[100 C4] przełącznik wycieraczek

pilchacz172

[100 C4] przełącznik wycieraczek

Post autor: pilchacz172 »

Mam pytanko czy ktoś ma może opis pinów w przełączniku wycieraczek, potrzebuję zlokalizować zwarcie a nie wiem które to kable odpowiadają za wycieraczkę tylną konkretnie
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

pilchacz172, zwarcie dot. tylniej wycieraczki może być spowodowana przetartą gumową osłoną która pracuje przy otwieraniu tylnej klapy w avancie. Po otwarciu klapy zobacz czy te gumowe osłony kabli przy zawiasach tylnej klapy są całe i jak wyglądają tam kable
Ostatnio zmieniony 2012-02-08, 23:16 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
pilchacz172

Post autor: pilchacz172 »

tam kable były ok, przeciąłem je żeby sprawdzić gdzie jest przebicie i jest między klapa a manetką, chcę sobie dorobić nowe kable ale nie wiem jak są pooznaczane te piny, który jest za co odpowiedzilny
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

pilchacz172, opisz co sie dzieje.nie masz zamiaru chyba ciagnac nowych kabli od klapy do przelacznika....
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
pilchacz172

Post autor: pilchacz172 »

Butterbean pisze:pilchacz172, nie przechodza przez sterowniki zadne.
zrob to najpierw w zgodzie ze sztuka.
tniesz te kable na slupku w klapie.
tniesz te kable na sluku nadwozia.
wymieniasz wszystkie kable na nowe aby miec wszystkie nowe kable w miejscu ruchomym.polecam tez kupic nowa gume w aso koszt ok 20zl.
dopiero wtedy zaczniemy szukac dalej.
zrozumiałem to tak że najlepiej sobie będzie podmienić kable, no bo jak inaczej?
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

pilchacz172, mowa o kablach miedzy nadwoziem a klapa.
tniesz na slupku tylnym pod plastikami.tniesz na klapie kolo szyby.wyciagasz cala ta wycieta wiazke.
liczysz kable i dobierasz gruboscia nowe kable.
łaczysz jeden do jednego.czyli czerwony w klapie laczysz nowym kablem z czerwonym w nadwoziu
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
pilchacz172

Post autor: pilchacz172 »

Butterbean, ale dalej mnie nie rozumiesz :) wyciąłem kable na klapie i sprawdziłem zwarcie, jest on gdzieś między manetką a końcem którry wchodzi do klapy (jeszcze przed klapą)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

no i dlatego pytam.zamierzasz ciagnac wszystkie kable po 5 metrow wzdloz auta?a po czym wnioskujesz ze masz zwarcie?ze jest plus na kablu?a wyobrazasz sobie sytuacje ze moze byc plus staly na kablu a urzadzenie jest sterowane masa?minusem?
hm...?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
pilchacz172

Post autor: pilchacz172 »

nie nie, ja nie mówię o polaryzacji, mówię o tym że kable (te trzy idące do silniczka) każdy z każdym ma przejście ( mają wszystkie trzy ze sobą zwarcie )

[ Dodano: 2012-02-13, 21:31 ]
i co, mam ktoś ten schemat?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”