Mam pytanie odnośnie stuków. Stojąc z przodu auta, łapiąc za prawy drążek kierowniczy i szarpiąc czuć ewidentny luz na nim. Z lewej strony nic.
Na podniesionym przodzie auta, jak się złapie za koło w "poziome" to oczywiście lata. Padło podejrzenie, że wybita tuleja w drążku kierowniczym przy maglownicy, czyli do wymiany drążek kierowniczy i od razu końcówka.
Dobra diagnoza?
[Q] Stuki w zawieszeniu (strzał przy wjeździe na krawężnik)
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-10-11, 17:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kalej
Witam serdecznie
Posiadam audi 100 c4 mam podobny problem nie puka lecz skrzypi mi tak jak by zatrta guma w kolumnie kierowniczej spotkal sie mze juz ktos z tym problemem. Jedno pytanie jeszcze czy kolumna kierownicza z audi a6 c4 ta z regulowanymi plaszczyznami bedzie pasowac do 100 c4 (moja niestety nie posiada)
Pozdrawiam Hans
Posiadam audi 100 c4 mam podobny problem nie puka lecz skrzypi mi tak jak by zatrta guma w kolumnie kierowniczej spotkal sie mze juz ktos z tym problemem. Jedno pytanie jeszcze czy kolumna kierownicza z audi a6 c4 ta z regulowanymi plaszczyznami bedzie pasowac do 100 c4 (moja niestety nie posiada)
Pozdrawiam Hans
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Hans47, powiem ci ze ciezko bedzie. z a6 przeszczepic.
musisz miec rowniez stacyjke oslone kolumny kierowniczej itp.jesli masz w swojej secie poduszke to rowniez zmienic musisz tasme poduszki i kiere jesli masz na okraglej tasmie..zabawy jest troche.
mi sie udalo jakos skompletowac kolumne z setki regulowana.
musisz miec rowniez stacyjke oslone kolumny kierowniczej itp.jesli masz w swojej secie poduszke to rowniez zmienic musisz tasme poduszki i kiere jesli masz na okraglej tasmie..zabawy jest troche.
mi sie udalo jakos skompletowac kolumne z setki regulowana.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Ja na chwilę obecną jestem po wymianie lewego drążka kierowniczego (siedząc w aucie od osi jezdni). Jak się okazało drążek lekko skrzywiony (nowe chyba są proste? - z tego co widzę na fotkach sklepów) i na dodatek wyrobiona była śruba. Ktoś przy wymianie drążka krzywo wkręcił śrubę przy maglownicy i wyrobił gwint. Więc drążek tragiczny nie był, ale mocowanie na wykończeniu. Założyłem drążek Mooga, gwint poprawiony gwintownikiem - oby było dobrze. Hamulce Ferrodo na przód i tył poszły. Pozdrawiam
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837