[A6 C4] padly zegary
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
Dla Potomnych jakieś foto moze z krótkim opisem;)
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Lutuje sie wszystkie styki i wszystkie nóżki na płycie, generalnie robiłem to 1 raz w zyciu - bułka z masłem.
Wykreca sie płytke z obudowy, potem wyciaga sie obrotomierz i predkosciomierz- są one wytykane na takich bolcach w płytke - całośc wychodzi przy podważeniu reką -nawet bez uzycia srubokreta.
Ps nie chce mi sie rozkrecac jeszcze raz aby robić foty - rozkreci to kazdy głupi.
Wykreca sie płytke z obudowy, potem wyciaga sie obrotomierz i predkosciomierz- są one wytykane na takich bolcach w płytke - całośc wychodzi przy podważeniu reką -nawet bez uzycia srubokreta.
Ps nie chce mi sie rozkrecac jeszcze raz aby robić foty - rozkreci to kazdy głupi.
AEL INSIDE