[Q] AAN cieknąca pompa dwusekcyjna wspomagania
- fuso
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Capital-G
[Q] AAN cieknąca pompa dwusekcyjna wspomagania
witam
Od dwóch miesięcy borykam się z problemem cieknącej pompy dwusekcyjnej , płyn ucieka pompa się zapowietrza i wspomaganie hebli nie działa jak należy
pompa cieknie na zaślepce
i każdy wymieniony oring po wyjęciiu wygląda tak samo
przedyskutowałem sprawę ze znajomym zajmującym się hydrauliką siłową i podpowiedział mi żebym złożył to na miedzi, miedź polepszyła wspomaganie (nie zapowietrza się układ) i nie wyświetla mi już błędu wspomagania hebli ale płyn nadal ucieka
więc wpadłem na pomysł żeby spuścić olej z układu odtłuścić gwint i oprócz miedzi uszczelnić tą zaślepkę na gwincie klejem
i tu pytanie czy ktoś już taki patent stosował i czy zdało egzamin , czy może jest jakaś opcja której nie wziąłem pod uwagę
z góry dzięki za pomoc
Od dwóch miesięcy borykam się z problemem cieknącej pompy dwusekcyjnej , płyn ucieka pompa się zapowietrza i wspomaganie hebli nie działa jak należy
pompa cieknie na zaślepce
i każdy wymieniony oring po wyjęciiu wygląda tak samo
przedyskutowałem sprawę ze znajomym zajmującym się hydrauliką siłową i podpowiedział mi żebym złożył to na miedzi, miedź polepszyła wspomaganie (nie zapowietrza się układ) i nie wyświetla mi już błędu wspomagania hebli ale płyn nadal ucieka
więc wpadłem na pomysł żeby spuścić olej z układu odtłuścić gwint i oprócz miedzi uszczelnić tą zaślepkę na gwincie klejem
i tu pytanie czy ktoś już taki patent stosował i czy zdało egzamin , czy może jest jakaś opcja której nie wziąłem pod uwagę
z góry dzięki za pomoc
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Wywalanie oringu ma swój powód typu niedrożność w układzie i sekcja tłoczkowa sobie nabija ciśnienie (a potrafi wygenerować SPORE) i najsłabszy element układanki poddaje się.
Mając opróżniony układ z płynu sprawdź na pompie stan śruby mocującej przewód pompa <-> akumulator. Pełni ona rolę dławika i BYĆ MOŻE jest przytkany czymś, dalej to już tylko zawór zwrotny w akumulatorze ciśnienia ...
Mając opróżniony układ z płynu sprawdź na pompie stan śruby mocującej przewód pompa <-> akumulator. Pełni ona rolę dławika i BYĆ MOŻE jest przytkany czymś, dalej to już tylko zawór zwrotny w akumulatorze ciśnienia ...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Dławik jest w przewodzie do gruszki ale fakt, śruba może za to odpowiadać, bo ma filtr w postaci sitka, jak się przytkało syfem to będzie tak jak Krzysiek pisze.
A czy przypadkiem w samej pompie w sekcji hebli nie ma zaworu przelewowego jak na wspomagania? Może on się zawiesił i wywala oring.
A czy przypadkiem w samej pompie w sekcji hebli nie ma zaworu przelewowego jak na wspomagania? Może on się zawiesił i wywala oring.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
To dlaczego po zakuciu nowego przewodu na starych końcówkach metalowych i śrubach cykała mi pompa/przewód? Na 100% jest w nim dławik. Tak samo przewód do wsp kier ma w połowie dławik. Mi patafiany nie wstawiły w zakuty przewód tego dławika i cykało a stary przewód znikł w śmietniku.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
J.A.G, gruszka cykała bo na moje przepływ był za duży, ale mówię Cie Jacek, ori przewód i dławika nie mam . Co ciekawe przewód pompa <-> magiel zakuwałem też i też dławika nie było, i prawie z łapami do zakuwacza wystartowałem, że mi dławik zwinął na co pokazał mi stary przewód ...
Co ciekawe mało kto zna parametry/wymiary tego dławika, są przecież fanatycy co chcą mieć wszystko jak w ori. Jak przestanie lać deszcz to ruszę do warsztatu oblookać ten przewód.
Co ciekawe mało kto zna parametry/wymiary tego dławika, są przecież fanatycy co chcą mieć wszystko jak w ori. Jak przestanie lać deszcz to ruszę do warsztatu oblookać ten przewód.
- fuso
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Capital-G
ok czyli na poczatek musze rozebrac caly uklad bo z tego co piszecie to wcale nie w pompie musi byc przyczyna wywalania tego oringa
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
to teraz ja mam takie pytanie. Smuto mi się dziś z rana zrobiło, kiedy kierownica chodziła jak bez wspomagania - po przejechaniu kilku km chodziła normalnie ale ciężej niż dotychczas. Do dodatkowo takimi skokami. Wcześniej mogłem kręcić paluszkiem. Czy ktoś może powiedzieć co tym razem dolega mojej niuni i czego zwiastunem jest objaw?
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
okazuje się że magiel dał dupy, cieknie i płynu ubywa. Stoję przed dylematem - oddać do regeneracji czy kupić zestaw naprawczy i dać swojemu mechanikowi (ma doświadczenie) w regeneracji, ale jeśli dla przykładu trzpień będzie miał wżerki to sobie nie poradzi.
Czy ktoś ma doświadczenie z zestawami naprawczymi? który lepszy/gorszy?
Czy przy serwotronicu potrzebuje jeszcze jakieś uszczelki dodatkowe?
Czy ktoś ma doświadczenie z zestawami naprawczymi? który lepszy/gorszy?
Czy przy serwotronicu potrzebuje jeszcze jakieś uszczelki dodatkowe?