[100 C4] Silnik nawiewu nagrzewnicy

Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

cl3hna, masz klimatyzacje? Jesli nie to wymiana trwa 10 min :-)
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
cl3hna
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2013-02-02, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom

Post autor: cl3hna »

No właśnie mam...przejrzałem sporo poradników i przeraża mnie ta ilość elementów, które trzeba rozmontować ;/
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Albo wyjmowac klime albo nagrzewnice, jesli nie lubisz sie grzebac przy aucie to trzeba oddac do fachowca, szkoda ze mieszkasz tak daleko, ja ostatnio taki zabieg plus wymiana nagrzewnicy wykonalem w 3,5h z przerwa na kawe :-)
Ostatnio zmieniony 2014-07-21, 11:23 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

jest 3 metoda
rozbierasz silnik w srodku.zdejmujesz smiglo potem wyciagasz silnik..da sie.
zdejmujesz kolnierz łączący dwa kosze klimy i nagrzewnicy.odkrecasz dwie widoczne srubki kolnierza.3 srubka jest na dole pozostaje albo odlamac albo na czuja wykrecic..
swoja droga ja juz tej 3 nie wkrecalem potem..ew wymiana wentylatora bedzie duuuzo prostsza w przyszlosci...
wkretakami sciagasz smiglo z silnika..i tyle..
skladasz w odwrotnej kolejnosci..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Butter, jak to wkretakami sciagasz smiglo, ono siedzi tam bardzo ciasno, predzej jakims sciagaczem... A pozniej jak zalozyc nowe na trzpien? Wbic malym mloteczkiem czy jak?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
pawko31
Adept
Adept
Posty: 10
Rejestracja: 2014-03-18, 11:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radzyń Podlaski

Post autor: pawko31 »

ja u siebie wyciagałem silnik razem z wiatrakiem,trochę trzeba się pogimnastykować ale do zrobienia,tylko u mnie nie było tej trzeciej śrubki na kołnierzu
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

A wiatrak sie nie pogiął i nie dostał bicia?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
pawko31
Adept
Adept
Posty: 10
Rejestracja: 2014-03-18, 11:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radzyń Podlaski

Post autor: pawko31 »

wiatrak jest dosyć elastyczny,jakoś żadnego bicia nie stwierdziłem,wiadomo że trzeba to zrobić z wyczuciem bo to tylko plastik
kadela69
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 78
Rejestracja: 2014-05-08, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tychy

Post autor: kadela69 »

ja też wymieniałem i powiem że z tą nagrzenicą idzie sie uwinąć w 3 godziny także nie wiem czy warto paluchy zdzierać i kombinować.a tak zespół nagrzewnicy sie wyciągnie i odrazu idzie posprawdzać silniczki i nagrzewnice:D nie ukrywam że mnie szlag trafił jak wszystko zmontowałem i a tam dmuchawa piszczy na całego,ale na szczęście po tygodniu ucichło.chyba szczotki sie musiały dotrzeć.także idzie to ogarnąć spoojnie samemu wystarczy troche chęci
Ostatnio zmieniony 2014-07-29, 20:23 przez kadela69, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

U mnie tez nowy piszczal przez tydzien, sprzedawca dostal zjebe itd ale poki co jest ok
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
dropsik
Adept
Adept
Posty: 37
Rejestracja: 2014-07-30, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chojnice

Post autor: dropsik »

hehe no to odkopie tez :)
u mnie tez padlo i tez musze wymienic jakies porady na poczatek co zrobic aby to prosto zrobic ?
podszybie jak ladnie zdemontowac i inne duperele zeby nic nie peklo waznego
cl3hna
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2013-02-02, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom

Post autor: cl3hna »

Wybaczcie za pewnie banalne pytanie ale...w tym wypadku należy kupić coś takiego
(dołączam screena - będzie łatwiej na przyszłość):
Obrazek
Jeździłem dosyć długo ale przy 30 stopniach i szybszej pracy wentylatora ten dźwięk staje się już nieznośny.
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Tak, dokładnie taki,
Choć zawsze można spróbować przesmarować panewki w starym :)
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Odświerzam schaboszczaka. Wyjaśnicie czemu nagrzewnica
Nagrzewnica ogrzewania kabiny HELLA 8FH 351 311-621 ma wymiary
279x152x40
A Nagrzewnica ogrzewania kabiny DENSO DRR02001
273x141x32
KAGER 32-0001
275x157x33
Którąś konkretną polecacie? Ta DENSO chyba ma krućce z mosiądzu, więc teoretycznie nic mi się już nigdy nie ma prawa połamać.

I druga rzecz, TOPRAN 111 354 na stówke spasuje mi do auta
Maciek F.
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2013-12-04, 08:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: Maciek F. »

mas0n
Jedna podpowiedż- wymieniona nagrzewnica w 100 c4 2,0 AAD na zamiennikową . Efekt- kiepskie grzanie w zimie. :evil:
Druga podpowiedż- wymieniona nagrzewnica w 100 c4 2,2t AAN na Hellę . Efekt- grzanie super :ok:
Lepiej dołożyć i drugi raz nie rozbierać.
Nie tylko wymiary są ważne ;-)
AUDI 100 C4 2,0 E - było
AUDI C4 S4 2,2 T - jest
ODPOWIEDZ

Wróć do „Deska rozdzielcza, nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie”