[100 C4] brak filtra kabinowego?
-
- Czeladnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-05-20, 07:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WROCŁAW
[100 C4] brak filtra kabinowego?
Witam
Wydaje mi się, czy tylko w mojej Niuni (2,3 bez klimy) nie ma filtra kabinowego. Strasznie dużo śmieci wlatuje mi przez nawiewy. Przerabiał ten problem ktoś z Was. Myślałem o naciągnięciu jakiej pończochy na dmuchawę (tą co jest w komorze silnika obok akumulatora).
Pozdrawiam
Wydaje mi się, czy tylko w mojej Niuni (2,3 bez klimy) nie ma filtra kabinowego. Strasznie dużo śmieci wlatuje mi przez nawiewy. Przerabiał ten problem ktoś z Was. Myślałem o naciągnięciu jakiej pończochy na dmuchawę (tą co jest w komorze silnika obok akumulatora).
Pozdrawiam
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Ja mam klimę, ale też nie kojarze żebym miał filtr. W 100-ce nie było?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Było o tym, szukać trzeba.
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=221
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?p=44365#44365
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=221
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?p=44365#44365
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Nie wiem jak w 100 c4, ale w 100 c3 jest założone takie wielkie okrągłe sitko. Jak pierwszy raz zobaczyłem to, to myślałem, że ktoś zabrał je z kuchni, bo mam takie same
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
dario9z, całe te pudło w podszybiu z tzw nagrzewnicą klimatyzacji na wersję z a6 c4. Problemem jest tylko inna średnica rurek. możliwe że idzie dorobić/dokupić jakieś redukcje, możliwe że wymiana rurek załatwi sprawę(może przy osuszaczu jest taka sama średnica 100/a6 c4). tematu jeszcze nie zgłębiałem ale mam to w planach (jak i wiele innych rzeczy tylko brak czasu..)
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Piszę post pod postem, aby "ożywić" zapomniany temat..
Ktoś może próbował przekładać całe to pudło z filtrem kabinowym od a6 c4? Na razie zbieram informacje i wiem że:
- obudowa klimatronika 100 c4 bez filtra i a6 c4 z filtrem pasują plug & play w to samo miejsce
- aluminiowe rurki od klimy(wchodzące w tą obudowę) 100 c4 są inne niż a6 c4 (końcówki)
Kolejna kwestia - czy te rurki dałoby radę wymienić razem z obudową na wersję a6 (kwestia czy końcówka rurki np przy osuszaczu jest taka sama w 100/a6)
Sprawdzał ktoś to?
Pozostaje rozwiązać problem z rurkami, ewentualnie obudowę w 100 c4 rozkleić/rozciąć i tą chłodniczkę klimy przełożyć do obudowy a6 i skleić. Ale wolałbym mniej inwazyjną metodę
Przed wyjazdem na narty(za około miesiąc) chcialbym ogarnąć wszystkie sprawy z nawiewami(wentylator, nagrzewnicę, czyszczenie zakurzonych nawiewów i właśnie montaż filtra przeciwpyłkowego). Może ktoś rozbiera 100 c4 i a6 c4 na części i ma porównanie w tym temacie?
Ktoś może próbował przekładać całe to pudło z filtrem kabinowym od a6 c4? Na razie zbieram informacje i wiem że:
- obudowa klimatronika 100 c4 bez filtra i a6 c4 z filtrem pasują plug & play w to samo miejsce
- aluminiowe rurki od klimy(wchodzące w tą obudowę) 100 c4 są inne niż a6 c4 (końcówki)
Kolejna kwestia - czy te rurki dałoby radę wymienić razem z obudową na wersję a6 (kwestia czy końcówka rurki np przy osuszaczu jest taka sama w 100/a6)
Sprawdzał ktoś to?
Pozostaje rozwiązać problem z rurkami, ewentualnie obudowę w 100 c4 rozkleić/rozciąć i tą chłodniczkę klimy przełożyć do obudowy a6 i skleić. Ale wolałbym mniej inwazyjną metodę
Przed wyjazdem na narty(za około miesiąc) chcialbym ogarnąć wszystkie sprawy z nawiewami(wentylator, nagrzewnicę, czyszczenie zakurzonych nawiewów i właśnie montaż filtra przeciwpyłkowego). Może ktoś rozbiera 100 c4 i a6 c4 na części i ma porównanie w tym temacie?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
na osuszaczu juz sa te same przewody..wiec puszka.i przeowdy out
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Dworek
- Czeladnik
- Posty: 63
- Rejestracja: 2015-04-21, 11:35
- Imię: łUKASZ
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.0E 115KM (AAD,ABK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: WWA
- Płeć:
Zrobiłem szybki upgrade parownika klimy po czyszczeniu wszystkich kanałów wentylacyjnych.
Filtr węglowy do okapu kuchennego Włożenie go nie było nawet takie trudne jak myślałem. Najpierw wymierzyłem, wyciąłem z arkusza który był w opakowaniu i trochę mocowania żeby go przeciągnąć pod tą środkową "belką" w której jest sprężyna.
Mam odłożony zakupiony jakiś czas temu wymiennik ciepła klimy z filtrem kabinowym, o ile pamiętam to z 100tki. Porównywałem przy aucie i wszystkie końcówki są jak w moim. Póki co umyję go i odłożę, jak przyjdzie czas serwisu klimy i nabicia, wtedy wymienię parownik na wersję z filtrem.
Filtr węglowy do okapu kuchennego Włożenie go nie było nawet takie trudne jak myślałem. Najpierw wymierzyłem, wyciąłem z arkusza który był w opakowaniu i trochę mocowania żeby go przeciągnąć pod tą środkową "belką" w której jest sprężyna.
Mam odłożony zakupiony jakiś czas temu wymiennik ciepła klimy z filtrem kabinowym, o ile pamiętam to z 100tki. Porównywałem przy aucie i wszystkie końcówki są jak w moim. Póki co umyję go i odłożę, jak przyjdzie czas serwisu klimy i nabicia, wtedy wymienię parownik na wersję z filtrem.