimę to masz i czujnik temperatury w zderzaku
:cry: nie mam klimy, elektrycznych szyb, lusterek, obrotomierza, ac, elektr foteli itd nic moja niunia z luksusu nie posiada :-/ dlatego pomału zaczynam działać :-)
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Ale tym to się nie przejmuj, dokupisz sobie kiedyś czujnik temperatury kosztuje może ( strzelam) ok 30-40 zł i bez problemu to idzie zrezać.
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

GTR34 pisze:Ale tym to się nie przejmuj, dokupisz sobie kiedyś czujnik temperatury kosztuje może ( strzelam) ok 30-40 zł i bez problemu to idzie zrezać.
... i jak na razie się tym nie przejmuję:) pierwszy poważny krok zrobiony. kupno zegarów. teraz trzeba je podłączyć chociaż na absolutne minimum czyli wskaźnik prędkości, wskaźnik paliwa, temperatury płynu chłodniczego i daj boże obrotomierz... reszta sukcesywnie z czasem, ale wiem, ze dopnę wyznaczonego celu :-)
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

baaartez pisze:wskaźnik prędkości, wskaźnik paliwa, temperatury płynu chłodniczego i daj boże obrotomierz
To na pewno będzie działać, AC też powinien się odezwać chodź nie jestem pewien. Czytałem raz poradnik dotyczący przekładki zwykłych zegarów np takich jak ja mam na zegary z AC i BC i gość do BC podpiął tylko manetke i sygnał spalania a do AC nic nie podpinał i chodził elegancko, przechodził pełny test także może i u ciebie będzie wszystko chodzić jak trzeba. Oprócz tych 3 dodatkowych zegarów, jak na razie. :ok:
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

GTR34 pisze:
baaartez pisze:wskaźnik prędkości, wskaźnik paliwa, temperatury płynu chłodniczego i daj boże obrotomierz
To na pewno będzie działać, AC też powinien się odezwać chodź nie jestem pewien. Czytałem raz poradnik dotyczący przekładki zwykłych zegarów np takich jak ja mam na zegary z AC i BC i gość do BC podpiął tylko manetke i sygnał spalania a do AC nic nie podpinał i chodził elegancko, przechodził pełny test także może i u ciebie będzie wszystko chodzić jak trzeba. Oprócz tych 3 dodatkowych zegarów, jak na razie. :ok:
jeśli będzie tak jak piszesz czyli tylko podepnę wtyczkę i podstawa będzie chodzić to będę już :ok: zadowolony
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Powinno tak być ;-)
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

kk84 pisze:dorobiłem sobie sygnalizację zapalonych świateł
mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale tak mi się ten gadżet spodobał u Ciebie, że dzisiaj też dorobiłem sobie identyczną kontrolkę :-) efekt fajny :ok: Obrazek
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

baaartez pisze:mam nadzieję, że się nie obrazisz
PEWNIE, ŻE NIE !!!! :)
baaartez pisze:tak mi się ten gadżet spodobał u Ciebie, że dzisiaj też dorobiłem sobie
No i zajebiście :). Pomyśl o kontrolce pasów ;-) :idea:
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

a możecie to bliżej opisać jak te dwie kontrolki wykonać ? Co i jak podłączyć aby to dzaiałało :mrgreen:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

co do pasow to nie wiem o co biega.musi byc do tego przeciez specjalny zatrzask z czujnikiem.
co do swiatel to bierzesz zarowke w oprawce z2 kabelkami.jeden do masy dajesz.drugi podlaczasz do wlacznika swiatel.
jak tylko zdejmiesz gorna pokrywe obudowy kolumny kierowniczej to bedziesz mial dostep do kostki swiatel.
jeden z gornych najwyzszych widocznych kabelkow jest od pozycji.
sprawdz wkladajac poprostu kabelek od tylu kostki i bedziesz widzial kiedy sie zaswieci kontrolka.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Do kontroli pasów potrzeba zapinki z zestykiem, to fakt. Jeżeli się go nie ma, można dorobić (po urlopie się zajmę).
Co do sygnalizacji świateł to ja wpiąłem się pod cewkę przekaźnika świateł mijania. Ale są różne szkoły i każda poprawna i zgodna z ideą.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”