[Q] Malowanie Zacisków. Jak?
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
[Q] Malowanie Zacisków. Jak?
Siema cześć i czołem.
Chcę maznąć swoje zaciski co by wyglądało bardziej ELO i było z 10 KM więcej.
a poważnie.
Jak przeprowadzić taki zabieg? Jaka farba? Poproszę o jakieś wskazówki krok po kroku.
Chcę maznąć swoje zaciski co by wyglądało bardziej ELO i było z 10 KM więcej.
a poważnie.
Jak przeprowadzić taki zabieg? Jaka farba? Poproszę o jakieś wskazówki krok po kroku.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Z tego co czytałem swego czasu to różnie ludzie robią. Jedni dają farbę odporną na temperaturę a niektórzy rypią hamerajta i też problemów nie mają.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- martinez
- Audi Mastah
- Posty: 700
- Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowogard
widziałeś kolezko na ogólnopolskim jak moje wyglądały na krwisto czerwono ? nie mówię o kolorze tylko jakości wykonania U Ciebie pewnie by nie pasowały, proponowałbym antracyt. Koleżko ja u siebie oklejałem tarcze, sprężyny i amory okryłem szmatą i błotnik, wziałem szczote drucianą, którą nałożyłem na wiertarkę i przeczyściłem zaciski, obmyłem benzyną i pomalowałem. Malowałem lakierem do zacisków - wysokotemperaturowy albo słyszałem chłopaki i widziałem hamerajdem ciągneli pędzlem i o dziwo też ładnie to wygląda i jest trwalsze ni lakier w spray'u.
Najlepiej byłoby zacisk zdemontować ale to duzo roboty a ja nie miałem czasu na takie zabiegi, pamietaj by okleić gumowe elementy, linki i przewody hamulcowe jednak lakiery nie są dobre dla takich materiałów
[ Dodano: 2013-09-03, 15:19 ]
[ Dodano: 2013-09-03, 15:21 ]
No i tak jak mówisz mam 10 koników wiecej :d
Najlepiej byłoby zacisk zdemontować ale to duzo roboty a ja nie miałem czasu na takie zabiegi, pamietaj by okleić gumowe elementy, linki i przewody hamulcowe jednak lakiery nie są dobre dla takich materiałów
[ Dodano: 2013-09-03, 15:19 ]
[ Dodano: 2013-09-03, 15:21 ]
No i tak jak mówisz mam 10 koników wiecej :d
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 15:14 przez martinez, łącznie zmieniany 1 raz.
Moderator Facebookowy
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Kobieta pracuje przy aucie!! Niepojęte
Dobra do czyszczenia jest szlifierka kątowa z regulacją obrotów i szczotką taką:
Poręczniejsza jest niż wiertarka i lepiej zbiera, wiertarka dobra do zakamarków.
Dobra do czyszczenia jest szlifierka kątowa z regulacją obrotów i szczotką taką:
Poręczniejsza jest niż wiertarka i lepiej zbiera, wiertarka dobra do zakamarków.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- martinez
- Audi Mastah
- Posty: 700
- Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowogard
Dokładnie, ja akurat takiej nie miałem ale ta na pewno jest lepsza, moja wiertara akurat taka że czym mocniej nacisniesz tym szybciej pracuje i faktycznie regulacja jest dobra a Katrina często przy aucie grzebieprzemoprzem pisze:Kobieta pracuje przy aucie!! Niepojęte
Dobra do czyszczenia jest szlifierka kątowa z regulacją obrotów i szczotką taką:
Obrazek
Poręczniejsza jest niż wiertarka i lepiej zbiera, wiertarka dobra do zakamarków.
Moderator Facebookowy
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
czyli czyszczenie a potem mogę farbą w SPRAY`u (odporna na wysokie temp.) bezpośrednio na zaciski.
Mi też rozbierać się zbytnio nie chce a wiem, że tak by było najlepiej. Pomyślę. Może rozbiorę. W sumie dużo roboty nie ma.
Teraz kolor zostaje. Jaki by pasował do sreberka?
Mi też rozbierać się zbytnio nie chce a wiem, że tak by było najlepiej. Pomyślę. Może rozbiorę. W sumie dużo roboty nie ma.
Teraz kolor zostaje. Jaki by pasował do sreberka?
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- martinez
- Audi Mastah
- Posty: 700
- Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowogard
Tak jak pisałem lepiej przeczyść bo jesli masz stara farbę na zaciskach to jak pomalujesz będzie odpryskiwać. Dlatego lepiej jak podczyścisz choć troszkę a kolor? Tak jak pisałem weź antracyt albo lekko siwy wpadający w niebieski lub typowo czarne może ? Jeśli masz srebro to musisz dać odcień ciemniejszy kolor od budy albo typowy kontrast. Ja bym zrobił Twoje zaciski w ANTRACYCIE http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=69399#69399 tutaj masz mój stolik (ten ciemniejszy taki siwy kolor) w ANTRACYCIE na samym dole.
Moderator Facebookowy
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Taki kolor to ja mam teraz (antracyt). Czerwony to chyba ? pasować nie będzie. Niebieski, żółty też nie.
Czarny?
Zginie ten zacisk i nie będzie +10KM
Czarny?
Zginie ten zacisk i nie będzie +10KM
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 18:42 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- martinez
- Audi Mastah
- Posty: 700
- Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowogard
Niestety nie poszalejesz, przy takim kolorze furki, żółte też widziałem u kolegi w A4 i naaawet jako tako to wygląda. Moim zdaniem najlepsza opcja to antracyt, zawsze musi być odcień ciemniejszy jeśli ma sie jakiś smak i wyczucie albo jak mówię kontrast, typu czarne auto i kotrastowy czerwony ale u Ciebie - u NAS plus jest taki że lampy są czerwone więc jak machniesz czerwone zaciski też będą GIT, chyba nawet piątek o ile pamietam ma u siebie czerwone zaciski na siwej budzie i też zacnie jest i fajnie się komponują bo ma czarna felgę a czarny do srebrnego pasi Jesli masz antracyt a chcesz +10 Koni to pozostaje Ci tylko czerwony
Moderator Facebookowy
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
strzelam w 12 ale dycha też spoko
mów jaką farbe tam kupowałeś
mów jaką farbe tam kupowałeś
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 19:04 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- martinez
- Audi Mastah
- Posty: 700
- Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowogard
Ja kupiłem spray do zacisków hamulcowych, w byle jakim sklepie z farbami to kupisz albo byle jakim samochodowym Jak u mnie na wiosce to mają to u Ciebie pewnie będziesz miał taką palete kolorów że żaden G-Force tego nie pociągnie
[ Dodano: 2013-09-03, 19:08 ]
CHOĆ mam lepszy plan u mnie 2 puszki pozostały wpadaj na garażówkę z grillem :d to machniemy
[ Dodano: 2013-09-03, 19:08 ]
CHOĆ mam lepszy plan u mnie 2 puszki pozostały wpadaj na garażówkę z grillem :d to machniemy
Moderator Facebookowy
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..