[FWD] Maglownica 100 C4 2.5 TDI

Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

U mnie dokręcenie śruby na maglownicy wyeliminowało stuki które występowały na większych dziurach przy okazji lżej się kręci a odbija tak samo :)
Ale i tak wszystko już wymieniałem nawet nie raz a czasami coś puknie. Nie mam do tego zawiasu nerwów, chyba ze to magiel lub wadliwy amor...
160+PS
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

GTR34 pisze:na postoju przy wyłączonym silniku, jeśli poruszasz kierownicą i będzie stukać to wtedy magiel
Na postoju, bez odpalonego silnika przekładnia ze wsp, ma prawo lekko się łomotać/tłuc/pukać :-P

Ciężko ocenić Casian co ci tam stuka, czy przypadkiem nie jakaś kuna nawinięta na półoś :] czy faktycznie magiel. Jedno jest pewne, że magiel w naszych furach nigdy nie był mocnym elementem i stukać już może z racji czasu i przepracowania. W jakim stanie masz osłonę gumową, tą harmonijkę na przekładni? Zauważasz przy tym zwiększony luz w ukł kier, trudność w utrzymaniu prowadzenia auta?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Guma na maglu jest nowa. Skąd wiem że są luzy na przekładni ? Jak pojechałem na linię diagnostyczną to wykazało luzy. J.A.G mędrcze, auto ma swój wiek i jestem świadom tego że magiel może być do wymiany, co do innych luzów to wszystko nowe , przód założyłem amory KYB, końcówki LMO, poduszki amorów LMO wszystko zrobione w zeszłym roku. Auto prowadzi się normalnie, choć nie wiem dlaczego ale zauważyłem taka przypadłość. Miałem ust zbieżność (geometria całego przodu). kiera była na wprost dzisiaj po jakimś 4-5 m-cy kiera aby auto prowadziło się na wprost jest przesunięta o jeden ząbek, w przypadku że przez ten okres nie ściągałem kiery.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Casian, ja nie złośliwie pisałem ;-) po prostu możesz mieć listwę przekładni wyrobioną i/lub skorodowaną czy wałek rozdzielacza. Może pompa wsp daje za małe ciśnienie i nie wbija go tak jak trzeba do magla. Masz normalnie działające wspomaganie?
Casian pisze:kiera była na wprost dzisiaj po jakimś 4-5 m-cy kiera aby auto prowadziło się na wprost jest przesunięta o jeden ząbek, w przypadku że przez ten okres nie ściągałem kiery.
A nie stało się to po zmianie na zimówki?

Co do KYB nie wiem czy i u mnie one nie popukują i to od nowości... magiel też coś od siebie dorzuca ale te amorki mnie zastanawiają, bo resztę w zawiasie mam zrobioną jak trzeba.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

ja też nie złośliwie pisałem Pany :) Przecież mnie znasz.. Psie :) hehehe... :zdrowko: Sam nie wiem o co biega w tym naszym zawieszeniu, ale jest to bardzo irytujące. Ja mam KYB olejowe może to ma wpływ na te stuki ? :)
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

J.A.G pisze:
Co do KYB nie wiem czy i u mnie one nie popukują i to od nowości... magiel też coś od siebie dorzuca ale te amorki mnie zastanawiają, bo resztę w zawiasie mam zrobioną jak trzeba.
Miałem o tym napisać ale widze ze nie tylko ja mam ma nie podejrzenie, od czasumdo czasu stuknie i zaczelo sie w czasie jak byly zmieniane.
Z allegro amory czy ze sklepu?
160+PS
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

ot.. ciekawa historia :) bo jak byłem na trzepakach to amorki były na 87 % więc ideał :)
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Casian ch..u :-D :zdrowko: , nie chodzi o ich sprawność, temu nie przeczę, mogą być bardzo sprawne i się łomotać.
Przy montażu miałem wrażenie, że one w tej kolumnie mają za luźno to raz a dwa, że może być luz na tłoku czy jakiś niedobór fabryczny oleju i puka jak łapnie powietrza zamiast oleju, nie wiem, taka moja teoria spiskowa :-D

Ja również mam olejowe, bo zmieniłem wsio na komfort. Amory nowe z zaprzyjaźnionego okolicznego sklepu, na pewno ori KYB jeśli o to chodzi.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
nita
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2012-08-12, 22:35
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: kielce

Post autor: nita »

Podczepie sie do tematu.Wymienialem magiel i czy po wymianie konieczne jest ustawianie zbieznosci?Zaznaczam ze zdejmowalem tylko drazki na maglownicy.Jesli moge komus pomuc co do zmiany to piszcie-ciezka i denerwujaca robota ,ale ja mam to poza soba mysle ze bedzie ok :ok:
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

pany dzisiaj u siebie zauważyłem lekką szczelinę na maglownicyw rejonie serwa, magiel tam jest jakby składany z dwóch cześci na 4 śrubki 6mm, poniżej foto o co dokładnie mi chodzi, no i pytanie dokręcić to czy jak? i czemu tam się zrobiła taka luka? luzów żadnych nie mam ale irytuje mnie to
Obrazek
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Dawid2542, U mnie jest identycznie.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

GTR34, próbować to dokręcić czy tak zostawić?
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Lekko możesz spróbować dociągnąć, ale bez przesady bo jak ukręcisz to wtedy narobisz sobie bidy i niepotrzebnej roboty.
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

u mnie tak samo :->
()()()() Jedna rodzinka VW
ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria”