[FWD] Po wymiane zawieszenia dalej cos puka

Awatar użytkownika
ssadam
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2011-11-11, 15:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zdzieszowice

[FWD] Po wymiane zawieszenia dalej cos puka

Post autor: ssadam »

Witam mam problem który mnie denerwuje :zly: Ostatnio wymieniłem kompletne zawieszenie i powiem wam ze dalej coś mi z przodu delikatnie stuka i nie wiem co może być :-/ Dodam ze wymieniłem amorki, sprężyny, wahacze, przeguby, i drążki.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

To wszystkiego nie wymieniłeś, określ czy to stuka na dołach, czy przy skręcie. Opisz to bardziej, ale najprawdopodobniej to któraś poduszka amortyzatora.
Awatar użytkownika
ssadam
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2011-11-11, 15:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zdzieszowice

Post autor: ssadam »

stuka podczas jazdy a poduszki wymieniałem jakieś 3 miesiące temu. Jeszcze do wymiany mi została tuleja sanek a jak dalej będzie stukało to się poddaje.
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

Ja tak samo u siebie próbuje zidentyfikowac stukot. Teraz chce wymienic poduszki amortyzatorów bo na dole wszystko mam glanc. ssadam, jak zidentyfikujesz problem to daj znac tutaj w temacie.
Quattro illa amat hiberno!
antyp11
Adept
Adept
Posty: 28
Rejestracja: 2013-12-04, 18:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: antyp11 »

a gniazdo swoznia nie jest wyrobione w kolumnie? ja mialem wyrobione u siebie i na wybojach czy skrecie stukalo a tez wszystko wymienilem pokolei wykreccie srube i zobaczcie czy nie jest objechana i bedzie wiadomo ;-)

jak tak to McPerson do wymiany
Ostatnio zmieniony 2014-01-03, 16:20 przez antyp11, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Przekładnia kierownicza, nawet na pewno.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

J.A.G, zgadza się przekładnia też puka ale tylko i wyłącznie podczas postoju na zgaszonym silniku (bez wspomagania) . Podczas jazdy na wprost raczej to nie będzie przekładnia.

W moim przypadku brzmi to jak wyrobione łączniki stabilizatorów lub w przypadku c4 tulej stabilizatora, jednak tuleje mam sprawne na 100% wymieniając je nie było praktycznie różnicy pomiędzy nowymi a tymi które miałem na aucie.
Ostatnio zmieniony 2014-01-03, 23:26 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
Awatar użytkownika
ssadam
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2011-11-11, 15:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zdzieszowice

Post autor: ssadam »

po wypłacie biorę się za wymianę jak to pomoże to dam znać
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Jeśli chodzi o przekładnie to wymiana jest mało sensowna, trafi się na taką w podobnym lub gorszym stanie. Jak już to regeneracja swojej, chyba że jest skorodowana już listwa lub mocno wyrobiona.
Można też deko dokręcić śrubę na przekładni, dociska ona listwę do wałka rozdzielacza kasując luz, nie zawsze pomaga ale spróbuj. Dokręcaj co ćwierć a nawet mniej obrotu i sprawdzaj.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”