Witam.
Pojawił się drobny problemik. Nie 1szy, nie ostatni
Może zacznę od początku.
Kilka razy zdarzyło mi się że nie chciała odpalić.. kręciła, odpalała ale w momencie gasła.
Czasami po 10tym zakręceniu odpalała normalnie i tak bez problemu odpalała przez powiedzmy 3 tyg.
Później znowu to samo, 30 kręceń i odpaliła.
Przed momentem kręciłem 20 min.... aż zapaliła.
Na vagu co najlepsze, do "1 szego" podpięcia nie było błędu immo (a wcześniej zdarzało się że nie odpalała)
Wczoraj Vagowałem ponownie ze względu na ABS, jednak silnik też sprawdziliśmy i pokazał się błąd immo.
Dodam że mam tylko 1 kluczyk. Co z nim jest nie tak, może coś ze stacyjką ?
Wywalić to immo u jakiegoś szpenia ?? Dorobić kluczyk z immo (wiem gdzie takie u nas w NS dorabiają) sprzedać auto ?? Nie... nie sprzedam, żartowałem
Może odzyskam brakujące klucze, ale nie liczę na to.
Wkładam linkę do bagażnika
[A6 C4 ABC] immo umiera ??
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Cyzio, prawidlowo dzialajcy immo zapala na chwile kontrolke immo i ja gasi po chwili..
jesli nei zapala sie wogole lub nie gasnie to masz problem immo.
jesli to wykluczysz to szukamy dalej.
czujnik polozenia walka rozrzadu...
znajduje sie na lewej glowicy z tylu.czyli ta od strony kierowcy.u mnei uszkodzili go w czasie montazu gazu i mialem takie chopki jak mowisz...zalapywal kiedy chcial.albo chodzil 2 tygodnie git i po 2 tygodniach nagle trzeba go bylo ciagac az gdzies sie zruszylo i odpalal.w koncu sie przyznali ze kleili go i dlatego takie zeczy.w zlym momencie lub wogole nie podawal impulsu i nie bylo iskry
jesli nei zapala sie wogole lub nie gasnie to masz problem immo.
jesli to wykluczysz to szukamy dalej.
czujnik polozenia walka rozrzadu...
znajduje sie na lewej glowicy z tylu.czyli ta od strony kierowcy.u mnei uszkodzili go w czasie montazu gazu i mialem takie chopki jak mowisz...zalapywal kiedy chcial.albo chodzil 2 tygodnie git i po 2 tygodniach nagle trzeba go bylo ciagac az gdzies sie zruszylo i odpalal.w koncu sie przyznali ze kleili go i dlatego takie zeczy.w zlym momencie lub wogole nie podawal impulsu i nie bylo iskry
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Cyzio
- Mechanik
- Posty: 177
- Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SE/Nowy Sącz
Jeśli jest to ta pomarańczowa kontrolka nad zegarem temperatury oleju, obok air bag to właśnie tak się dzieję jak opisałeś. Znaczek samochodu jakby z kluczykiem.Butterbean pisze:Cyzio, prawidlowo dzialajcy immo zapala na chwile kontrolke immo i ja gasi po chwili..
Zapala się i po chwili gaśnie.
W tej sytuacji "nie odpalania" ta kontrolka chyba migała.
II V-ce Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
szukaj az znajdziesz.gdzies na forumie jest taki temat zmrugajaca ta kontrolka.moze znalezli rozwiaznie koledzy.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Serio, jak wjeżdża C4 V6 to od razu trzeba pokazać palcem żeby tego nie ułamali. Nawet od instalatora to słyszałem.Butterbean pisze:czujnik polozenia walka rozrzadu...
znajduje sie na lewej glowicy z tylu.czyli ta od strony kierowcy.u mnei uszkodzili go w czasie montazu gazu i mialem takie chopki jak mowisz...
Cyzio, Typowy "Key-signal too low" Obok w temacie pisałem że możliwa jest wina dorabianych kluczy.
W stacyjce jest pętla dla immo może i w tym problem, poluzowała się czy w ogóle ktoś jej kiedyś nie przymocował.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Cyzio
- Mechanik
- Posty: 177
- Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SE/Nowy Sącz
Zdemontowałem dzisiaj zegary itd, poodpinałem wszystkie możliwe kostki, od tej białej puszki, od stacyjki również i potraktowałem to contact sprayem wurtha.
Wtyczkę czujnika położenia wałka rozrządu również potraktowałem kontaktem.
Pali od "kopa" i oby tak pozostało
W wolnej chwili pojadę na Vaga usunąć ten błąd immo.
Dzięki wielkie za pomoc
Wtyczkę czujnika położenia wałka rozrządu również potraktowałem kontaktem.
Pali od "kopa" i oby tak pozostało
W wolnej chwili pojadę na Vaga usunąć ten błąd immo.
Dzięki wielkie za pomoc
II V-ce Mister zlotu `13