Moja A6 zadała mi zagadkę której nie mogę rozwiązać...
Na wyposażeniu są 4xel.szyby (fabrycznie), z czego tylna prawa nie działa - nie reaguje ani z panelu kierowcy, ani z przycisku w prawych tylnych drzwiach, ani nie domyka po przytrzymaniu kluczyka.
Prąd dochodzi, silniczek raczej sprawny - słychać cykanie przy próbie zamknięcia/otwarcia.
Co ciekawe gdy wtyczka jest podłączona do silniczka w drzwiach których nie działa szyba nie działa również domykanie pozostałych szyb z kluczyka, jak wypnę wtyczkę trzy szyby zamykają się z kluczyka...
Podpowie ktoś gdzie szukać?
[A6 C4] el. szyba nie reaguje...
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Jak podłączysz na krotko silniczek działa? Z pod deski rozdzielczej kierownicy nie słychać jakiegoś klikania??
Ostatnio zmieniony 2016-01-27, 08:34 przez audki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2016-01-25, 08:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LJA
na krótko nie podłączałem, ale wydaje mi się że działa bo jak wtyczka jest wpięta to słychać charakterystyczne klikanie
spróbuje go wyjąć może gdzieś coś na prowadnicach stoi
zastanawia mnie tylko dlaczego jak jest wpięta wtyczka do silniczka nie działa w ogóle domykanie szyb z kluczyka...
spróbuje go wyjąć może gdzieś coś na prowadnicach stoi
zastanawia mnie tylko dlaczego jak jest wpięta wtyczka do silniczka nie działa w ogóle domykanie szyb z kluczyka...
Audi B3 1.8
Seat Toledo II 1.6 SR
Audi A4 B5 Sedan 2.6 V6
Audi A6 C5 Avant 4.2 V8
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6
Seat Toledo II 1.6 SR
Audi A4 B5 Sedan 2.6 V6
Audi A6 C5 Avant 4.2 V8
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6
-
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2016-01-25, 08:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LJA
problem rozwiązany już jakiś czas temu ale napiszę co było przyczyną u mnie...
silniczek był dobry, a okazał się uszkodzony ten moduł który przykręcony jest do silniczka (silniczek na krótko chodził, prądy do wtyczki też dochodziły)
po wymianie gra
btw. jak by miał ktoś podobny problem niech nie kupuje silniczka od A4 B5 (jest sporo tańszy i praktycznie identyko) - zamiast zamykać otwiera, po zamianie impulsu sterowania jest ok, ale przy zamykaniu z kluczyka mimo wszystko chodzi na odwrót... sprawdziłem
silniczek był dobry, a okazał się uszkodzony ten moduł który przykręcony jest do silniczka (silniczek na krótko chodził, prądy do wtyczki też dochodziły)
po wymianie gra
btw. jak by miał ktoś podobny problem niech nie kupuje silniczka od A4 B5 (jest sporo tańszy i praktycznie identyko) - zamiast zamykać otwiera, po zamianie impulsu sterowania jest ok, ale przy zamykaniu z kluczyka mimo wszystko chodzi na odwrót... sprawdziłem
Ostatnio zmieniony 2016-02-12, 14:03 przez Rafal_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 218
- Rejestracja: 2015-06-14, 23:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
mam moduły do a6 ( tzn u mnie są takie z przodu, na tył dokupiłem też z modułami ale od s6 ) i wydaje mi się że pomimo że jest ciasno to wszystko poskładane to idzie to jakoś w miarę sprytnie zrobić, sam też nie zagłębiałem się w temat bo nie musiałem.
A6 C4 Avant 2.8 30V Quattro - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest