[100 C4] przełącznik wycieraczek
[100 C4] przełącznik wycieraczek
Mam pytanko czy ktoś ma może opis pinów w przełączniku wycieraczek, potrzebuję zlokalizować zwarcie a nie wiem które to kable odpowiadają za wycieraczkę tylną konkretnie
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
pilchacz172, zwarcie dot. tylniej wycieraczki może być spowodowana przetartą gumową osłoną która pracuje przy otwieraniu tylnej klapy w avancie. Po otwarciu klapy zobacz czy te gumowe osłony kabli przy zawiasach tylnej klapy są całe i jak wyglądają tam kable
Ostatnio zmieniony 2012-02-08, 23:16 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
pilchacz172, opisz co sie dzieje.nie masz zamiaru chyba ciagnac nowych kabli od klapy do przelacznika....
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
zrozumiałem to tak że najlepiej sobie będzie podmienić kable, no bo jak inaczej?Butterbean pisze:pilchacz172, nie przechodza przez sterowniki zadne.
zrob to najpierw w zgodzie ze sztuka.
tniesz te kable na slupku w klapie.
tniesz te kable na sluku nadwozia.
wymieniasz wszystkie kable na nowe aby miec wszystkie nowe kable w miejscu ruchomym.polecam tez kupic nowa gume w aso koszt ok 20zl.
dopiero wtedy zaczniemy szukac dalej.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
pilchacz172, mowa o kablach miedzy nadwoziem a klapa.
tniesz na slupku tylnym pod plastikami.tniesz na klapie kolo szyby.wyciagasz cala ta wycieta wiazke.
liczysz kable i dobierasz gruboscia nowe kable.
łaczysz jeden do jednego.czyli czerwony w klapie laczysz nowym kablem z czerwonym w nadwoziu
tniesz na slupku tylnym pod plastikami.tniesz na klapie kolo szyby.wyciagasz cala ta wycieta wiazke.
liczysz kable i dobierasz gruboscia nowe kable.
łaczysz jeden do jednego.czyli czerwony w klapie laczysz nowym kablem z czerwonym w nadwoziu
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
no i dlatego pytam.zamierzasz ciagnac wszystkie kable po 5 metrow wzdloz auta?a po czym wnioskujesz ze masz zwarcie?ze jest plus na kablu?a wyobrazasz sobie sytuacje ze moze byc plus staly na kablu a urzadzenie jest sterowane masa?minusem?
hm...?
hm...?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...