teraz pozostało kupić manetkę do BC tutaj u naszego kolegi na bazarku masz http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2040amadeusz568 pisze:Wyskakuje OK.
[ ALL] Zmiana zegarów wielka prośba o pomoc.Kupione i OK
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
No więc tak, przed chwilą wróciłem z garażu. Trochę długo mi to zajęło, ale miałem full komplikacji Więc do rzeczy, to co pisałem wcześniej pokryło się, czerwona kostka, czerwono zielony kabelek, jest tylko jeden jedyny taki, na pewno znajdziecie.. Podłączamy się do niego równolegle, ja użyłem takich złączek jak na foto poniżej, i ciągniemy kabelek do zegarów i podłączamy na pin nr 11 czarnej kostki AC ( tej większej czarnej kostki) i cieszymy się kontrolką niskiego poziomu płynu spryskiwaczy
Ostatnio zmieniony 2012-08-25, 00:03 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ale tylko wtedy kiedy w serii byl ten czujnik...
czesto byly zwykle pompki i pozostaje ciagniecie druta
wrzuc ten opis jako osobny temat do dzialu projket idealne c4 czas tam zaczac zbierac ciekawe porady
czesto byly zwykle pompki i pozostaje ciagniecie druta
wrzuc ten opis jako osobny temat do dzialu projket idealne c4 czas tam zaczac zbierac ciekawe porady
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Odradzam stosowanie takich złączek, tylko i wyłącznie lutowanie, potem izolowanie. Takie złączki potrafią nie łączyć już po 2 m-cach. Potem nawet jak będzie niski stan nic nie zobaczysz na AC.GTR34 pisze:użyłem takich złączek jak na foto poniżej
Zima, szyba uwalona od soli niemiłosiernie, daleko do stacji, woda w przydrożnych rowach w stanie stałym a ty nie widzisz gdzie jedziesz, kiedyś dawno temu topiłem śnieg w rękach i myłem szybę co kilka km
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
No coś Ty Przecież ja nie miałem ani AC/BC ani nic. W ori miałem pompkę 2 pinową, ten kabelek jest podciągnięty w ori instalacji. Kupujesz tylko pompkę 3 pinową wsadzasz składasz, potem ściągasz półkę pod kierownicą, odszukujesz czerwono zielony kabelek w czerwonej kostce, wpinasz się do niego, ciągniesz kabelek do zegarów i finish Nic więcej nie trzeba robić.Butterbean pisze:ale tylko wtedy kiedy w serii byl ten czujnik...
czesto byly zwykle pompki i pozostaje ciagniecie druta
J.A.G, Na szczęście zawsze wożę bańkę płynu w bagażniku na czarną godzinę
- amadeusz568
- Adept
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarn. Góry
Witam Panowie Znowu potrzebuje pomocy. Dzisiaj podłączałem dalszą część licznika.Jedna rzecz działa, mianowicie temperatura oleju , ale niestety jest jeden problem. Kupiłem czujnik temperatury zewnetrznej firmy MAXGEAR dwu stykowy zdjęcie czujnika temperatury zewnetrzej Podlączylem do pinow żótej kostki od temp. zewn. po kolei:
pin 1 dolutowałem się do wyjście dla sygnału prędkości (kostka czerwona pin 7)
pin 2 jeden kabelek od czujnika temperatury zewnętrznej
pin 3 podałem masę która jest złączona i z drugim kabelkiem od czujnika temperatury i podpiąłem do czerwonej kostki pin 10 (masa)
pin 4 dolutowałem się do wyjścia regulacji podświetlania (czerwona kostka pin 22)
pin 5 dolutowałem się do pinu 11 kostki czerwonej (+)
Nie wiem co jest nie tak. Gdy odpale samochód wyświetlacz temperatury zaświca sie dopiero po jakiejś minucie i nic nie wyświetla. Poniżej foto
Czekam na wasze pomysły
pin 1 dolutowałem się do wyjście dla sygnału prędkości (kostka czerwona pin 7)
pin 2 jeden kabelek od czujnika temperatury zewnętrznej
pin 3 podałem masę która jest złączona i z drugim kabelkiem od czujnika temperatury i podpiąłem do czerwonej kostki pin 10 (masa)
pin 4 dolutowałem się do wyjścia regulacji podświetlania (czerwona kostka pin 22)
pin 5 dolutowałem się do pinu 11 kostki czerwonej (+)
Nie wiem co jest nie tak. Gdy odpale samochód wyświetlacz temperatury zaświca sie dopiero po jakiejś minucie i nic nie wyświetla. Poniżej foto
Czekam na wasze pomysły
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
amadeusz568, Tak się dzieje tylko i wyłącznie wtedy, gdy wyświetlacz nie dostaje sygnału z czujnika temperatury. Jeden kabel z czujnika to jest sygnał, który podpinasz pod 2 pin kostki termometru a drugi kabel podpinasz pod masę. I powinno pokazywać temperaturę, jak dobrze podpiąłeś, to może być uszkodzony wyświetlacz temperatury tak jak u mnie niestety... Tylko,że u mnie pokazuje.. ale durnoty..
- amadeusz568
- Adept
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarn. Góry
- amadeusz568
- Adept
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarn. Góry
- amadeusz568
- Adept
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarn. Góry
Dobra będę szukał kabelka od BC.
U mojego ojca w A6 wyświetlacz temp zewn zaraz przy zapłonie się zapala i od razu pokazuje temperature, myślałem ze u nas w C4 tez tak bedzie
U mojego ojca w A6 wyświetlacz temp zewn zaraz przy zapłonie się zapala i od razu pokazuje temperature, myślałem ze u nas w C4 tez tak bedzie
Ostatnio zmieniony 2012-08-28, 19:40 przez amadeusz568, łącznie zmieniany 1 raz.
- amadeusz568
- Adept
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-06-02, 00:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarn. Góry
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Po prostu wyciągasz sobie linię K, wpinasz się kabelkiem z linią K do pinu nr 4 w zielonej kostce T26A od zegarów, odpalasz vaga, wchodzisz w zegary... itd. dalsza instrukcja jest na forum, zaraz ci dam link..
Dalej robisz tak jak tu opisane:
Audi A4, A6, A8 - Resetting Service Reminders
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
1995-1997 (i część 1998):
kanał 05 – dystans do zmiany oleju – w tysiącach kilometrów. (15 000 km)
kanał 06 – dystans do “In-1 Service” – jednostka: 1000 km (standardowo 24)
kanał 07 – czas do “In-1 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 36)
“In-1 Service” pojawia się po przebyciu odpowiedniej odległości lub po czasie w zależności co upłynie pierwsze.
Kanał 08 – czas do “In-2 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 72 – czyli 720 dni = 2 lata)
1998 i nowsze:
kanał 02 – wartość 0 kasuje wskazania.
Dalej robisz tak jak tu opisane:
Audi A4, A6, A8 - Resetting Service Reminders
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
1995-1997 (i część 1998):
kanał 05 – dystans do zmiany oleju – w tysiącach kilometrów. (15 000 km)
kanał 06 – dystans do “In-1 Service” – jednostka: 1000 km (standardowo 24)
kanał 07 – czas do “In-1 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 36)
“In-1 Service” pojawia się po przebyciu odpowiedniej odległości lub po czasie w zależności co upłynie pierwsze.
Kanał 08 – czas do “In-2 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 72 – czyli 720 dni = 2 lata)
1998 i nowsze:
kanał 02 – wartość 0 kasuje wskazania.
Ostatnio zmieniony 2012-08-28, 19:50 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.