siema.kilka waznych info ze szkolenia denso w kwestii klimy..
roznica miedzy r12 a r134a jest taka ze r134a jest kwasem.tzn w polaczeniu z wilgocia tworzy kwas.instalacja musi byc kwasoodporna.poprostu rozpuszcza gume nie kwasoodporna.
wazne:
wszystkie instalacje od 1990roku byly przystosowane pod r134a mimo ze byly napelniane r12
wiec w c4 nie istnieje koniecznosc wymiany czegokolwiek o ile uklad jest sprawny i szczelny.
wymiana czynniki to:
oproznienie ukladu.plukanie ukladu.wymiana filtra czy inaczej absorbera wilgoci.
orpoznienie sprezarki z oleju.
wazne:
inny olej do r12 a inny do r134a.do r134a idzie syntetyk.
nie dosypywac za duzo oleju.wiecej oleju to nie lepiej a gorzej.
najlepiej zeby oleju bylo minimum.
objetosc oleju:w 50 procentach w sprezarce,30 procent w skraplaczu czyli w chlodnicy,pozostale 20 procent w wezach oraz parowniku-czyli w koszu nagrzewnicy itp.
zbyt duzo oleju-uszkodzenie sprezarki.
[ ALL] kilka info ze szkolenia
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
[ ALL] kilka info ze szkolenia
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...