[A6 C4] padly zegary

Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

Z ciekawości które złącze? Tam jest ich z 5szt ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

Dla Potomnych jakieś foto moze z krótkim opisem;)
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Lutuje sie wszystkie styki i wszystkie nóżki na płycie, generalnie robiłem to 1 raz w zyciu - bułka z masłem.
Wykreca sie płytke z obudowy, potem wyciaga sie obrotomierz i predkosciomierz- są one wytykane na takich bolcach w płytke - całośc wychodzi przy podważeniu reką -nawet bez uzycia srubokreta.
Ps nie chce mi sie rozkrecac jeszcze raz aby robić foty - rozkreci to kazdy głupi.
AEL INSIDE
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”