[FWD] McPhersony przód, wybite gniazdo sworznia

Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
łożysko ma lekki luz ale myślę że i tak było by warto zmienić :ok:
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

Butterbean, spoko, przejżałem galerie Suchego i zobaczyłem se gniazdko :-P
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

na fotkach szału nie robi hehe jak dojdzie zwrotnica obejrzysz i zdecydujesz czy chcesz czy nie jak dla mnie jest gniazdo ok
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

u mnie te gniazdo nie jest okrągłe tak jak na tych fotkach tylko podłużne, jak zmienie zwrotnice to stare wam obcykam i wrzucę na foruma :ok:
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Nie polecam przewalania łożysk. Wprasowuje się przez pierścienie zew i wew łożyska a wyprasowuje się piastę przez kulki które po takim nacisku (nawet kilka ton) nie nadają się do niczego. Najpierw będzie ok a po 100km zacznie huczeć.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

J.A.G, tu akurat masz rację ale jak wyprasuję z głową cała piastę z łożyskiem ze zwrotnicy to jest szansa na uratowanie łożyska tylko musi naciskać na bieżnie zewnętrzną
Dawid2542, jak byś już zakładał nowe łożysko to nie polecam OPTIMALA ja założyłem 3 miesiące temu i jedno już jest do wymiany i kolega w fieście też załozył optimala i jedno mu podło po miesiącu
Ostatnio zmieniony 2011-12-26, 16:05 przez Suchy1987, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Powiedz mi kolego jak wyprasujesz piastę nie naciskając na kulki :?:
Jak oprzesz jakąkolwiek tuleję pod bieżnię wewnętrzną (nie zewnętrzną) łożyska przy "wyciąganiu" piasty z łożyska?
Optimal to straszny szit. Ja w tej kwestii uważam tylko FAG'owskie łożyska. C4 to nie B4 (czy końcówka B3) że można szybko i łatwo rozpiąć zwrotnicę od kolumny i się bawić w comiesięczną wymianę.
Ostatnio zmieniony 2011-12-26, 16:23 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

Nie jest to temat do opisu bo jest troszkę kombinacji ale nie chwaląc się raz uratowałem łożysko a o FAG-u słyszałem dobrą opinię i siła wyższa trzeba wybrać się na zakupy bo przy mojej jeżdzie kiedyś stanie ono dęba
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”