[Q] Stuki w zawieszeniu (strzał przy wjeździe na krawężnik)

przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Mam pytanie odnośnie stuków. Stojąc z przodu auta, łapiąc za prawy drążek kierowniczy i szarpiąc czuć ewidentny luz na nim. Z lewej strony nic.

Na podniesionym przodzie auta, jak się złapie za koło w "poziome" to oczywiście lata. Padło podejrzenie, że wybita tuleja w drążku kierowniczym przy maglownicy, czyli do wymiany drążek kierowniczy i od razu końcówka.

Dobra diagnoza?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

na 99% diagnoza dobra, aby sie upewnić dźwignij samochód zdejmij koło i ruszaj nim na boki, wtedy przypatrz się gdzie jest luz....
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

jak otworzysz maskę i będziesz widział mocowanie drążka poruszaj góra dół i zobaczysz czy na tulei się przemiszcza jeśli tak to do wymiany częstą przyczyną wybijania się drążków jest nie prawidłowe ustawienie końcówki na zbieżności
Hans47
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2011-10-11, 17:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kalej

Post autor: Hans47 »

Witam serdecznie

Posiadam audi 100 c4 mam podobny problem nie puka lecz skrzypi mi tak jak by zatrta guma w kolumnie kierowniczej spotkal sie mze juz ktos z tym problemem. Jedno pytanie jeszcze czy kolumna kierownicza z audi a6 c4 ta z regulowanymi plaszczyznami bedzie pasowac do 100 c4 (moja niestety nie posiada)

Pozdrawiam Hans
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Hans47, powiem ci ze ciezko bedzie. z a6 przeszczepic.
musisz miec rowniez stacyjke oslone kolumny kierowniczej itp.jesli masz w swojej secie poduszke to rowniez zmienic musisz tasme poduszki i kiere jesli masz na okraglej tasmie..zabawy jest troche.
mi sie udalo jakos skompletowac kolumne z setki regulowana.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Ja na chwilę obecną jestem po wymianie lewego drążka kierowniczego (siedząc w aucie od osi jezdni). Jak się okazało drążek lekko skrzywiony (nowe chyba są proste? - z tego co widzę na fotkach sklepów) i na dodatek wyrobiona była śruba. Ktoś przy wymianie drążka krzywo wkręcił śrubę przy maglownicy i wyrobił gwint. Więc drążek tragiczny nie był, ale mocowanie na wykończeniu. Założyłem drążek Mooga, gwint poprawiony gwintownikiem - oby było dobrze. Hamulce Ferrodo na przód i tył poszły. Pozdrawiam
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria”