[FWD] Po wymiane zawieszenia dalej cos puka
- ssadam
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-11-11, 15:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zdzieszowice
[FWD] Po wymiane zawieszenia dalej cos puka
Witam mam problem który mnie denerwuje Ostatnio wymieniłem kompletne zawieszenie i powiem wam ze dalej coś mi z przodu delikatnie stuka i nie wiem co może być Dodam ze wymieniłem amorki, sprężyny, wahacze, przeguby, i drążki.
-
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2013-12-04, 18:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
a gniazdo swoznia nie jest wyrobione w kolumnie? ja mialem wyrobione u siebie i na wybojach czy skrecie stukalo a tez wszystko wymienilem pokolei wykreccie srube i zobaczcie czy nie jest objechana i bedzie wiadomo
jak tak to McPerson do wymiany
jak tak to McPerson do wymiany
Ostatnio zmieniony 2014-01-03, 16:20 przez antyp11, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
J.A.G, zgadza się przekładnia też puka ale tylko i wyłącznie podczas postoju na zgaszonym silniku (bez wspomagania) . Podczas jazdy na wprost raczej to nie będzie przekładnia.
W moim przypadku brzmi to jak wyrobione łączniki stabilizatorów lub w przypadku c4 tulej stabilizatora, jednak tuleje mam sprawne na 100% wymieniając je nie było praktycznie różnicy pomiędzy nowymi a tymi które miałem na aucie.
W moim przypadku brzmi to jak wyrobione łączniki stabilizatorów lub w przypadku c4 tulej stabilizatora, jednak tuleje mam sprawne na 100% wymieniając je nie było praktycznie różnicy pomiędzy nowymi a tymi które miałem na aucie.
Ostatnio zmieniony 2014-01-03, 23:26 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jeśli chodzi o przekładnie to wymiana jest mało sensowna, trafi się na taką w podobnym lub gorszym stanie. Jak już to regeneracja swojej, chyba że jest skorodowana już listwa lub mocno wyrobiona.
Można też deko dokręcić śrubę na przekładni, dociska ona listwę do wałka rozdzielacza kasując luz, nie zawsze pomaga ale spróbuj. Dokręcaj co ćwierć a nawet mniej obrotu i sprawdzaj.
Można też deko dokręcić śrubę na przekładni, dociska ona listwę do wałka rozdzielacza kasując luz, nie zawsze pomaga ale spróbuj. Dokręcaj co ćwierć a nawet mniej obrotu i sprawdzaj.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13