[A6 C4] Centralny przestał działać.

paweł32
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2013-02-14, 13:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: mazowsze

[A6 C4] Centralny przestał działać.

Post autor: paweł32 »

Witam.
Przestał mi działać centralny zamek - wersja ori z kluczyka - bez żadnych dokładek. Nie reaguje od strony kierowcy oraz pasażera. Wszystko inne powiązane z c. z. działa poprawnie - oświetlenie gaśnie zaraz po zamknięciu lewych lub prawych drzwi (czyli zaraz po przekręceniu kluczyka w poz. zamknij), szyby się domykają tylko nie działa pompka. Nic nie słychać. W Was ludziska cała nadzieja!!! Powiedzcie że to nie pompka, tylko jest gdzieś jakiś przekaźnik/bezpiecznik o którym nic nie wiem, a który wystarczy wymienić? Jest w aucie gdzieś coś takiego?
Dodam jeszcze że w dniu wczorajszym próbowałem do auta podpiąć przyczepkę i za każdym razem wywalało bezpiecznik od świateł postojowych lewych, ale wszystko inne działało.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2013-07-15, 16:36 ]
Temat już opanowany. Zfajczył się silniczek w pompce!
paweł32
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2013-02-14, 13:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: mazowsze

Post autor: paweł32 »

Jest problem! Założyłem drugą pompkę i po dwóch dniach szlak ją trafił!!! Przypadek, czy problem z instalacją? Jak myślicie. Zakupiłem następną i się zastanawiam czy ją zakładać i ryzykować puszczenie z dymem 120 zyla, czy szukać przyczyny zaistniałej sytuacji?
paweł32
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2013-02-14, 13:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: mazowsze

Post autor: paweł32 »

Ma ktoś jakiś pomysł?
Awatar użytkownika
Maszto
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 270
Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SCI

Post autor: Maszto »

A jak długo pompka pracuje ? Krótko, tylko tyle żeby zamknąć ? Czy za każdym razem po 10s. Bo jeżeli długo to prawdopodobnie gdzieś jest nieszczelność i wtedy pompka szybko pada.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

maszto dobrze gada.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
paweł32
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2013-02-14, 13:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: mazowsze

Post autor: paweł32 »

Nieszczelność była w klapie, ale zlikwidowana. Po zamknięciu (przekręceniu kluczyka w zamku) słychać jak pompuje przez 2-3 sekundy. A czy jest możliwość że nie słychać już pompki a silniczek dalej pracuje? W obu przypadkach silniczek aż zdeformował od temperatury plastik.
paweł32
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2013-02-14, 13:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: mazowsze

Post autor: paweł32 »

Problem rozwiązany - przez elektryka :oops: . Okazało się że pompka się nie wyłącza i cały czas pracowała - tak twierdzi elektryk. Ja jak napisałem wyżej nie słyszałem żeby pracowała dłużej jak 2-3 sekundy. To znaczy nie znalazł przyczyny. Założył mi sterownik centralnego z pilotem i stwierdził że będzie OK. Niestety przestało działać oświetlenie wnętrza. Na razie nie wiem czemu. Trzeba będzie pogrzebać albo powtórna wizyta w warsztacie.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
nojoke
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2013-05-01, 19:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: nojoke »

Czy możliwe jest żeby pompka pracowała i nie zamykała? U mnie tak się dzieje, pracuje ok 10s i nic, a poza tym przestało działać domykanie szyb. Zasysając powietrze z wężyków udało mi się zamknąć chyba wszystkie zamki więc chyba nie chodzi tu o nieszczelność w układzie? Jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Jeśli pompka pracuje a nie zamyka to pewnie nie wytwarza podciśnienia... Czytaj pompka nie działa przynajmniej nie tak jak powinna...
Awatar użytkownika
nojoke
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2013-05-01, 19:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: nojoke »

Nie wiem jak powinno być, ale po odłączeniu wężyków od pompki i przyłożeniu palców do króćców na niej i włączeniu pompki nic nie czuję żeby zasysało, a chyba powinno być to wyczuwalne. Jutro może uda mi się ją rozebrać, chociaż jak próbowałem w piątek to nie dałem rady...
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
rozmawialismy chyba..i tlumaczylem ci ale to nie dociera???
1.masz pompke najnowszego typu jaka byla.byly one tez w a4 pollift..
pompka ma dwa wyjscia na szybkie zlaczki
2.te pompki maja wade fabryczna tzn rozpada sie ptalerz obrotowy w pompce..
w skrócie..obraca sie naciety w 4 miejscach talerz plaski grubosci ok 5-7mm.
naciecia sa po promieniu.w nich poruszaja sie takie plytki..jesli pompka chodzi to sila odsrodkowa wysuwa niejako te plytki z talerza i uszczelnia komore.i jest wytwarzane cisnienie..cos ala silnik wankla...
u ciebie zakladam sie o duuuuza flaszke ze dysk popekal.
te pompki kosztuja na allegro koszmarna kase.
moj autorski projket to poprostu wyjecie pompki calej ze zwyklej nawet naszej pompki centrala i przelozenia jej razem z silnikiem do obudowy pompki ktora masz.podlaczajc oczywiscie 2 przewody pradowe do plytki aktualnej pompki.
poprostu odcinasz stary silniczek z pompka i lutujesz drugi silniczek z pompka..
na obudowie pompy centralnego masz 4 takie gumowe sutki...pamietaj ze je wciskasz do srodka zeby wyjac silnik od wewnatrz.szukajac pompki patrz zeby pasowal rozstaw tych cyckow.reszta jest niewazna.
ameeeen

[ Dodano: 2013-08-11, 21:50 ]
w twojej pompce jest jeszcze jedna zworka na pompce i ona odpowiada za wlaczenie funkcji domykania..w momencie gdy cisnienie jest wlasciwe.alleluja i do przodu :mrgreen: :mrgreen:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
bananv8
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2013-11-19, 16:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: TPI

Post autor: bananv8 »

Witam serdecznie.

Przepraszam, że tak od razu z grubej rury bez powitania w odpowiednim dziale.

I mnie spotkał problem z pompką - otóż u mnie nic nie słychać poza jakby kliknięciem przy naciskaniu kłódki w pilocie/otwieraniu. Pompka nowszego typu z dwoma wyjściami powietrza. W czym może leżeć problem? W samej pompce czy może przekaźnik?

(Oczywiście centralny nie działa, mrygają tylko kierunki na desce i dioda alarmu w przycisku od przeciwmgłowych, alarm chodzi, domykanie szyb z pilota też)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

bananv8, uszkodzona pompka.rozlecialo sie kolko w pompce.do wymiany caly silnik pompy bo czesnci do tego nie ma.a pompa kosmos kosztuje.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
bananv8
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2013-11-19, 16:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: TPI

Post autor: bananv8 »

Ok czyli jasna sprawa, przynajmniej nie trzeba gmerać w elektryce. Dzięki kolego!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer”